• Alo Chiká's En natuurlijk heren onder ons,

    Normaal gesproken maak ik eigenlijk geen reclame maar omdat ik dit nogal uniek vond xD dacht ik laat ik is reclame maken. Het is een mini-serie en tot nu toe heeft het 17 delen. [ze zijn niet lang, gewoon korte stukjes]

    Het gaat over een meisje dat op 14 juni met haar beste vriendin naar een concert van Tokio Hotel gaat in Nijmegen. Het is géén TH-Lovestory. En ik mag dan ook met trots zeggen dat het de eerste Jeremy's Quiz op heel Quizlet is. Iedereen zal wel denken.. Bah de Jeremy's, maar al zeg ik het zelf, het verhaal is best orgineel.

    Voor de mensjes die hem willen maken, hier is de link. http://www.quizlet.nl/serie/10817/i-want-a-girl-/

    En diegene die hem niet willen maken moeten niet zeggen,, ow leuk ik zal is kijken, en dat uiteindelijk niet doen. Want je moet helemaal niets!:)

    x. Thijs Waterijs


    Wie du mir, so ich dir.

    (huil) Helemaal niemand xD? Hmm that sucks (zip)


    Wie du mir, so ich dir.

    whaha wat een loser moment xD


    Wie du mir, so ich dir.

    sgat ik zal je quiz gaan maken ;)
    xXx


    i like cookies :Y)

    Ik heb 'm al gemaakt ^^ :D


    Tanya is de beste.

    sgat ik zal je quiz gaan maken ;)
    xXx
    *Schreeuwt een wanhopige halleluja xD* oké dit is wel heel ziekelijk hoe ik mij vandaag gedraag(zip) Maar danku :)(K)

    x, kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb 'm al gemaakt ^^ :D
    I know.. thanks for that!! Er komt zo waarschijnlijk nog een deeltje online.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)I know.. thanks for that!! Er komt zo waarschijnlijk nog een deeltje online.

    x.


    Jeeej Again! XD


    Tanya is de beste.

    (...) *Schreeuwt een wanhopige halleluja xD* oké dit is wel heel ziekelijk hoe ik mij vandaag gedraag(zip) Maar danku :)(K)

    x, kirsten


    geeft niet xD ik ben al bij deel 6 (yeah)
    hij is echt al leuk.
    ga snel weer verder, en graag gedaan
    xXx samantha


    i like cookies :Y)

    (...)

    geeft niet xD ik ben al bij deel 6 (yeah)
    hij is echt al leuk.
    ga snel weer verder, en graag gedaan
    xXx samantha
    Woow coowl dankuuu ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Sorry ik ga een heel domme vraag stellen! Wie zijn de Jeremy's??


    Only losers can act the way you do

    Sorry ik ga een heel domme vraag stellen! Wie zijn de Jeremy's??
    Dat is een nederlands bandje. Zij stonden als voorprogramma tijdens 14 juni in goffert. Een punk rock bandje

    x.


    Wie du mir, so ich dir.