• Ik heb een taak voor engels waarbij ik 5 minuten moet praten over een 'business plan' tegen zogenaamde investors. Ik moet hen daarin overtuigen om me kapitaal te lenen voor mijn idee.

    Ik ben zelf niet heel creatief aangelegd en aangezien ik de opdracht morgen moet voorbrengen en nog niet begonnen ben hoop ik dat iemand hier een goed idee heeft voor een product dat op de markt zou moeten gebracht worden.

    Het mag opzich misschien wel al bestaan enzo hoor, het enige belangrijke is dat ik wel degelijk een kapitaal nodig moet hebben om het te lanceren. (dus het product moet of duur genoeg zijn en veel productiekosten hebben, of het moet massaal verkocht kunnen worden)

    We mogen het plan fictief aanvullen dus als je een idee hebt houd je vooral niet in! :'D

    Iemand van mijn klas gaat het bijvoorbeeld doen over een soort van frigo's.


    effort never betrays you

    Jassen voor gehandicapten (die moeten wij nu speciaal laten maken, maar er kan zeker een business inzitten) denk dan aan jassen die vanachter open zijn ofzo

    Reflecterende hondenriemen voor als je in het donker gaat wandelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Miniatuur - paardenmolens voor in de tuin, automatische strijkmachine of ijzer, toetsenbordreinigers... Ik zuig echt maar het één en ander uit mijn duim...

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 22:41 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Miniatuur - paardenmolens voor in de tuin, automatische strijkmachine of ijzer, toetsenbordreinigers... Ik zuig echt maar het één en ander uit mijn duim...

    als je deze zo uit je duim zuigt mag je daar nog even mee doorgaan hahaah :'D strijkmachine lijkt wel een goed plan, die overweeg ik volledig. Toetsenbordreinigers lijkt me moeilijk om visueel voor te stellen in mijn powerpoint en de andere ideeën so far daarvan lijkt het me een probleem dat ik maar een beperkte groep mensen zal aanspreken. (ik bedoel hondenriemen natuurlijk wel genoeg maar daar lijkt het probleem me dat dat niet erg duur is in productie)


    effort never betrays you

    Gewoon een soort van beetje flexlibel borsteltje, om dat tussen de spleten tussen twee (wel meerdere tegelijk ) toetsen kan gaan, zo zou ik het doen. Hmm, milkshake - maker (koffie - apparaat voor milkshakes), of smoothies, of nog wat anders, tv's voor vanachter in de auto, een product = shampoo en conditioner in one. Of shampoo + conditionar + douchegel in one (zodat je geen 3 verschillende flessen meer moet opendoen).

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 23:09 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wij hadden ooit een beste idee project en toen hadden we een parasol met zonnepanelen. Iedereen in het publiek (aka ouders en docenten en medeleerlingen) waren laaiend enthousiast en vonden dat we ons moesten opgeven voor het echte Beste Idee, maar de vakjury vond ons slecht en toen kregen we een 6.

    Dusja, smaken verschillen, ik kan zo geen idee uit mn duim zagen, ik wil je wel veel succes wensen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Prim schreef:
    Jassen voor gehandicapten (die moeten wij nu speciaal laten maken, maar er kan zeker een business inzitten) denk dan aan jassen die vanachter open zijn ofzo

    Reflecterende hondenriemen voor als je in het donker gaat wandelen


    Bedoel je niet dwangbuizen voor mensen met schrizofrenie? XD

    Een printer waarbij je kleding dat je op internet vindt, in één keer kunt uitprinten en in je kledingkast kunt hangen. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik moest een keer zoiets doen en toen werd het een kaasmachine voor op de fiets, aka heel goed ben ik ook niet in bedenken ;p


    wat was dit ookalweer

    Rhaella schreef:
    Een printer waarbij je kleding dat je op internet vindt, in één keer kunt uitprinten en in je kledingkast kunt hangen. (cat)


    Oef dat is zo'n goed idee O.O


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Rhaella schreef:
    Een printer waarbij je kleding dat je op internet vindt, in één keer kunt uitprinten en in je kledingkast kunt hangen. (cat)


    Omg. Dat wil ik. Maar ook dat je het er weet terug in kan doen als je de verkeerde maat hebt :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anencephalous schreef:
    (...)

    Omg. Dat wil ik. Maar ook dat je het er weet terug in kan doen als je de verkeerde maat hebt :'D


    Nee met een scanner erbij die je lichaam scant zodat het gewoon goed is als je het wil kopen Odat je geen moeite hoeft te doen om terug te brengen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly