• Hey aardlingen van Quizlet,

    Aangezien ik in januari mijn 21ste verjaardag ga vieren met een groot feest, was ik me al wat bezig aan het houden met de voorbereidingen.
    Ik weet dat het nog vroeg is om daar nu al aan te denken, maar ik wil dat alles tot in de details in orde is.
    Nu zit ik met het "probleem" dat ik zelf ook voor uitnodigingen moet zorgen maar dat het me zelf niet echt lukt.
    Ik was van plan om een gemaskerd bal te houden maar dan met een winters thema...Daarom dat ik me afvroeg of iemand hier van jullie redelijk goede photoshop skills had om me te helpen om een goede uitnodiging te maken om via mail rond te sturen.

    Ikzelf had iets gedacht van een redelijk chique uitnodiging met een winterse invloed.
    Ik kan het niet echt zo verwoorden, daarom dat ik wat foto's onder de spoiler heb gezet ter inspiratie.





    Ik wil graag werken met een masker op mijn uitnodiging zodat het concept nog eens extra duidelijk wordt.
    Qua kleuren wil ik het wat mysterieus houden maar het mag niet te donker worden aangezien mijn thema nog altijd winter is.
    De tekst hou ik graag erg sierlijk, maar het moet nog wel leesbaar blijven.
    Verder zou ik graag nog een redelijke ruimte vrij willen hebben zodat ik zelf de persoonlijke gegevens er op kan zetten.

    Dus bij deze, is er iemand die mij kan/wil helpen? :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil wel iets proberen ^^ mijn moeder heeft echter de laptop mee en komt morgenavond pas weer thuis, maar ik kan vragen of ik de laptop die mijn vader tijdelijk van zijn school heeft geleend, mag gebruiken


    take me back to the basics and the simple life

    Ja..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zoek je hier nog altijd iets voor? Zo ja, dan zal ik in de loop van de week iets proberen want ik lief het thema.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”