• Een tijdje geleden was ik heel erg into instagram. Daarmee bedoel ik niet het persoonlijke privé-instagram met enkel je vrienden en mensen die je kent, maar fanaccounts. Ik was toen ook een erg grote 5sos fan, maar vond ook vele anderen dingen leuk die ik dan deelde op dat fanaccount. Echter draaide dat vooral om veel volgers hebben. Zo had ik er 1.2k verzameld, maar na een tijdje begon ik het te vergeten en deed ik niets meer met het account.
    Nu wil ik het weggeven, omdat ik het best zonde vind van mijn moeite en tijd om er nu niets meer mee te doen.
    Zijn er hier geïnteresseerden?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik wil m best van je overnemen hoor? :Y)
    Ik ben 5SOS-fan + instagramverslaafde, dus ik vind t prima als je niemand anders hebt, haha. ;p


    wat was dit ookalweer

    Ik wil het wel overnemen, ik hou van 5SOS.


    Firm believer of all that is magic

    Wacht ik begrijp het niet helemaal: dus dit is niet je persoonlijke account toch?
    Het is/was een fanaccount voor 5sos en je zoekt iemand die dat wil overnemen toch?
    Maar nu staan er geen foto's op, dus je zoekt iemand die regelmatig foto's op dit account zet over 5sos.
    Dus je kan een persoonlijk account hebben en dit?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Wacht ik begrijp het niet helemaal: dus dit is niet je persoonlijke account toch?
    Het is/was een fanaccount voor 5sos en je zoekt iemand die dat wil overnemen toch?
    Maar nu staan er geen foto's op, dus je zoekt iemand die regelmatig foto's op dit account zet over 5sos.
    Dus je kan een persoonlijk account hebben en dit?


    Ja, je hebt helemaal gelijk.

    Oh jee, wie moet ik nu kiezen?
    Het eerlijkst zou denk ik zijn om de eerste het account te geven, maar weet je zeker dat je het dan niet net als ik gaat vergeten (niet persoonlijk bedoeld ^^).


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waterhouse schreef:
    (...)

    Ja, je hebt helemaal gelijk.

    Oh jee, wie moet ik nu kiezen?
    Het eerlijkst zou denk ik zijn om de eerste het account te geven, maar weet je zeker dat je het dan niet net als ik gaat vergeten (niet persoonlijk bedoeld ^^).


    Je moet het account niet aan mij geven hoor, ik vind het wel een leuk idee daar niet van, maar ik heb er geen tijd voor.
    Of je stelt aan de andere een aantal vragen waardoor je weet wie het meest geschikt is?
    Je moet het zelf weten (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Oh ja ja ja, kies mij! Ik ben Instagram verslaafd 0.0


    You dare to gaze upon me?