• Zoals velen van jullie vast wel weten, had ik al langer een droom om een eigen, echt RPG forum op te starten. Ik heb geprobeerd om het zelf te doen, maar eerlijk gezegd ligt programmeren me toch echt niet helemaal. Ik begrijp de basis, maar meer kan ik er niet van maken. Dus nadat ik het zelf geprobeerd had, wilde Mitchell me eigenlijk wel helpen mijn droom te verwezenlijken. Helaas kwam er door zijn stage een stop op het ontwikkelen (logisch, want hij was al 8 uur per dag aan het programmeren), maar uiteindelijk is hij weer verder gegaan!
    Nu is de site dan eindelijk online. Het voelt eigenlijk best onwerkelijk, maar ook heel gaaf. Er zitten allemaal dingen in die ik er graag in wilde hebben, maar het is nog steeds niet helemaal af. Quizlet is ook nooit helemaal af, door alle dingen die erbij zullen blijven komen, haha, zo ook mijn site! Ik heb ook wat hulp gehad van een paar lieve Quizletters! Ik moet zeggen dat ik echt tevreden ben en eigenlijk ook heel erg blij!

    Voor degene die er een kijkje willen nemen: RPG Realm

    Zijn er nog dingen waar jullie trots op zijn, lang op hebben gewacht of blij mee zijn?

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Ik RPG niet, maar wow ziet er echt mooi uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Prim schreef:
    Super leuk!
    Ik heb een account aangemaakt


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    (...)

    Vreeemd, Mitchell heeft juist dingen toegevoegd die alles heel veilig maken, haha. Misschien is dat wel een beetje op hol geslagen bij jou.

    Thank you! De header is gemaakt door Cashby. ;3
    Haha, nutteloos is niemand! Ik zei ook al tegen Yolanda dat ze zich gewoon mag aanmelden als ze dat wilt en op het gewone gedeelte van het forum mag rondhangen als ze dat graag wilt.


    Ja, wie weet. Mijn laptop mag me vandaag sowieso al niet echt, geloof ik, dus het kan best dat er hier iets mis is gegaan. :'D

    Hm, oké, ik zal me wel gewoon aanmelden en dan zie ik wel weer verder. Op z'n minst hebben jullie dan weer een user erbij in de statistieken. Dat kan vast ook geen kwaad. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Prim schreef:
    Super leuk!
    Ik heb een account aangemaakt


    Can't control my second personality

    Ik word trouwens heel vrolijk van die standaard avatar, haha. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik word trouwens heel vrolijk van die standaard avatar, haha. (bloos)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ziet er leuk uit! Ik heb een account aangemaakt ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Gaaf! ö


    wat was dit ookalweer

    Het ziet er echt mooi uit Nikki! Ik RPG eigenlijk nooit meer, maar ik maak misschien wel een account aan.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Serenata schreef:
    Ziet er leuk uit! Ik heb een account aangemaakt ^^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Die menubutton voor de mobiele versie, sweet!


    No growth of the heart is ever a waste

    Die mobiele versie is zeker via C# gedaan, of niet? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Ik word trouwens heel vrolijk van die standaard avatar, haha. (bloos)


    IKR! Ze zijn zo leuk! En tenminste unisex.


    Your make-up is terrible

    Tokugawa schreef:
    Die menubutton voor de mobiele versie, sweet!
    Dankjewel ^^ Heeft me even gekost om dat goed te krijgen.

    C6H12O6 schreef:
    Die mobiele versie is zeker via C# gedaan, of niet? ^^
    jQuery met CSS3. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik een bericht wil plaatsen krijg ik dit.



    Voor groter

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 11:00 ]


    "Ignite, my love. Ignite."