• Zoals velen van jullie vast wel weten, had ik al langer een droom om een eigen, echt RPG forum op te starten. Ik heb geprobeerd om het zelf te doen, maar eerlijk gezegd ligt programmeren me toch echt niet helemaal. Ik begrijp de basis, maar meer kan ik er niet van maken. Dus nadat ik het zelf geprobeerd had, wilde Mitchell me eigenlijk wel helpen mijn droom te verwezenlijken. Helaas kwam er door zijn stage een stop op het ontwikkelen (logisch, want hij was al 8 uur per dag aan het programmeren), maar uiteindelijk is hij weer verder gegaan!
    Nu is de site dan eindelijk online. Het voelt eigenlijk best onwerkelijk, maar ook heel gaaf. Er zitten allemaal dingen in die ik er graag in wilde hebben, maar het is nog steeds niet helemaal af. Quizlet is ook nooit helemaal af, door alle dingen die erbij zullen blijven komen, haha, zo ook mijn site! Ik heb ook wat hulp gehad van een paar lieve Quizletters! Ik moet zeggen dat ik echt tevreden ben en eigenlijk ook heel erg blij!

    Voor degene die er een kijkje willen nemen: RPG Realm

    Zijn er nog dingen waar jullie trots op zijn, lang op hebben gewacht of blij mee zijn?

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Blackthorn schreef:
    Als ik een bericht wil plaatsen krijg ik dit.
    [IMAGE]

    Voor groter
    Apart. Heb je al eens uitgelogd en weer ingelogd? Zal die beveiliging eens moeten doorlopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Apart. Heb je al eens uitgelogd en weer ingelogd? Zal die beveiliging eens moeten doorlopen.


    Nee, hij doet het nog steeds niet. Nu krijg ik dit te zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ziet er mooi uit!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Nee, hij doet het nog steeds niet. Nu krijg ik dit te zien.
    Je bent uitgelogged. Je moet wel weer inloggen ;p

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 11:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toppie!
    Je weet al wat ik ervan vind, en ik al lid ben haha. Maar hijs erg mooi.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dauth schreef:
    (...)Je bent uitgelogged. Je moet wel weer inloggen ;p


    Ik was opnieuw ingelogd. Achja het zal wel aan mijn laptop liggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gibbs meldt zich! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Avandra schreef:
    Ik RPG niet, maar wow ziet er echt mooi uit.


    Life is a beautiful struggle

    Whaawwh!! Super gaaf, je eigen site :0!! Ik ga ff een accountje aanmaken en kheb al beetje rond gekeken. Als ik ergens mee kan helpen roept u maar ^.^ Ik weet niets van sites, maar wel van gramm en veiligheid ;D


    ~My Mind Is Free~

    Awh, die begin avatar, soo cute >.<


    ~My Mind Is Free~

    Wauwie, ik heb een account gemaakt! Alleen hij logt me steeds uit ...


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hmm. Misschien is dit wel het juiste moment om me eindelijk eens aan rpg te wagen. Al voel ik me nog steeds een groentje tussen al die rpg-ers. c;


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Cissy schreef:
    Wauwie, ik heb een account gemaakt! Alleen hij logt me steeds uit ...
    "Log me automatisch in bij ieder bezoek." stond standaard uit. Deze staat nu standaard aan, waardoor je ingelogd zult blijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slotje.
    - Het is toegestaan andere sites te vermelden tenzij ermee aan professionele ledenwerving wordt gedaan. Voor zelfgemaakte fansites geldt dit niet.


    Pretty is just a pretty word.