• komen mijn opa en oma bij ons eten! Mijn vriend heeft een kippen-/groentebouillon gemaakt (helemaal zelf) die superlekker ruikt. Daarna gaat hij risotto maken, met spinazie, kip en paddenstoelen. Lekker met een wit wijntje, haha. Ik ben groot fan van witte Canei.

    Gisteren was mijn zwager jarig en hebben we lekker gebarbecued bij mijn schoonouders thuis. De salade was superlekker: er zat avocado in, walnoten, cashewnoten, mosterddilledressing en geitenkaas. Smullen!

    Wat gaan jullie eten vandaag?


    oi, suzy

    Tomatenstamp! Met veel kaas ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hmmm klinkt goed, ik heb zelf geen idee wat we gaan eten eigenlijk haha :'D Ik zag kip staan in de ijskast.....dus wie weet :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Deze avond staat er aardappelgratin op het menu (met bergen kaas en liters roomsaus.)


    Heaven is a place that we all have

    Sushiiiiiiii! (blush)


    everything, in time

    Klinkt lekker! Ik heb soep en wat broodjes op (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het plan is om taco's te maken, maar dat kan nog wel eens gewijzigd worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aardappelgratin en sushi zijn ook heerlijk! Sushi maken is alleen wel heel veel werk.

    Taco's zijn ook lekker, maar mijn schoonfamilie doet daar vaak dingen in (kidneybonen etc) die ik niet lust. Met geraspte kaas zijn ze wel lekker. Lekkerder dan koude (lauwe) wraps in elk geval.

    Vanavond maak ik gnocchi met zoete paprika, kip, roomsaus (met kaas uiteraard), ui en champignons. Mmmm! Gnocchi is een van mijn favoriete gerechten. Ik overweeg er nog spinazie bij te doen, maar dan zit ik vervolgens met een flinke restvoorraad spinazie die niet opgaat.


    oi, suzy