• "You're dead dude, get over it."





    STOP OP VROUWEN
    Rollen:
    Vampieren:
    Je wordt een vampier door te worden gebeten door een vampier. Daarna moet je het bloed drinken van een vampier. Je moet daarna dood gaan of worden vermoord. Daarna moet je mensenbloed drinken en zo wordt je een vampier

    - Arianna Julie Acker • 901FreeAtLast 1,2
    - Audrey Harvelle Winchester • Malachai 1,2
    - Dante Aartudo Blackwood • RetaIiation 1,2
    - Abigail Charlotte Blackwood • VladiFerr 1,4
    - Riley Jayden Acker • Dionysia 1,4

    Heksen:
    Een heks is iets wat in je genen zit. Vaak zijn je voorouders ook heksen geweest en kan het zomaar worden getriggerd

    - Alexandra Aveline Smith • Ainigma 1,4
    - Nova Aurora Isidora Night • Fye 1,4
    - Gereserveerd • Malachai

    Weerwolven:
    Weerwolven ontstaan doordat ze al een gen in hun lichaam hebben. Als ze een mens vermoorden wordt dat gen getriggerd en zo veranderen ze per volle maan in een weerwolf.

    - Nicolas Zane Acker • Dionysia 1,2
    - America Genevieve Maverick • Iraious 1,2
    - Alasca Geoffrey Maverick • Raccoon 1,4

    Hybrids:
    Hybrids zijn twee verschillende super naturals in één. Wat vaak voorkomt is een weerwolf-vampier.

    - William Hunter Rogers • Ainigma 1,4
    - Destina Calinda Fortuna-Rodriguez • Lucious 1,2

    Mensen:
    Er wonen natuurlijk ook normale mensen in Mystic Falls ^^

    - Bryer Kurtys Fortin • RetaIiation 1,4
    - Aaron Edmund Jones • 901FreeAtLast 1,4



    Ships:
    •

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen VladiFerr maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Faceclaims:
    • Jake Cooper - Dionysia
    • Elsa Hosk - Iraious
    • Elizabeth Olsen - Ainigma
    • Aaron Johnson - Ainigma
    • Crystal Reed - 901FreeAtLast
    • Kaya Scodelario - VladiFerr
    • Chris Wood - Malachai
    • Zendaya Coleman - Fye



    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 20:32 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Zijn er misschien al personages die worden geshipt?
    Dan kan ik shipnamen gaan opschrijven ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zal vandaag Aaron afmaken en daarna alle rollen doorlezen zodat ik relaties kan afspreken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het doorlezen wordt voor mij ook vandaag, en dan maak ik gelijk een lijstje van iedereen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Damn, wat heb ik moeite met uiterlijken beschrijven ;c


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dit is wat ik eigenlijk persoonlijk denk qua de relaties tussen de rest en Arianna --Nicolas en Riley staan er niet tussen-

    America Maverik -- Ik denk dat Aria en Mer wel bevriend kunnen zijn. De doelbereikendheid, loyaliteit en ik vind ze beiden wel zelfverzekerd hebben, maakt dit namelijk zo.

    Audrey Winchester -- Net zoals bij America denk ik persoonlijk dat ze elkaar wel aardig vinden en zo nu en dan wel een praatje maken, maar niet de vrienden zijn. De verschillen zijn groot.

    Dante Blackwood -- Dit hadden wij al afgesproken. Dante is de vampier die Aria heeft veranderd en met een probleem qua dat komt ze bij hem.

    Destina Fortuna-Rodriguez -- De ambitie om hun doel te bereiken hebben ze gemeen en ook koppigheid/eigenwijsheid. Dus ik denk dat ze elkaar wel aardig vinden en als de speelster het ook wilt, eventueel vrienden.

    Abigail Blackwood -- Ik denk niet dat de twee heel erg veel gelijk hebben, maar ze is beste vrienden met Aria's broer, dus ik denk dat ze altijd wel aardig doen tegen elkaar.

    Alasca Maverick -- De twee hebben niet veel gemeen, dus ik denk dat Aria hem liever ontloopt dan met hem praat, maar ergens zouden ze elkaar wel gewoon aardig kunnen vinden?

    Bryer Fortin -- Ik geloof dat de speelster en ik dit al hadden afgesproken, maar wat het was ben ik vergeten.

    Alexandra Smith -- De zelfverzekerdheid hebben ze gemeen en de arrogantie, maar gezien ze makkelijk met anderen om kan gaan, denk ik dat Aria en Alex wel vriendinnen zouden kunnen zijn?

    Nova Night -- Loyaliteit en eigenwijsheid hebben ze gemeen, maar voor de rest denk ik dat Nova voor Aria net te nuchter is.

    William Rogers -- Ik denk dat ze elkaar aardig vinden, maar niet echt bepaald veel gelijk hebben.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oké, ik ben toch niet tevreden over Audrey's karakter. Dus ik ga 'm zo even helemaal omgooien :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    901FreeAtLast schreef:
    Dit is wat ik eigenlijk persoonlijk denk qua de relaties tussen de rest en Arianna --Nicolas en Riley staan er niet tussen-

    America Maverik -- Ik denk dat Aria en Mer wel bevriend kunnen zijn. De doelbereikendheid, loyaliteit en ik vind ze beiden wel zelfverzekerd hebben, maakt dit namelijk zo.

    Audrey Winchester -- Net zoals bij America denk ik persoonlijk dat ze elkaar wel aardig vinden en zo nu en dan wel een praatje maken, maar niet de vrienden zijn. De verschillen zijn groot.

    Dante Blackwood -- Dit hadden wij al afgesproken. Dante is de vampier die Aria heeft veranderd en met een probleem qua dat komt ze bij hem.

    Destina Fortuna-Rodriguez -- De ambitie om hun doel te bereiken hebben ze gemeen en ook koppigheid/eigenwijsheid. Dus ik denk dat ze elkaar wel aardig vinden en als de speelster het ook wilt, eventueel vrienden.

    Abigail Blackwood -- Ik denk niet dat de twee heel erg veel gelijk hebben, maar ze is beste vrienden met Aria's broer, dus ik denk dat ze altijd wel aardig doen tegen elkaar.

    Alasca Maverick -- De twee hebben niet veel gemeen, dus ik denk dat Aria hem liever ontloopt dan met hem praat, maar ergens zouden ze elkaar wel gewoon aardig kunnen vinden?

    Bryer Fortin -- Ik geloof dat de speelster en ik dit al hadden afgesproken, maar wat het was ben ik vergeten.

    Alexandra Smith -- De zelfverzekerdheid hebben ze gemeen en de arrogantie, maar gezien ze makkelijk met anderen om kan gaan, denk ik dat Aria en Alex wel vriendinnen zouden kunnen zijn?

    Nova Night -- Loyaliteit en eigenwijsheid hebben ze gemeen, maar voor de rest denk ik dat Nova voor Aria net te nuchter is.

    William Rogers -- Ik denk dat ze elkaar aardig vinden, maar niet echt bepaald veel gelijk hebben.


    Ik denk dat ze wel vrienden kunnen zijn, ja. ^^


    El Diablo.

    Ik wil vanavond of morgen het speeltopic openen!
    Dus iedereen die zijn rol nog moet afmaken. graag snel ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Relatielijstjes van mijn personages. Ze zijn nog niet helemaal af en sommige relaties moet ik ook nog wat uitbreiden. ^^



    “Hell won't be so bad, you know. After all, I'll be there to keep you company.”


    Nicolas’ relaties —
    Arianna • Drielingzusje . . .
    Riley • Drielingbroertje. Naast het feit dat Riley een vampier is en Nicolas zelf een weerwolf kunnen ze nog steeds hartstikke goed overweg met elkaar.
    Abigail • Nicolas ziet haar als een zusje en behandelt haar dan ook hetzelfde als Arianna.
    America • Nicolas en America zijn goede vrienden met het nodige geflirt. Hij is inmiddels behoorlijk gehecht aan haar, enkel zou hij dit nooit toegeven.
    Alasca • Deze twee hebben het niet heel goed voor met elkaar. Mede doordat Nicolas het leuk vindt om te flirten met Alasca’s zusje.




    “Riley could never love. He's obviously discovered early on that girls' hearts
    were vulnerable and all a lad needed was a penetrating gaze and a disarming smile
    and the world was at his feet.”


    Riley’s relaties —
    Arianna • Drielingzusje . . .
    Nicolas • Drielingbroer. Riley kijkt wel op naar zijn eigen broer maar vindt het ook belangrijk om niet teveel op hem te lijken. Al is dat wel iets wat meestal gebeurd aangezien ze dezelfde interesses hebben.
    Abi • Goede vrienden . . .
    Dante • Riley kijkt goed op naar deze man maar vindt hem af en toe wat zwak overkomen. Over het algemeen kunnen ze het wel goed vinden.
    America • Ondanks hun verschillen zijn ze toch goede vrienden die alles met elkaar delen. Iets wat Riley ook nodig heeft aangezien hij niet heel goed is in het uiten van zijn emoties.
    Alasca • Riley heeft een beetje een zwak voor deze man.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 13:42 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    William:


    Nova Aurora Isidora Night - Neutraal/Geen relatie.

    Abigail Charlotte Blackwood - Abi kent Will al wat langer. Meerdere keren kwam hij haar tegen, op verschillende plaatsen in de wereld. Ze leek soms net als hem het avontuur achterna te reizen, maar met veel meer levenslust. Hierdoor werd Abi een meisje naar Wills hart. Wanneer zij opdook in Mystic Falls is Will daar voor haar gebleven, hopend dat hij haar duidelijk kan maken dat hij meer om haar geeft dan hij werkelijk zegt.

    Destina Calinda Fortuna-Rodriguez - Destina ziet Will als zijn kleine zusje. Hij geeft veel om haar en ze doet hem denken aan de enige herinneringen de hij heeft van zijn eigen zusjes.

    Alasca Geoffrey Maverick - Toen Will net naar Mystic Falls was verhuisd leerde hij Alasca kennen en de twee konden wel overweg met elkaar. Na een tijdje werd duidelijk dat Alasca een weerwolf was en Will wilde hem stoppen voordat hij iets doms deed. Toen Alasca hierbij bij Will op de bank wakker werd na bewusteloos te zijn geweest moest Will wel de waarheid over zichzelf vertellen aan Al. Hij vertrouwd Al dan tegenwoordig ook met alles.

    Arianna Julie Acker – Will vindt het een aardig meisje en checkt soms of ze wel okay is, aangezien ze nog maar kort vampier is. Toch zijn het geen vrienden, eerder kennisen.

    Audrey Harvelle Winchester - *Nods* hey, samen per ongeluk de Russische revolutie begonnen zijn? Nee, okay, iets serieuzers, hij kan eventueel de vampier zijn die haar zoveel eeuwen geleden gebeten heeft? Of neutraal?

    Dante Aartudo Blackwood – Dante en Will kennen elkaar ook al wat langer, Will mag Dante dan ook zeker, al hebben ze samen de geschiedenis zeker wel interessanter gemaakt.

    Riley Jayden Acker - Will houdt Riley scherp in de gaten, vooral omdat hij hem van verschillende dingen verdenkt, maar niks kan begrijpen.

    Nicolas Zane Acker - Will vind de jongen A blast. Wild en onbezonnen, maar een blast. Will houdt de jongen dan ook in de gaten alsof het zijn eigen zoon is op de momenten dat het nodig Is, maar feest met hem alsof het zijn high school buddy is op andere.

    America Genevieve Maverick – Will vertrouwd de vrouw totaal niet, op welke manier dan ook, maar heeft wel een zwak voor haar, op een vriendschappelijke manier. Misschien dat ze ooit vrienden wordt als hij haar meer vertrouwd.

    Bryer Kurtys Fortin – De twee kennen elkaar via werk en Will vindt Bryer een toffe gozer.




    Alexandra:

    Destina Calinda Fortuna-Rodriguez - Vrienden.

    Nova Aurora Isidora Night - Alex werd voorgesteld aan Nova, omdat Alex haar moeder vond dat ze meer om moest gaan met haar eigen soort. Alex zette zich in het begin dan ook af tegen de vriendschap omdat Nova haar iets te sociaal en eigenwijs was. Twee dingen die Alex het bloed onder de nagels vandaan haalde. Nu zijn ze wel wat hechter.

    Alasca Geoffrey Maverick - Alasca is waarschijnlijk een van Alex haar favoriete personen. Het is een jeugdvriend die tot haar blijdschap nog steeds haar beste vriend is, al heeft ze lichte romantische gevoelens voor hem. Alasca was de eerste die Alex vertrouwde met haar geheim. Hij was ook de eerste die haar geen freak noemde omdat ze anders was. Later kwam Alex erachter dat haar beste vriend een weerwolf was, iets wat haar soms nog steeds afschrikt.

    Abigail Charlotte Blackwood - Neutraal/geen relatie

    Arianna Julie Acker – Zij Ari en Alex zijn vriendinnnen, ondanks hun verschillen, maar het soort vriendinnen dat altijd het tegenovergestelde doet van wat de ander zegt. Wat echt de vaagste situaties geeft.

    Audrey Harvelle Winchester - Ik denk dat Alex Audrey een beetje té zou vinden, aangezien ze vooroordelen trekt en erg kil is. En dus soms erg vijandig zou reageren.

    Dante Aartudo Blackwood - Dante kent Alex niet bijzonder goed, maar ze mag hem en vertrouwd hem. Ze weet dat hij het niks vindt hoe zij aan haar geld komt, maar kan Dante niet uitleggen dat ze geen andere keus heeft.

    Riley Jayden Acker -

    Nicolas Zane Acker - Een vriend van haar, denkt ze tenminste, het is haar rookbuddy en ze zijn beide verzot op aandacht. Ondanks dat ze dol is op de jongen weet hij niet dat zij een heks is.

    America Genevieve Maverick – Alex probeert America op elke mogelijke manier te vermeiden, ondanks dat het Alasca's zus is. Eén omdat ze Amerika ongelofelijk eng zou vindt en twee omdat ze Amerika ongelofelijk irritant zou vindt.

    Bryer Kurtys Fortin – Alex voelt zich meestal heel ongemakkelijk bij Bryer in de buurt, grotendeels omdat hij haar een keer gezien heeft toen ze 's ochtend het hotel uit probeerde te sluipen. Ze vermeiden elkaar nu een beetje, ook al wil ze hem het graag uitleggen.




    Als de naam niet onderstreept staat, staat de relatie nog niet vast en is het dus een suggestie, ik ga nog nadenken over de andere. Aangezien het gebaseerd is op hoe ik het innerlijk opvat en hoe Alex/Will hen zou zien kan er gewoon een andere suggestie gedaan worden :3.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 16:56 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Met zowel William als Alexandra hoe jij het hebt beschreven bij Arianna vind ik het helemaal prima! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Ainigma-- Wil je ook nog een relatie met Nicolas en Riley?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dionysia schreef:
    @Ainigma-- Wil je ook nog een relatie met Nicolas en Riley?


    Het zou wel leuk zijn^^. Ik heb alleen nog niks kunnen bedenke... Jij een idee?

    @901FreeAtLast,
    Okay^^. Ik zal het straks even bij Relaties zetten.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:28 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    VladiFerr schreef:
    Ik wil vanavond of morgen het speeltopic openen!
    Dus iedereen die zijn rol nog moet afmaken. graag snel ^^


    Vanavond! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Dionysia,
    Nico en Alex hebben dingen gemeen zoals dat ze beide verzot zijn op aandacht, ze roken beide, misschien kunnen we daar iets mee doen? Voor zover ik kan zien botsen hun persoonlijkheden niet echt. Ik denk dat Alex hem in ieder geval wel aardig zou vinden, maar dat ze nog niet van elkaar weten dat ze een heks en een weerwolf zijn ofzo?
    Will zou Nico vooral wild en out of control vinden en hem of kosten wat kost wil helpen of mee zou doen in zijn 'spontane' gedrag, beetje gebaseerd op Nico's gedrag?


    Riley en Will gaat hem niet worden, behalve misschien een 'kat en muis'-spelletje. Riley dealt drugs en Will werkt voor de politie...


    We've lived in the shadows for far too long.