• "You're dead dude, get over it."





    STOP OP VROUWEN
    Rollen:
    Vampieren:
    Je wordt een vampier door te worden gebeten door een vampier. Daarna moet je het bloed drinken van een vampier. Je moet daarna dood gaan of worden vermoord. Daarna moet je mensenbloed drinken en zo wordt je een vampier

    - Arianna Julie Acker • 901FreeAtLast 1,2
    - Audrey Harvelle Winchester • Malachai 1,2
    - Dante Aartudo Blackwood • RetaIiation 1,2
    - Abigail Charlotte Blackwood • VladiFerr 1,4
    - Riley Jayden Acker • Dionysia 1,4

    Heksen:
    Een heks is iets wat in je genen zit. Vaak zijn je voorouders ook heksen geweest en kan het zomaar worden getriggerd

    - Alexandra Aveline Smith • Ainigma 1,4
    - Nova Aurora Isidora Night • Fye 1,4
    - Gereserveerd • Malachai

    Weerwolven:
    Weerwolven ontstaan doordat ze al een gen in hun lichaam hebben. Als ze een mens vermoorden wordt dat gen getriggerd en zo veranderen ze per volle maan in een weerwolf.

    - Nicolas Zane Acker • Dionysia 1,2
    - America Genevieve Maverick • Iraious 1,2
    - Alasca Geoffrey Maverick • Raccoon 1,4

    Hybrids:
    Hybrids zijn twee verschillende super naturals in één. Wat vaak voorkomt is een weerwolf-vampier.

    - William Hunter Rogers • Ainigma 1,4
    - Destina Calinda Fortuna-Rodriguez • Lucious 1,2

    Mensen:
    Er wonen natuurlijk ook normale mensen in Mystic Falls ^^

    - Bryer Kurtys Fortin • RetaIiation 1,4
    - Aaron Edmund Jones • 901FreeAtLast 1,4



    Ships:
    •

    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen VladiFerr maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Faceclaims:
    • Jake Cooper - Dionysia
    • Elsa Hosk - Iraious
    • Elizabeth Olsen - Ainigma
    • Aaron Johnson - Ainigma
    • Crystal Reed - 901FreeAtLast
    • Kaya Scodelario - VladiFerr
    • Chris Wood - Malachai
    • Zendaya Coleman - Fye



    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 20:32 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik ga mijn lijstje ook maar maken. (:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik denk dat Alasca (pg4) Zo goed als klaar is :3 Als er mensen zijn die nog een bepaalde relatie met hem wilt just ask :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    • Alasca Geoffrey Maverick — de tweelingbroer van America: vijf minuten eerder geboren. Hun ouders hebben beide met voornaam naar een land vernoemd en beide hebben ze een tweede naam met de initiaal ,,G". Doordat haar broer iets eerder is geboren, is hij ouder — en dat is de perfecte weg om Mer te irriteren. Desalniettemin houdt ze zielsveel van haar broer en ze weet ook niet wat ze zonder hem zou moeten, alhoewel die twee om niets kunnen kibbelen. Haar broer stelt zich ook beschermend op, wat America hooguit irritant vindt.
    • Dante Aartudo Blackwood — de twee leerden elkaar kennen via via en zijn inmiddels goede vrienden, al is er iets wat Mer heel erg interessant vindt — en nog dichter bij hem wil zijn dan vrienden. Echter weet ze niet wat het is en daarom probeert ze het gevoel te verstoppen, waar niemand van weet — zelfs Riley niet.
    • Nicholas Zane Acker — hij is een erg goede vriend van America en die twee hebben vaak veel lol samen, naast het onnodige flirten — waar Mer ook amusement aan heeft. Voor haar is hij een goede vriend waar ze mee lol kan trappen, en zoiets is ook degelijk iets wat ze nodig heeft. Ze zou niet zonder beide Acker broertjes kunnen.
    • Riley Jayden Acker — haar beste vriend. Die twee weten alles van elkaar en ze kennen elkaar erg goed, en doen veel dingen samen — afgezien van het verschil tussen wolf en bloedzuiger. America vertrouwt hem alles aan en is ook close met hem.
    • Destina Calinda Fortuna-Rodriguez — zij is een vriendin van America en die twee ondernemen vaak dingen met elkaar, als meiden. Het gegeven dat America eerder met jongens omgaat, maakt dit een uitzondering.
    • Arianna — America doet gewoon aardig tegen haar, omdat ze veel omgaat met haar broers — echter zit er meer niet achter. Ze praat wel met haar als ze haar tegen kunt, maar dat was het ook en ze ziet haar als een vriendin.
    • Audrey — America zou haar mogen, maar ze kent haar nauwelijks en neemt ook niet de stap om haar te leren kennen — in zo iets wacht Mer altijd op de ander.
    • Abigail — America zou gewoon aardig tegen haar doen, gezien ze het zusje van Dante is. Maar verder ook niet.
    • Alexandra — America mag haar niet, beter nog heeft ze een hekel aan haar. Haar broer doet beschermend tegenover Mer als ze met andere jongens omgaat en Mer mag dan Alexandra niet echt om de tijd bij hem.
    • Nova — (wacht op innerlijk)
    • William — daar zou een vriendschap kunnen komen, maar ze krijgt vrij weinig hoogte van hem en zou het leuk vinden hem beter te leren kennen — als vrienden.
    • Bryer — Mer kent hem niet goed, maar hij komt op haar over als rustig wat ze wel fijn vindt en ze zou ook niet bang zijn een gesprek te starten.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 22:00 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik heb Aaron laten vallen ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik maak vanavond of morgen me rol af maar willen nog mensen een soort relatie hebben met Nova?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Ainigma schreef:
    @Dionysia,
    Nico en Alex hebben dingen gemeen zoals dat ze beide verzot zijn op aandacht, ze roken beide, misschien kunnen we daar iets mee doen? Voor zover ik kan zien botsen hun persoonlijkheden niet echt. Ik denk dat Alex hem in ieder geval wel aardig zou vinden, maar dat ze nog niet van elkaar weten dat ze een heks en een weerwolf zijn ofzo?
    Will zou Nico vooral wild en out of control vinden en hem of kosten wat kost wil helpen of mee zou doen in zijn 'spontane' gedrag, beetje gebaseerd op Nico's gedrag?


    Riley en Will gaat hem niet worden, behalve misschien een 'kat en muis'-spelletje. Riley dealt drugs en Will werkt voor de politie...


    Ah dat vind ik echt leuke ideeën! Doen we. (:

    Ehm, heb je ook nog een voorkeur van iets tussen Riley en Alex?

    Ik vind haar echt een leuk personage :3.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dionysia schreef:
    (...)

    Ah dat vind ik echt leuke ideeën! Doen we. (:

    Ehm, heb je ook nog een voorkeur van iets tussen Riley en Alex?

    Ik vind haar echt een leuk personage :3.


    haha, dankje! :3

    Riley en Alex is een lastige, jij een idee? Ik heb geen directe voorkeur.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben super moe, aangezien er hier in mijn woonplaats een enorm gedoe was qua bevrijdgingsfestival. Dus morgen deze ochtend lees ik alles door en zal ik alles aanpassen ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Abi relaties


    • Dante Aartudo Blackwood — Haar long lost brother. Het voelt apart om weer bij hem te zijn, maar ze probeert het.
    • Nicholas Zane Acker — Ze ziet hem als een oudere broer en houdt veel van hem
    • Riley Jayden Acker — Beste vriend en ze doet werkelijk alles voor de jongen
    • Destina Calinda Fortuna-Rodriguez — Zou Abi's bar maatje kunnen zijn, in ieder geval mag ze haar
    • Alasca Geoffrey Maverick — Ze mag hem door zijn ambitie voor muziek
    • Arianna Acker — Ze heeft niet zo veel met haar en vermijd haar soms we eens
    • Audrey Winchester — Abi heeft weinig aan haar, omdat zij zelf atijd impulsief is en klar voor actie
    • America — Ze kent haar via haar broer en observeert haar vaak. Misschien komt er nog een vriendschap uit
    • Alexandra — Ook met haar heeft ze niks door haar terughoudendheid
    • Nova —
    • William — Haar crush. De enige man waar ze een zwakte voor heeft door de jaren heen.
    • Bryer — Ze weet nooit echt wat ze met de man aanmoet


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Abi relaties

    • Dante Aartudo Blackwood — Haar long lost brother. Het voelt apart om weer bij hem te zijn, maar ze probeert het.
    • Nicholas Zane Acker — Ze ziet hem als een oudere broer en houdt veel van hem
    • Riley Jayden Acker — Beste vriend en ze doet werkelijk alles voor de jongen
    • Destina Calinda Fortuna-Rodriguez — Zou Abi's bar maatje kunnen zijn, in ieder geval mag ze haar
    • Alasca Geoffrey Maverick — Ze mag hem door zijn ambitie voor muziek
    • Arianna Acker — Ze heeft niet zo veel met haar en vermijd haar soms we eens
    • Audrey Winchester — Abi heeft weinig aan haar, omdat zij zelf atijd impulsief is en klar voor actie
    • America — Ze kent haar via haar broer en observeert haar vaak. Misschien komt er nog een vriendschap uit
    • Alexandra — Ook met haar heeft ze niks door haar terughoudendheid
    • Nova —
    • William — Haar crush. De enige man waar ze een zwakte voor heeft door de jaren heen.
    • Bryer — Ze weet nooit echt wat ze met de man aanmoet


    Waarom zou Abi, Aria ontlopen als ze met haar beide broers beste vrienden is tot een broer zus relatie heeft? Ik denk dat ze elkaar dan nog wel veel zien..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    — Dante Artudo Blackwood. —

    » Arianna Julie Acker • Zo’n twee jaar terug had Dante haar leven gered door haar te veranderen in een vampier, hij is daarom erg gehecht aan haar en wil duidelijk laten blijken dat hij er voor haar zal zijn. Hij ziet haar als een vriendin, en is daarom erg beschermend tegenover haar.
    » Audrey Harvelle Winchester • Aangezien ze beiden al eeuwen bestaan zullen ze elkaar vast al vaker ontmoet hebben, al denk ik niet dat dat altijd even vriendschappelijk geweest is. Misschien dat deze twee een geschiedenis hebben gehad?
    » Abigail Charlotte Blackwood • Dante en Abigail zijn broer en zus, maar hebben elkaar enkele maanden geleden pas weer teruggevonden. Natuurlijk heeft hij gelijk een erg beschermend karakter tegenover het jongere meisje en zal hij haar voor alles willen beschermen.
    » Riley Jayden Acker • Ondanks dat Dante weet dat Riley hem zwak vind, en hijzelf erg waakzaam is hoe de jongen tegenover zijn zusje is mag hij hem wel. Hij vind dat hij foute keuzes heeft gemaakt in het leven, maar niemand is volledig zuiver geweest al deze tijd.
    » Alexandra Aveline Smith • Dante zou haar wel een aangenaam persoon vinden, maar haar dubbelleven zou hij maar niets vinden, hij zou haar willen helpen met daaruit komen, aangezien hij aanneemt dat ze het enkel voor bepaalde dingen doet, niet omdat ze het wil.
    » Nova Aurora Isidora Night • Waarschijnlijk zou de vampier deze heks wel mogen, aangezien ze met veel dingen hetzelfde denken. Dante zou waarschijnlijk goede vrienden met haar kunnen zijn en zich erg beschermend opstellen tegenover haar. Misschien dat hij zijn zusje in haar zag?
    » Gereserveerd • Malachai
    » Nicolas Zane Acker • Dante zou waarschijnlijk geen fan zijn van Nicolas gezien hij altijd de aandacht wil hebben en ook zijn ongeduld zal er niet bij helpen. Verder zou Dante hem niet verkeerd behandelen wanneer hij hem ziet, aangezien hij met zijn zus omgaat.
    » America Genevieve Maverick • Dante en America zijn goede vrienden, en eigenlijk begint hij meer voor haar te voelen dan hij daadwerkelijk wil. Ze weten van hun geheimen, maar ondanks dat alles voelt hij dat er iets opbloeit tussen hen, en hij heeft er zeker interesse in, ondanks de ingewikkeldheid.
    » Alasca Geoffrey Maverick • Waarschijnlijk zouden Dante en Alasca ook wel goede vrienden kunnen zijn, aangezien ze qua veel dingen hetzelfde denken en dergelijke. Bovendien gaat Dante veel met zijn zus om, dus hij zal hem vaak zat zien. Dante zou hem mogen, hoe dan ook.
    » William Hunter Rogers • Dante kent William al een hele tijd, en zo nu dan hebben ze door de eeuwen heen wel wat tijd samen besteed, al gingen ze vaak weer hun eigen weg. Ook is het Dante duidelijk dat Will zijn zusje ziet zitten. (En wat bedoelde je met historische figuren? Welke richting wil je op? Lijkt me wel interessant.)
    » Destina Calinda Fortuna-Rodriguez • Dante kent zulke types, en weet dat ze gevaar met zich meebrengen. Dat ze een hybrid is betekend echter wel dat hij haar in de gaten zou houden, dus misschien dat zij vrienden kunnen zijn, al doet Dante het eerder uit voorzorg.
    » Bryer Kurtys Fortin • De twee mannen zouden het goed met elkaar kunnen vinden, en zouden elkaar zo nu en dan tegen weten te komen wanneer ze hardlopen of iets dergelijks. Er zal altijd een vriendelijke begroeting zijn.


    — Bryer Kurtys Fortin. —
    » Arianna Julie Acker • De jongedame en Bryer zijn exen van elkaar, maar delen af en toe nog het bed, het enige probleem – waar Bryer eigenlijk niets van weet – is dat Arianna soms van hem drinkt en het uit zijn geheugen verwijderd. Bryer mag haar wel, en zal niet snel bot zijn daarom.
    » Audrey Harvelle Winchester • Bryer zou haar enkel en alleen al willen ontwijken door haar norse uiterlijk, vooral gezien hij haar nooit ziet lachen. Ergens is hij wel vreselijk nieuwsgierig naar hoe ze zo geworden is, maar aan de andere kant wil hij er ook weer niets van weten.
    » Dante Aartudo Blackwood • De twee mannen zouden het goed met elkaar kunnen vinden, en zouden elkaar zo nu en dan tegen weten te komen wanneer ze hardlopen of iets dergelijks. Er zal altijd een vriendelijke begroeting zijn.
    » Abigail Charlotte Blackwood • Misschien dat Bryer een van die mannen is geweest met wie de jongedame het bed heeft gedeeld, maar dat hij er verder niets van weet? Hij vind haar veel te jong om er enige interesse in te kunnen hebben. Hij zou haar eerder zien als een kind dan volwassenen.
    » Riley Jayden Acker • Dealer? Dat zorgt ervoor dat Bryer geen groot fan is van de jongeman. Ondanks dat hij geen agent is, maar wel voor de politie werkt geeft hem het idee dat het fout is. Hij zou hem daarom eerder ontwijken dan hem vrijwillig opzoeken.
    » Alexandra Aveline Smith • Bryer heeft haar eens gezien toen ze klaar was met haar “werk” en voelt zich sinds dien wat ongemakkelijk wanneer hij in haar buurt is, of dat ze ook maar in zijn blikveld te vinden is. Hij vind het jammer dat zo’n jongedame zoiets kan doen.
    » Nova Aurora Isidora Night • Dante zou haar waarschijnlijk niet eens kennen, gezien hun leeftijden.
    » Gereserveerd • Malachai
    » Nicolas Zane Acker • Omdat Nicolas zo uit is op aandacht zou Bryer iemand zijn die hem dat niet zou geven, hij zou iemand zijn die hem geen blik waardig zou gunnen wanneer hij hem tegen zou komen op straat. Verder kent hij hem niet echt, maar daar heeft hij helemaal geen behoefte aan.
    » America Genevieve Maverick • Bryer vind haar een leuk ogende en vriendelijke jongedame. Hij zou waarschijnlijk snel om haar vinger gewonden zijn – en dat uit pure interesse, dat wil niet zeggen dat hij haar als een persoon zou kunnen zien met wie hij het bed zou delen, maar een mogelijke vriendin.
    » Alasca Geoffrey Maverick • Waarschijnlijk zou Alasca een van de weinige personen zijn met wie Bryer echt op zou kunnen schieten, ondanks bepaalde verschillen. Bryer zou hem best eens kunnen beschouwen als een soort van “broeder”.
    » William Hunter Rogers • Kent William vanuit zijn werk, en mag hem verder wel. Sowieso lijken ze beide stille types, en kan Bryer dat wel respecteren. Waarschijnlijk zouden ze wel vrienden kunnen worden als ze het beiden zouden willen proberen, maar Bryer is niet het type dat enorm sociaal is.
    » Destina Calinda Fortuna-Rodriguez • Bryer zou haar aangename en exotisch uiterlijk wel kunnen waarderen, al is hij niet iemand die haar lastig zou gaan vallen. Zo nu en dan een praatje zou hij wel genoegen mee kunnen nemen, aangezien hij het idee heeft dat er verder toch niets kan komen.


    Ik heb wat dingen van jullie genomen, heb er zelf wat aan toegevoegd en heb verder alles gedaan. c: Als er iets niet klopt, zeg het maar, dan kan ik het veranderen of kunnen we het bespreken.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2015 - 15:59 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Zoals ik al zei; ik laat Aaron vallen xd
    Dat van Bryer zal k bij Arianna ook nog ff zetten


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    Zoals ik al zei; ik laat Aaron vallen xd
    Dat van Bryer zal k bij Arianna ook nog ff zetten


    Hij stond nog in het beginbericht, dus die heb ik aangehouden. c: Maar het is goed dan? Want dat was wat ik terug had gelezen tussen Bryer en Arianne? ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    RetaIiation schreef:
    (...)

    Hij stond nog in het beginbericht, dus die heb ik aangehouden. c: Maar het is goed dan? Want dat was wat ik terug had gelezen tussen Bryer en Arianne? ;D


    Ah. okee xd.
    Dat van Bryer en Arianna was goed ja! :3 T staat al bij mijn rol ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @RetaIiation,
    Met historische figuren bedoel ik dat ze bij John Hancock and Samuel Adams waren, of andere historische figuren naar keuze. Verder vindt ik de relaties met zowel Alex als Will prima ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.