• Ik zoek rollen voor dit verhaal.

    Rollen:
    Mannelijke hoofdpersoon (ik weet deze niet zeker. Zelf heb ik ook al iets in gedachte, maar misschien kan een van jullie het beter. Ik heb wel de voorkeur naar bruine haren)
    Beste vriend van mannelijke hoofdpersoon
    (Uiteindelijke) beste vriendin van Edna (vrouwelijke hoofdpersoon)
    Zusje van mannelijke hoofdpersoon (3x, hij heeft dus drie zusjes. Als je deze rol wilt nemen mag je maar één van de drie)

    Ik kies de beste, niet de eerste!

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Nationaliteit:
    Uiterijk (foto en beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 15:52 ]


    Live long and prosper.

    Ik kan wel een zusje maken, denk ik (:


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Rol: Zusje van de mannelijke hoofdpersoon
    Naam: Destiny
    Achternaam: Wolff
    Nationaliteit: Ze is 50% Duits. Dat komt omdat haar moeder Duits is en haar vader Engels. Ze is tweetalig opgevoed, dus kan zowel Engels als Duits praten. Ze heeft de achternaam van haar moeder gekregen.
    Uiterlijk (foto en beschrijving): Destiny heeft grote, blauwe ogen en een redelijk lichte huid. Ze heeft kleine wimpers, maar daar kan ze altijd mascara op doen. Meestal heeft ze ook wel een lijntje eyeliner op. Ze heeft lang, stijl haar met soms wat krulletjes erin, wat ze haat. Het liefst zou ze gewoon helemaal stijl haar hebben en niet dat ze het telkens moest stijlen. Haar haarkleur is lichtbruin, ook al lijkt het soms donkerblond. Soms heeft ze hoedjes of beanies op. Haar kledingstijl is redelijk gewoon. Ze probeert niet op te vallen, maar wilt ook niet onopgemerkt zijn. Het meeste wat ze draagt is een skinny jeans met een leuk shirtje erop. Ze wordt vaak door jongens nagekeken door haar wat grotere lichaamsvormen. Ze ergert hier zich veel aan en wil soms haar rondingen graag bedekken.
    Fc. Alexa Losey
    Innerlijk: Destiny lijkt een beetje verlegen, maar is dit helemaal niet. Ze kan gemakkelijk mensen aanspreken en durft ook tegen onbekende mensen een praatje te maken. Het liefst is ze wel bij een bekend iemand in de buurt, want dan heeft ze nog een beetje houvast. Ze is totaal niet brutaal en probeert tegen alle mensen netjes te zijn. Toch lukt het niet, want sommige mensen kan ze niet uitstaan. Maar ja, dat heeft iedereen wel eens. Ze kan bijzonder goed iemands problemen oplossen en kan ook goed met iemand over zijn/haar gevoelens praten. Ze kan dus ook serieus zijn. Ze is redelijk druk met vriendinnen en beleven samen de raarste en gekste dingen.
    Extra: Destiny is 16 jaar. Ze wordt vaker als een ouder iemand ingeschat, maar is dit niet.



    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Hoe oud moet de hoofdpersoon zijn? Want ik wil die best wel maken (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik maak morgen ook wel een zusje! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Dandocal schreef:
    Hoe oud moet de hoofdpersoon zijn? Want ik wil die best wel maken (:


    Uh, rond de 20 jaar! (:


    Live long and prosper.

    fleur123 schreef:
    Rol: Zusje van de mannelijke hoofdpersoon
    Naam: Destiny
    Achternaam: Wolff
    Nationaliteit: Ze is 50% Duits. Dat komt omdat haar moeder Duits is en haar vader Engels. Ze is tweetalig opgevoed, dus kan zowel Engels als Duits praten. Ze heeft de achternaam van haar moeder gekregen.
    Uiterlijk (foto en beschrijving): Destiny heeft grote, blauwe ogen en een redelijk lichte huid. Ze heeft kleine wimpers, maar daar kan ze altijd mascara op doen. Meestal heeft ze ook wel een lijntje eyeliner op. Ze heeft lang, stijl haar met soms wat krulletjes erin, wat ze haat. Het liefst zou ze gewoon helemaal stijl haar hebben en niet dat ze het telkens moest stijlen. Haar haarkleur is lichtbruin, ook al lijkt het soms donkerblond. Soms heeft ze hoedjes of beanies op. Haar kledingstijl is redelijk gewoon. Ze probeert niet op te vallen, maar wilt ook niet onopgemerkt zijn. Het meeste wat ze draagt is een skinny jeans met een leuk shirtje erop. Ze wordt vaak door jongens nagekeken door haar wat grotere lichaamsvormen. Ze ergert hier zich veel aan en wil soms haar rondingen graag bedekken.
    Fc. Alexa Losey
    Innerlijk: Destiny lijkt een beetje verlegen, maar is dit helemaal niet. Ze kan gemakkelijk mensen aanspreken en durft ook tegen onbekende mensen een praatje te maken. Het liefst is ze wel bij een bekend iemand in de buurt, want dan heeft ze nog een beetje houvast. Ze is totaal niet brutaal en probeert tegen alle mensen netjes te zijn. Toch lukt het niet, want sommige mensen kan ze niet uitstaan. Maar ja, dat heeft iedereen wel eens. Ze kan bijzonder goed iemands problemen oplossen en kan ook goed met iemand over zijn/haar gevoelens praten. Ze kan dus ook serieus zijn. Ze is redelijk druk met vriendinnen en beleven samen de raarste en gekste dingen.
    Extra: Destiny is 16 jaar. Ze wordt vaker als een ouder iemand ingeschat, maar is dit niet.




    Bedankt! (: Wat me wel is opgevallen (wat jij natuurlijk niet weet!) is dat de kledingstijl heel anders moet zijn omdat mijn verhaal in de 19e eeuw afspeelt ahahah. Voorderest vind ik alles prima! Ik vind haar heel erg leuk en ik denk dat ik haar zeker in mijn verhaal wil gebruiken. Nogmaals bedankt voor je deelname!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 22:23 ]


    Live long and prosper.

    Mag ik proberen om zowel het mannelijke hoofdpersonage als één van zijn zussen te maken en dat jij er dan een uitkiest of zo


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Mag ik proberen om zowel het mannelijke hoofdpersonage als één van zijn zussen te maken en dat jij er dan een uitkiest of zo


    Ja, maar ik bedoelde eigenlijk dat je maar één zusje mag doen dus voor meerdere rollen meedoen mag ook, maar niet meerdere zusjes. Dus misschien vind ik ze beide wel leuk (:


    Live long and prosper.

    Rol:
    zusje van de mannelijke hoofdpersoon.
    Naam:
    Charlotte, ze wordt vaak Lottie genoemd door haar ouders, broer en zussen.
    Achternaam:
    Wolff.
    Nationaliteit:
    Half Duits, half Engels.
    Uiterlijk:
    Charlotte is achttien, maar lijkt een paar jaar jonger. Ze wordt dan ook vaak door de waar gehaald met haar zusje Destiny: mensen denken vaak dat Destiny de oudere zus is. Charlotte heeft bruin haar dat ze vaak in een strakke knot of vlecht draagt. Haar ogen hebben een lichtbruine kleur.
    Charlotte's huid is vrij bleek. Ze verkleurd nooit in de zon, waar ze wel een beetje van baalt.
    Haar kledingstijl is erg netjes. Ze draagt bijna altijd een mooie jurk, of een nette rok met een blouse.


    Innerlijk:
    Charlotte is heel erg perfectionistisch. Van haar uiterlijk tot het avondeten dat ze klaarmaakt: alles moet er tiptop uitzien. Als er een vlek of kreukje in haar jurk zit, en ze kan niet even snel naar huis gaan om iets anders aan te trekken, schiet ze helemaal in de stress. Het is best vermoeiend om altijd perfect te willen zijn, maar Charlotte is altijd al zo geweest. Al op de kleuterschool zorgde ze ervoor dat haar knutselwerkjes mooier waren dan die van de rest, en huilde ze dikke tranen als ze eens een negen haalde, in plaats van een tien. Verder is ze artistiek: ze schildert graag, schrijft gedichten en kan goed piano spelen. Verder is ze zachtaardig, en kun je haar goed vertrouwen. Ze heeft een hele goede band met haar broer en zussen, maar is soms een tikkeltje te beschermend.
    Extra:
    Charlotte heeft een vriend, Jonathan. Hij is twintig en studeert om dokter te worden. De twee zijn gek op elkaar, en ondanks hun jonge leeftijd hebben ze het al over trouwen en het kopen van een eigen huis gehad.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 19:33 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    Rol:
    zusje van de mannelijke hoofdpersoon.
    Naam:
    Charlotte, ze wordt vaak Lottie genoemd door haar ouders, broer en zussen.
    Achternaam:
    Wolff.
    Nationaliteit:
    Half Duits, half Engels.
    Uiterlijk:
    Charlotte is achttien, maar lijkt een paar jaar jonger. Ze wordt dan ook vaak door de waar gehaald met haar zusje Destiny: mensen denken vaak dat Destiny de oudere zus is. Charlotte heeft bruin haar dat ze vaak in een strakke knot of vlecht draagt. Haar ogen hebben een lichtbruine kleur.
    Charlotte's huid is vrij bleek. Ze verkleurd nooit in de zon, waar ze wel een beetje van baalt.
    Haar kledingstijl is erg netjes. Ze draagt bijna altijd een mooie jurk, of een nette rok met een blouse.


    Innerlijk:
    Charlotte is heel erg perfectionistisch. Van haar uiterlijk tot het avondeten dat ze klaarmaakt: alles moet er tiptop uitzien. Als er een vlek of kreukje in haar jurk zit, en ze kan niet even snel naar huis gaan om iets anders aan te trekken, schiet ze helemaal in de stress. Het is best vermoeiend om altijd perfect te willen zijn, maar Charlotte is altijd al zo geweest. Al op de kleuterschool zorgde ze ervoor dat haar knutselwerkjes mooier waren dan die van de rest, en huilde ze dikke tranen als ze eens een negen haalde, in plaats van een tien. Verder is ze artistiek: ze schildert graag, schrijft gedichten en kan goed piano spelen. Verder is ze zachtaardig, en kun je haar goed vertrouwen. Ze heeft een hele goede band met haar broer en zussen, maar is soms een tikkeltje te beschermend.
    Extra:
    Charlotte heeft een vriend, Jonathan. Hij is twintig en studeert om dokter te worden. De twee zijn gek op elkaar, en ondanks hun jonge leeftijd hebben ze het al over trouwen en het kopen van een eigen huis gehad.


    Bedankt! Ik vind het trouwens erg leuk en fijn dat je een andere rol erbij hebt betrokken, dus ik ben er vrij zeker van dat ik haar erbij gebruik! (:


    Live long and prosper.

    Spock schreef:
    (...)

    Bedankt! (: Wat me wel is opgevallen (wat jij natuurlijk niet weet!) is dat de kledingstijl heel anders moet zijn omdat mijn verhaal in de 19e eeuw afspeelt ahahah. Voorderest vind ik alles prima! Ik vind haar heel erg leuk en ik denk dat ik haar zeker in mijn verhaal wil gebruiken. Nogmaals bedankt voor je deelname!


    Oww, haha sorryy! Het is wel leuk dat je haar in je verhaal gaat gebruiken (:


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Rol:
    zusje van de mannelijke hoofdpersoon

    Naam:
    Maya

    Achternaam:
    Wolff



    Nationaliteit:
    Half Duits, half Engels

    Uiterijk (foto en beschrijving):
    Maya is 11 jaar en heeft net als haar beide zussen bruine haren. Maya is de jongste van de familie en dat kan je duidelijk zien. Haar kaken zijn nog bol en haar gezicht heeft iets schattig. Haar donkerbruine haren zijn best lang en golvend. Meestal laat ze deze gewoon los of steekt ze de twee voorste plukjes naar achteren.

    Innerlijk:
    Maya is een vrolijke en onbezorgde meid. Ze glimlacht bijna altijd en is erg positief ingesteld. Ze houdt eigenlijk gewoon simpelweg van de wereld en de mensen rondom haar. Jammer genoeg is de wereld niet zo rooskleurig als Maya zou willen en komt ze zo dus wel eens voor een tegenslag te staan. Meestal zijn deze tegenslagen niet zo erg aangezien Maya nog niet echt veel ongeluk heeft gehad in haar leven.
    Op zulke momenten komen er al eens tranen kijken bij het vrolijke gezichtje van Maya omdat ze dan wel even moet beseffen dat niet alles in de wereld loopt zoals zij hoopt. Soms kan ze dan ook echt ontroostbaar zijn vanwege de kleinste dingen gewoon omdat er dan net een heel ideaalbeeld in haar hoofd is afgebrokkeld. En jammer genoeg voor Maya zullen er waarschijnlijk alleen nog maar meer van die tegenslagen komen naarmate ze ouder wordt.
    Verder houdt Maya van aandacht. Ze vindt het geweldig als mensen haar aandacht schenken. Ze vindt ze het leuk wanneer er iemand naar haar verhalen luistert of wanneer er iemand met haar haren speelt. Daarom vraagt ze regelmatig aan haar zussen om iets in haar haren te maken en om er voor te zorgen dat ze er mooi uitziet.
    Als ze geen aandacht krijgt, kan Maya wel eens vervelend beginnen doen. Soms gaat ze gewoon zeuren en soms gaat ze rond mensen beginnen te hangen en wachten tot ze iets doen dat met haar te maken heeft.

    Extra:
    Maya zou graag viool leren spelen. Al heeft ze het instrument zelf nog nooit vastgehad. Ze heeft al verschillende keren een aantal mensen viool horen spelen en dat wil ze ook kunnen.

    Rol:
    mannelijke hoofdpersoon

    Naam:
    Peter

    Achternaam:
    Wolff




    Nationaliteit:
    Half Duits, half Engels

    Uiterijk (foto en beschrijving):
    Peter heeft lichtbruine haren die vaak gewoon tegen zijn gezicht aanplakken. Soms ziet zijn haar er wat warrige uit doordat de wind er doorheen heeft geblazen of doordat zijn haren net nat geworden zijn.
    Qua kledingstijl kleedt peter zich niet erg speciaal. Meestal heeft hij vrij gewone kleren aan maar dat vindt hij ook niet erg.


    Innerlijk:
    Peter is erg avontuurlijk, dat was hij vroeger ook al en is hij eigenlijk nooit afgeleerd. Peter houdt gewoon van wat spanning in zijn leven. Toch zijn zijn avonturen niet helemaal wat de meeste mensen verstaan onder avontuur. Peter krijgt geen kick van gevaarlijk activiteiten, nee hij vindt het gewoon fijn om nieuwe dingen te ontdekken. Zo vindt hij het fantastisch om gewoon zo maar het bos in te lopen en te kijken waar hij uitkomt en wat hij tegenkomt.
    Ook is peter best grappig. Hij kan soms grappige dingen doen en heeft een goed gevoel voor humor al vinden sommige mensen dat hij daardoor belachelijk overkomt. Toch blijft hij flauwe grappen maken.
    Verder is peter ook erf vriendelijk. Hij zal in het begin altijd beleefd zijn tegen een persoon. En maar heel af en toe heeft hij snel een oordeel klaar. (wanneer hij jaloers is bijvoorbeeld al hij snel een negatief beeld vormen over die persoon.
    Ook is hij erg romantisch. Dit heeft hij mede te danken aan de boeken die hij leest. Peter lees graag en is zich aan de hand van de liefdeslevens van deze personages een beeld gaan vormen van de liefde nu. Daardoor weet hij exact hoe hij romantisch moet zijn.

    Extra:
    Leest graag boeken.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 23:37 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Rol:
    zusje van de mannelijke hoofdpersoon

    Naam:
    Maya

    Achternaam:
    Wolff
    (...)


    Nationaliteit:
    Half Duits, half Engels

    Uiterijk (foto en beschrijving):
    Peter heeft lichtbruine haren die vaak gewoon tegen zijn gezicht aanplakken. Soms ziet zijn haar er wat warrige uit doordat de wind er doorheen heeft geblazen of doordat zijn haren net nat geworden zijn.
    Qua kledingstijl kleedt peter zich niet erg speciaal. Meestal heeft hij vrij gewone kleren aan maar dat vindt hij ook niet erg.


    Innerlijk:
    Avontuurlijk
    Grappig
    Vriendelijk
    Behulpzaam
    Romantisch

    Extra:



    Ik verbeter het nog maar dit is de basis (:


    Okay, bedankt voor je deelname. Erg leuk! (:


    Live long and prosper.

    @spock ze waren nog wel niet af, moet ik ze afmaken?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    @spock ze waren nog wel niet af, moet ik ze afmaken?


    Ik zou wel wat meer informatie over het innerlijk van Peter willen weten, aub (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 16:20 ]


    Live long and prosper.