• En wat voor een sollicitatiegesprek. Ik heb vrijdag een afspraak om mijn motivatie voor mijn onderzoeksmaster psychologie uit te leggen (met zo"n master kun je wetenschapper worden ;p). Ik heb dus een paar minuten om een professor ervan te overtuigen dat ik hun perfecte kandidaat ben en dat vooral ik briljant ga zijn en de wetenschap ga verbeteren.
    Dus nu ben ik erg zenuwachtig en moet ik me opeens als een razende gaan voorbereiden voor vrijdag. Toch heb ik er ergens ook wel zin in. Ik heb al geen onderzoeksvoorstel moeten schrijven (dat gebeurt meestal voor het gesprek), dus ik ben al één drempel verder. Nu alleen nog maar hopen dat ik die mensen kan overtuigen en dat ik aangenomen word.

    (En stiekem hoop ik dat het nu al zaterdag is, zodat ik het gesprek achter de rug heb).


    I am an idiot, I move.

    Good luck, you can do it!


    Queer zijn is gewoon alles

    Spannend! Ik had zomaar het idee dat jij Duits studeerde, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik daarbij kom. Hoe groot acht je de kans dat je aangenomen wordt?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Spannend! Ik had zomaar het idee dat jij Duits studeerde, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik daarbij kom. Hoe groot acht je de kans dat je aangenomen wordt?

    Haha nee, ik heb wel eindexamen Duits gedaan en nu een Duitse vriend. Ik schat mijn kans eigenlijk vrij hoog in, dus dat scheelt (:


    I am an idiot, I move.