• Vandaag zag ik dat topvintage mijn getagged had op Instagram en blijkbaar ben ik deze week topvintagewomanoftheweek geworden. I'm over the moon atm. Echt geweldig dit. Ik kan me inbeelden dat sommige onder jullie nu denken. Ja en? Maar voor mij betekent die heel veel. Ik ben deze zomer een vintage pagina gestart om mezelf wat zelfvertrouwen te geven en eveneens om het geluk dat ik door vintage heb gecreëerd te delen met de buitenwereld dus dat ik deze titel nu hebt, is gewoon super. Dit heeft werkelijk mijn dag gemaakt.





    Heeft iemand nog zo'n geweldige dag achter de rug?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw!! Ik vind vintage ook altijd erg leuk.
    Gefeliciteerd~


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Sadventure schreef:
    Wauw, ben jij dat? Superleuk en ook superleuk wat je aan hebt.

    Ja dat ben ik, waarom zou dat ik niet zijn? ;)
    En eh bedankt :)
    Dysphoria schreef:
    Gefeliciteerd! :'D Ik vond je vintage foto's altijd al wel mooi.

    Ik vind mijn dag wel redelijk geweldig omdat ik net heb gezien dat ik voor al mijn examens van maart ben geslaagd.
    Dankjewel. Dat is heel leuk om te horen. En dat is zeer goed nieuws. Proficiat.
    Krull schreef:
    Hartelijk gefeliciteerd Nana!!!
    Dankjewel Emma.
    Nasir schreef:
    Ah, wat leuk! Gefeliciteerd! (bloos)
    Ikr. Ik ben er nog steeds blij om. Ik koester lekker de benaming voor de rest van de week.
    BoromirOfGondor schreef:
    Gefeliciteerd! Mooie pagina! Ik heb je een like gegeven.
    Dankjewel en awh dat is zo lief. Bedankt.
    Hephaestus schreef:
    Gefeliciteerd! Dat soort dingen zijn altijd leuk om te horen, toch? (:
    Zeer leuk om te horen.
    Bronn schreef:
    Super leuk, gefeliciteerd! :)
    Thanks. *O* *O* *O*
    Cresseyde schreef:
    Met recht en rede. Gefeliciteerd!!
    Echt? Cooool. :D
    Square schreef:
    Oh, wat gaaf! Altijd leuk als mensen iets waar je veel plezier aan beleeft ook duidelijk waarderen. ^^
    Ja idd. Eindelijk herkenning. Ik had al opgegeven dat ik het ooit ging worden, maar bleef gewoon mijn foto's taggen als ik een jurk van hen aanhad en opeens die ik die notificatie op Instagram. Geweldig gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Killua schreef:
    Wauw!! Ik vind vintage ook altijd erg leuk.
    Gefeliciteerd~
    Vintage is cool. Ik heb onlangs een truitje en een hoed uit een echte vintage winkel gehaald. Awesome om aan een prijsje leuke dingen te vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?