• Twaalf jongeren tussen de veertien en de tweeëntwintig worden uitgekozen uit hun continent, uit de wereld van zeven miljard mensen om een boom te beschermen niet zomaar een boom, deze boom zorgt voor evenwicht in de wereld. Deze jongeren zijn per wereld deel uitgekozen uit elk continent een jongen en een meisje ook wel de uitverkorenen genoemd. Zij krijgen elk een speciale kracht die bij hun past, maar het word niet makkelijk om de boom te beschermen, want ze worden tegengehouden door de kring van zeven deze kring bestaat uit zeven heksen om het maar zo te noemen zij beheersen zwarte magie en zijn samen onverslaanbaar. Lukt het de jongeren om samen de kring van zeven tegen te houden of loopt het helemaal uit de hand!?

    Wat mij betreft kunnen de uitverkoren en de kring van zeven beide gespeelt worden, als jullie het leuk vinden ga ik het veder uitwerken


    Let's Escape To Neverland

    Wordt het een rpg of meespeelverhaal? Of ben je daar nog niet uit?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 19:08 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Wordt het een rpg of meespeelverhaal? Of ben je daar nog niet uit?


    RPG heb geen ervaring met MSV's

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 19:12 ]


    Let's Escape To Neverland

    Op een of andere manier spreekt me dit wel aan (ook al heb ik niet direct iets met magie) :)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Yay! Heel leuk idee ;3.

    Ik vind het een leuk idee!
    Wil je me een berichtje sturen als je besluit om het in z'n gang te zetten? Ik doe mee (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    hoi ik vind het een mega geweldig super idee echt waar
    laat je een berichtje als je start zo ben ik op de hoogte:)
    ik hoop echt dat ik mee kan doen IK HEB ER NU AL ZIN IN


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ah oke ik ga hem binnen kort openen maar eerst ga ik ff een paar rollen afmaken van andere RPG's


    Let's Escape To Neverland

    Leukk!! Zou je een bericht willen sturen als je begint?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."