• NEe. (cat)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 20:57 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:


    hahahaha nEE.

    IK GA DOOD IK MOET EEN RECENSIE MAKEN VOOR NEDERLANDS VOOR MORGEN EN IK DOE HET OVER HALSEY EN HET ENIGE WAT IK HEB IS:

    Schrijftaak – beoordeling, Nederlands hoofdstuk vijf.
    1. Een zanger/zangeres of band die je bewondert. >> Halsey (Ashley Nicolette Frangipane)
    2. Tekstsoort: beoordeling. Tekstdoel: overtuigen, informeren. Publiek: mijn klas, tieners dus.
    3. ( Inleiding: ) Ze is een opkomend artiest, heeft haar – haar inmiddels al in alle kleuren van de regenboog geverfd en is één van de beste vriendinnen van Ashton Irwin: Halsey!
    (Beschrijving: ) I don't even know.

    HAH DIT FAALT ZO IK HUIL HARD


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Beschrijf d'r muziek, geboortedatum, geschiedenis. FEMINISM, dat's een goed punt.


    Danmarks Dynamite.

    Dit ben ik bij de psycholoog for real:

    therapist:why do you laugh when you say anything negative about yourself
    me:cos honestly its hilarious how incompetent i am


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    Dit ben ik bij de psycholoog for real:

    therapist:why do you laugh when you say anything negative about yourself
    me:cos honestly its hilarious how incompetent i am

    WACHT. HEb je dat van mijn tumblr want ik kan me herinneren dat ik die zag en dacht OMG ME. HAHAHA.
    En, goed idee! ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Frangipane schreef:
    (...)
    WACHT. HEb je dat van mijn tumblr want ik kan me herinneren dat ik die zag en dacht OMG ME. HAHAHA.
    En, goed idee! ^^


    Zou best kunnen, weet ik niet hehe. WE ARE THA SAME. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    (...)

    Zou best kunnen, weet ik niet hehe. WE ARE THA SAME. :'D

    JAA HAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    WAT EEN KUT ACHTERNAAM HEEFT HALSEY IK GA DAGEN OEFENEN OM DAT UIT TE KUNNEN SPREKEN. FRAN-JUH-PAH-KNEE OMFG DUS ZOIETS ALS FRAN-JUH-PEE-NEE ? OMGOMG I CAN'T.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    HAHAHAHAHA. :'D


    Danmarks Dynamite.

    IK GA DOOD. OF FREN-JUH-PEE-NEE OF HUH. KMS OMG.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ( Inleiding: ) Ze is een opkomend artiest, heeft haar – haar inmiddels al in alle kleuren van de regenboog geverfd en is één van de beste vriendinnen van Ashton Irwin: Halsey!
    (Beschrijving: ) Ashley is geboren op 29 september 1994 en is nu 20 jaar. Haar vader is zwart en haar moeder Italiaans. Ze heeft twee jongere broertjes en komt uit Washington, New Jersey. Haar muzikale inspiraties zijn The Neighbourhood, Ed Sheeran en The 1975 en haar stijl inspiraties zijn Angelina Jolie en Cara Delevingne. Ze is feministisch, maar niet van plan om te schrijven over feminisme. Ze wilt schrijven over haar leven. Haar nummer ‘Hurricane’ heeft het meeste feminisme er in, ze zingt dat ze een one-night-stand is, wat de negatieve bijbetekenis ‘slutty’ heeft, maar ze maakt het positief door te zeggen dat ze geen eigendom is van iemand. Zelf zegt ze nog: ‘’Ik ben een vrouwelijke artiest en 20 jaar oud, ik moet muziek schrijven die eerlijk is maar niet vulgair en wat me geen slachtoffer maakt. Dat alleen al maakt me een klein beetje een feministische artiest.
    Ashley’s muziek wordt beschreven als ‘dark electro-pop’, indie en alternative. Het wordt vergelijkt met de muziek van Lana del Rey, Lorde en Chrvches.
    (Beoordeling:) Ik vind haar muziek echt heel leuk en de teksten zijn vaak echt heel mooi, als je het voor zou lezen, klinkt het als poëzie. Verder is Halsey echt mijn goals in alles. Ik vind haar dus echt geweldig.

    Zo.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    echt mijn goals. Eva, het is school. :'D
    Maar klinkt wel leuk hoor!


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Morley schreef:
    echt mijn goals. Eva, het is school. :'D
    Maar klinkt wel leuk hoor!

    Die man weet vast wel wat ik bedoel, en als hij dat niet snapt ga ik het wel uitleggen. Ik zie het al voor me HAHAHA.
    ''Nou kijk, je hebt dan zeg maar dat je iemand ziet en dan zeg je wow zij is echt mijn goals of zo, zo van ja dat iemand je goal voor het leven is ofzo'' lmao. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.