• Omdat niemand anders een topic had geopend.

    Laatste drie waren:
    • Sublatti
    • DavidBowie
    • Vedere


    have fun!


    I just caught the wave in your eyes

    Eren


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Eren je bent wel populair hier hahahah

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 9:18 ]

    Eren


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Enchantments.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Enchantments.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore *O*


    Life is a beautiful struggle

    AlbusDumbledore


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Martinez


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Neminis. (Deze keer wél juist. :Y))


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Neminis


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore.


    I just caught the wave in your eyes

    AlbusDumbledore ;D


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Copterus


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)