• ShallNotPass.
    WillNotLearn turned ShallNotPass

    Vanaf morgen beginnen in de meeste plaatsen de eindexamens en ook ik heb woensdag mijn eerste examen. Voor wat extra motivatie *kuch* heb ik besloten voor een tijdje mijn oude username weer boven water te halen.

    Ook wil ik de rest van de mensen die examens moeten maken de komende weken alvast succes wensen (:

    Oh and:


    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 22:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jij ook succes! Ik begin dinsdag en dan gelijk met twee examens op één dag :c


    Seasons will change, but I shall remain

    Haha, erg mooi op elkaar afgestemd, zo. Succes met je examens! ^^

    En dit komt toch zeker wel van Gandalf, of niet? Het verbaast me dat hij nog niet in dit topic staat. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Serenata schreef:
    Jij ook succes! Ik begin dinsdag en dan gelijk met twee examens op één dag :c


    Awh, ik heb deze week alleen woensdag Nederlands en dan maandag en dinsdag wel steeds twee examens op één dag. En ik ben maandag jarig ):


    Don't be like the rest of them, darling

    Square schreef:
    Haha, erg mooi op elkaar afgestemd, zo. Succes met je examens! ^^

    En dit komt toch zeker wel van Gandalf, of niet? Het verbaast me dat hij nog niet in dit topic staat. :Y)



    Hij was nog onderweg met zijn hobbits, but he's here now (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Succes! And I hope we will pass, tho. (;


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Goodluck!!!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Me likes ^^
    Succes, sure you will pass though, my love c;


    Happy Birthday my Potter!

    Dit doet me denken aan een filmpje van Ian bij the Graham Norton show dat hij zoiets zegt voor een zaal vol leerlingen. Fantastisch! Me likey!

    Succes met je examens, jij en iedereen die examens moet gaan doen!


    Danmarks Dynamite.

    haha succes,
    Mijn zusje begint morgen met vwo examen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Succes!
    Ik heb morgen mijn allerlaatste examen van mijn opleiding. Extra druk dus. D:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha. : ) Mijn examens zijn pas over 4 weken, hoewel dat ook al dichtbij is voor mij. Veel succes met je eindexamens!


    Ik wil een tuin vol egels