• De stelling van deze week luidt:
    Mensen moeten beter nadenken voordat ze aan kinderen beginnen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Verkeerde stelling op het verkeerde moment. Dit doet pijn.

    Ja, sowieso ben ik het eens.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 8:03 ]

    Eens
    Zoals mijn mentor zei: 'Neem eerst een puppy, zodat je aan de stress kan wennen, daarna kan je een kind nemen.'
    Dus ik ben het er mee eens
    Al denken mensen dat een kind nemen leuk is, dat ik wel kan geloven, maar het brengt ook heel veel mee. Een kind opvoeden is niet niks


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Eens; maar misschien ook meer voorlichting over wat het nou inhoudt, kost, etc om een kind te hebben?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Eens. Uiteraard niet in alle gevallen, maar soms zie je wel van die mensen, waarvan het beter voor de kinderen was geweest dat ze er eerst bij hadden stilgestaan. Het is uiteindelijk het kind, die er 'schade' oplopen van kan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Eens mensen beginnen als maar vroeger en vroeger aan kinderen ik bedoel allee van u 16 al kinderen hebben ge zijt dan zelf nog een kind
    Dus hoe kunt ge dan voor een kind zorgen
    En eerst doe je het niet veilig en dan wil je een abortus waarom doe je het dan onveilig!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Eens. Het ding is dat veel mensen nog niet eens weten wat het ís om een kind op te voeden. Er zou meer uitleg en voorlichting gegeven moeten worden. Vooral aan de jongere doelgroepen. Alsnog, overhaaste beslissingen zijn nooit goed. Iedereen zou een goede voorbereiding moeten krijgen. Een kind krijgen / hebben is niets niets.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik snap niet wie daar nou niet akkoord mee kan gaan, eigenlijk. Om alle redenen die al genoemd zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind eigenlijk zowiezo dat mensen rustig aan moeten doen met het voorplanten want de wereld is al overbevolkt, dus gaat er steeds meer natuur weg. En dan zeggen mensen ''Ja maar wij hebben ook een plek nodig om te wonen'' Dus je wil zeggen, de dieren niet?

    Meride schreef:
    Eens mensen beginnen als maar vroeger en vroeger aan kinderen ik bedoel allee van u 16 al kinderen hebben ge zijt dan zelf nog een kind
    Dus hoe kunt ge dan voor een kind zorgen
    En eerst doe je het niet veilig en dan wil je een abortus waarom doe je het dan onveilig!


    Mensen beginnen juist steeds later aan kinderen. Tienermoeders waren er jaren geleden ook al maar daar wordt nu extra aandacht aan geschonken waardoor het misschien lijkt als of er steeds meer jongere ouders zijn. :')

    Ik ben het trouwens eens met de stelling.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 10:03 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Eens.

    Eens!


    Queer zijn is gewoon alles

    Novoselic schreef:
    Ik snap niet wie daar nou niet akkoord mee kan gaan, eigenlijk. Om alle redenen die al genoemd zijn.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Als ik heel precies ga doen vind ik "beter" een beetje een rare woordkeuze, want het is echt niet zo dat iedereen zich daar halsoverkop op stort. Ook jonge mensen kunnen heel goed voorbereid zijn en verantwoordelijk met zoiets omgaan, want het hangt echt van de persoon af.

    Maar natuurlijk ben ik het er wel mee eens dat mensen heel goed moeten nadenken voordat ze aan kinderen beginnen. Ik snap niet hoe iemand het daarmee oneens zou kunnen zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Smileypup schreef:
    Ik vind eigenlijk zowiezo dat mensen rustig aan moeten doen met het voorplanten want de wereld is al overbevolkt, dus gaat er steeds meer natuur weg. En dan zeggen mensen ''Ja maar wij hebben ook een plek nodig om te wonen'' Dus je wil zeggen, de dieren niet?


    Dat is ook weer een beetje lullig voor onze generatie. Omdat de mensen zich nu als konijnen voortplanten, moeten wij maar stoppen omdat de wereld toch al overbevolkt is? Ik bedoel.. Als je echt kinderen wilt, krijg je die toch wel met je partner. Of het er nou eentje is, of vijf. Het maakt niet uit.

    Ik ben het er wel mee eens. Heel veel mensen onderschatten het wel vrij erg, denk ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Awilix schreef:
    Verkeerde stelling op het verkeerde moment. Dit doet pijn.

    Ja, sowieso ben ik het eens.

    Hoezo doet dit pijn dan?