• Allerliefste lezers van dit topic —

    Omdat ik al een lange periode (echt al zo'n twee jaar) in de knoop zit met een jongen zoek ik was personen waar ik m'n verhaal aan kan doen en waar ik een doordacht antwoord van terug kan krijgen aangezien ik het echt even niet meer weet. Antwoorden zoals "gewoon doen" wil ik eigenlijk niet omdat er een héél verhaal achter zit en het allemaal veel verder gaat dan een simpele crush. Daarbij moet ik ook even aangeven dat ik zelf eenentwintig (bijna tweeëntwintig) ben en de betreffende jongen zesentwintig dus het is ook geen tienerverliefdheid o.i.d.
    (Misschien zeik ik veel — maar ik zit er gewoon echt heel erg mee en wil van meerdere personen even advies hoe ik het nou moet gaan doen.)

    Mochten er al snelle reacties zijn: ik sta op het punt om het gehele verhaal in logische volgorde uit te gaan schrijven dus het kan vanavond pas zijn dat je een PB zal ontvangen (het spijt me daarvoor).

    Alvast ontzettend bedankt voor alle lieverd die me hierbij willen helpen <3


    •

    Ik ben altijd bereid om te luisteren,. Advies geven lukt niet altijd even goed, maar ik wil het altijd voor je proberen. Mijn inbox staat voor je open (:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil ook wel naar je verhaal luisteren en kijken of ik je advies kan geven. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mij mag je altijd een pbtje sturen. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik wil ook altijd naar je luisteren. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zou altijd naar je willen luisteren, Mirte, mocht je het graag aan mij willen vertellen: I'm here. Zelfs zou je het liever niet aan mij kwijt willen, hoop ik wel dat je weet dat ik er voor je zal zijn.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 20:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jullie zijn allemaal stuk voor stuk ontzettende lieverds die ik wel een enorme knuffel zou willen geven. Omdat ik het hier ontzettend moeilijk mee heb en het zelfs niet aan m'n vriendengroep heb laten lezen — was ik echt bang voor vreemde reacties of "doe het gewoon" zinnen. Maar dit bewijst voor mij maar weer eens wat voor een prachtige personen er op deze website zitten <3


    •

    Al ben jij degene die mij ooit advies gaf — ik sta dus bij je in het krijt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    Al ben jij degene die mij ooit advies gaf — ik sta dus bij je in het krijt.

    Je moet het niet doen omdat je "bij iemand in het krijt staat", je doet het vanwege behulpzaamheid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Je moet het niet doen omdat je "bij iemand in het krijt staat", je doet het vanwege behulpzaamheid.


    Je hebt gelijk. Mijn excuses.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    Al ben jij degene die mij ooit advies gaf — ik sta dus bij je in het krijt.


    Zoals Maia hierboven al zei, gaat het om behulpzaamheid. Het gegeven dat ik jou eens advies heb gegeven wil niet direct zeggen dat je dit terug hoeft te doen. Daarom zal ik het niet naar jou sturen. Alsnog bedankt voor je aanbod.


    •

    Mijn inbox staat voor je open! :3 Ik kan echter wel pas morgen reageren, als dat geen problerm is.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Mijn inbox staat voor je open! :3 Ik kan echter wel pas morgen reageren, als dat geen problerm is.


    Dank je wel • dat is ontzettend lief van je. En geen enkel probleem hoor: morgen kan ik het pas sturen omdat ik niet meer van plan ben om vanavond op mijn laptop te gaan (alleen op mijn telefoon).


    •

    Ik wil ook wel kijken of ik je kan helpen; alleen ben ik zelf wel een tiener (17) en weet niet of je dat een bezwaar zou vinden. Heb iig genoeg ervaringen met lastige verliefdheden etc. (Al zit ik nu anderhalf jaar in een goede relatie :] )


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ga zo slapen, maar weet dat je me altijd mag berichten. Ik ben niet altijd de beste in advies geven; Maar ik wil wel een luisterend oor bieden en je proberen te helpen daar waar ik denk dat ik je helpen kan. Because you're amazing and you're worth it. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je er nog steeds mee zit, en je hebt een luisterend oor nodig, dan mag je gerust een bericht naar me sturen (:


    26 - 02 - '16