• Hey
    Een vriend van mij op sgool zit met een probleem.
    hij had een vriendin maar ze heeft het uitgemaakt door een ander meisje.Die vriend van mij Houd Dus zielsveel van haar en wilt haar terug.Weet iemand een manier ??

    Tipss?

    - een jongen de hele tuin met kaarsen verlicht zaten we samen snachts naar de sterren te kijken...


    Plaats ze hier of stuur een pb

    xx

    Misschien, geen idee, zou kunnen. Kan hij haar dit zeggen? Zeker niet via en ander laten doen.. want dat is een zware afknapper.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Misschien, geen idee, zou kunnen. Kan hij haar dit zeggen? Zeker niet via en ander laten doen.. want dat is een zware afknapper.


    x.


    Jaa maar hij heeft het al 2x Verprutst :$

    (...)

    Jaa maar hij heeft het al 2x Verprutst :$
    Euw... >.<

    Misschien vind ze hem dan niet meer leuk?


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Euw... >.<

    Misschien vind ze hem dan niet meer leuk?


    Dat denk ik wel ^^

    Maar hij zit gewoon een beetje in de put en ik wil hem helpee ^^

    (...)

    Dat denk ik wel ^^

    Maar hij zit gewoon een beetje in de put en ik wil hem helpee ^^
    Snap ik en is ook super lief van je..

    Maar wie iets kapot maakt moet het zelf lijmen, daar kan een ander niet echt bij helpen. Hoe graag je ook wilt. En hij zal toenadering moeten zoeken.. op eigen orginele manier en weet ik veel wat, want dat merken meisjes toch wel als het niet echt vanuit hem zelf gaat.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ja het licht eraan of zij hem nog leuk vind.. ik zou het zelf niet leuk vinden natuurlijk maarja als zij nog van hem zou houden...
    maar wat te doen ?
    ik heb eigenlijk geen idee..
    ik heb zelf ooit wel een keer gehad toen had een jongen de hele tuin met kaarsen verlicht zaten we samen snachts naar de sterren te kijken...
    mischien een idee ?


    A Noble was Born in Chaos

    ja het licht eraan of zij hem nog leuk vind.. ik zou het zelf niet leuk vinden natuurlijk maarja als zij nog van hem zou houden...
    maar wat te doen ?
    ik heb eigenlijk geen idee..
    ik heb zelf ooit wel een keer gehad toen had een jongen de hele tuin met kaarsen verlicht zaten we samen snachts naar de sterren te kijken...
    mischien een idee ?



    Leuk idee ^^


    Mensee hebbe jullie nog ideee ??

    Euh.. EUHMM..

    ik heb niet meteen een idee , SRRY x3


    A. ikmisje.

    Euh.. EUHMM..

    ik heb niet meteen een idee , SRRY x3


    mhh ik d8 dit word makkelijk
    Egt Niemand ????

    misschien dat hij ergens anders iets kan organiseren ofzo... en dat hij zijn vrienden dan vraagt te helpen en hij haar vrienden vraagt te helpen... maarja hij moeth et wel zelf weten uiteindelijk... als hij haar echt terug wilt winnen ..


    A Noble was Born in Chaos

    Die jongen moet der gwn op de bek nemen XD^^


    Crack a bottle

    Kijk hij niet op zen knien vallen waar iedereen bij is? en dan iets zingen van haar liefelins groep ^^ en dan een ring geve? en zegge dat hij vn haar houd??


    Your Butt is Mine!

    Die jongen moet der gwn op de bek nemen XD^^


    Hell Yeah! ;)


    Your Butt is Mine!

    Die jongen moet der gwn op de bek nemen XD^^


    haha weetje dat klinkt best grappeg jah alleen stel je voor dat jij het was.. ik zou dat niet leuk vinde hoor xD zo ineens..


    A Noble was Born in Chaos

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "