• Nou ik zoek alleen iemand om het uit te werken want ik heb der geen tijd voor xD

    Tokio Hotel is al 5 vijf jaar gestopt sinds Gustav en Bill in een auto-ongeluk gestorven zijn. Georg en Tom waren er jarenlang kapot van, maar ze konden hun liefde voor muziek niet onder stoelen of banken steken en dus wilden ze opnieuw in de muziekwereld stappen. Georg doet dat door producer in Los Angelos te worden, Tom gaat bij een radiostation werken. Algauw krijgt hij 5 uur per dag dat zijn Tom uurtjes zijn. Hij stelt de muziek voor en geeft mensen tips, maakt grapjes, organiseert spelletjes enzz. Maar op een dag krijgt hij een partner. Het meisje is 21 en ze haten elkaar al van de allereerste blik. Tot overmaat van ramp lijken ze samen meer succes te hebben dat Tom alleen en worden ze het 'Gouden Duo' genoemd. Ze worden op festivals gevraagd en zijn een eche hit (zoals Peter van de Veire nbeetje). Hun haat lijkt alsmaar te groeien en ze flikken elkaar dingen zoals de reclame inzetten als andere nog aan het praten is of in discussie gaan met elkaar, of elkaar al 'grappend' uit te schelden. Tot het radiotstation waar Tom en het meisje echter voor werken failliet dreigt te gaan en ze de handen in elkaarmoeten slaan om acties op touw te zetten zodat hun show kan blijven verder bestaan. En dan slaat de vonk over ....


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    klinkt leuk en orgineel =D


    BAM!

    O jaa xD
    Arme Bill :'( xD^^


    Your Butt is Mine!

    Ik zoek iemand die het wil schrijven...
    Iemand?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    DAT IS EEN VET GOED IDEE :|


    Life is hard and then we die

    Een Übergoed idee.
    Jammer dat ik niet zo facking veel tijd heb, ik veel tijd steed in mijn eigen quiz - anders had ik het graag gedaan/gewild :]
    -Maar de holydays komen eraan, dus miss in de vakantie wil ik wel doen fzo :]

    een heel leuk idee, zou het wel willen doen, maar kan wel steeds een beetje duren met een deeltje en ik moet wel een titel en naam van dat meisje hebben he....
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik hoef hem niet, maar als iemand hem gaat uitwerken; wil je me een pb'tje/gb'tje sturen als er een deel van is? $:

    Yay ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ASTENISSJE!!
    MOET JE DOEN!!
    Ik sta achter je!!

    Number1Fan! (A)


    death to the one at the end of the serenade.

    mij moet je nie pakken ¬¬
    Ik heb al veeeel te veeeeeel series xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik wil het zeker samen met je doen :D


    Life is hard and then we die

    Cool idee, maar mij niet gezien, maar als je iemand gevonden hebt en de eerste is er, wil je het zeggen tegen me


    Live life limitless.

    Ik heb écht geen tijd om hem te maken , met mijn andere serie enz, dus ik zoek iemand die er regelmatig eentje online kan zetten en die het wil fcrourse xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ORGINEEEL <33
    ECHT DOEN =D
    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik wil het wel doen, maar ik kan niet elke dag een online zetten daar heb ik geen tijd voor maar wel minstens 1 per week.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker