• Deze week ga ik samen met mijn vriend een dagje naar Burgers Zoo toe in Arnhem. We willen er een samen een hele leuke dag van maken en na afloop ook ergens uiteten gaan in de avond. We zijn allebei alleen helemaal niet bekend in Arnhem, dus goede (en budget) restaurants weten we niet te vinden. Zijn mensen hier een beetje bekend in Arnhem? Weten jullie misschien waar je in Arnhem lekker en voor weinig geld gezellig kunt eten? We hebben niet per se een voorkeur voor een bepaald soort restaurant, we staan open voor allerlei soorten keukens, want moeilijke eters zijn we niet. Het moet alleen niet te duur zijn en een gezellige sfeer hebben!

    Ik hoor graag van jullie! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    In het centrum zitten wel wat lekkere dingen.

    - pinokio voor pasta en pizza
    - ramblas zijn voor tapas en deze is echt heel erg gezellig!!
    - er zit ook nog een pannenkoeken restaurant die zit in dezelfde rij.

    Dit zit op de koremarkt in arnhem centrum.
    En is best betaalbaar al zeg ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 12:50 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben niet bekend in Arnhem, maar ik wil je wel veel plezier wensen. Hopelijk wordt het een leuke dag. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga wel eens winkelen in Arnhem en ik lunch dan altijd bij Arneym. Zit in het centrum. Je kan daar ook 's avonds eten, maar dat heb ik nog niet gedaan. Anders moet je naar even op de website kijken of dat wat is.


    Tell me about it, stud.

    Wat Elros inderdaad al zei, in het gebied van de Korenmarkt zitten meerdere leuke (en betaalbare) restaurants, dus ga vooral daar eens kijken (:


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    McDonalds schijnt heel romantisch te zijn, en lekker goedkoop.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    McDonalds schijnt heel romantisch te zijn, en lekker goedkoop.


    Haha, McDonalds wordt het sowieso niet. Vette troep...

    Nee we gaan dan wel op de Korenmarkt kijken, zoals iedereen aanraadt! Bedankt voor de tips in elk geval. Nu weten we in elk geval een beetje waar we moeten zoeken! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nog een leuk restaurantje; tegenover de Korenmarkt is een soort van pleintje waar ook een kerk is (of was het een moskee, idk, lang geleden dat ik daar ben geweest). Daar zit een restaurant genaamd "Donatello's"; lekker en goedkoop!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nasir schreef:
    Ik ben niet bekend in Arnhem, maar ik wil je wel veel plezier wensen. Hopelijk wordt het een leuke dag. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ben in Arnhem niet bekend, maar veel plezier!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik ben een keer met mijn ex gaan eten in Arnhem bij Ramblas. Dat is een tapa's bar en ik vond het echt heel gezellig en lekker (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oehh! Burgers Zoo is echt leuk :3 Veel plezier! (:

    Toen ik er was, ben ik naar een Chinees restaurant gegaan. Het was wat alternatief en toch goedkoop. -- Ofja, wat mijn ding van goedkoop is. Althans betaalbaar. Alleen weet ik niet meer hoe het heet :'D of waar het was.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys