• *Dit topic is eerder geopend, maar nooit verder gekomen dan een rollentopic.
    Verder twijfel ik of ik dit topic ook moet openen met OP, dus als je interesse heb, laat dan gerust een berichtje achter.



    December, de tijd van het jaar staat weer voor de deur. De jongens van 5 Seconds of Summer en One Direction hebben dan ook vakantie gekregen en zijn zeker van plan om mee te gaan in de tradities die de maand met zich meebrengen. De tradities van cadeautjes kopen, een gezellig kerstdiner en tijd doorbrengen met hun geliefde. Alles is dan ook tot in de puntje geregeld en niets lijkt meer mis te kunnen gaan. Niemand had dan ook aan zien komen dat iets of iemand toch roet in het eten zou gooien. Deze keer de zogenaamde Love Doll. Een poppetje zo groot als de handpalm die hetzelfde uiterlijk heeft als jouw ware liefde. Tenminste, zo staat het in het bijgevoegde kaartje geschreven, wat onderop in het pakje ligt. Een poppetje die misschien wel het uiterlijk heeft van jouw geliefde op dit moment, wat niet heel vreemd is, maar wat als het een ander uiterlijk heeft. Daar trek je -je dan toch niet veel van aan? Wat weet een pop nu? Maar wat als deze pop nu nog wel eens gelijk kan hebben en de spanningen hoog op laat lopen?

    Rollen:
    De jongens:
    • Niall Horan •
    [R]• Harry Styles • Kellin_Quinn
    [R]• Louis Tomlinson • Aleatory
    [R]• Zayn Malik • Tuck
    • Liam Payne •
    • Michael Clifford •
    • Ashton Irwin •
    • Calum Hood •
    • Luke Hemmings •



    Overige rollen:

    ••
    ••
    ••
    ••
    ••
    ••




    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Uiterlijk Love Doll: vermeld hier ook gelijk de relatie die je personage misschien al heeft.
    Extra:


    Regels:

    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 300 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Topics worden alleen aangemaakt door Kellin_Quinn en Aleatory



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn topics :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kellin_Quinn schreef:
    Mijn topics :3

    Mag ik Mikey?


    Bowties were never Cooler