• Hallo iedereen. Ik heb al een tijd de Sims 4 en ik zie een hoop coole huizen voorbij komen in de Galerij. Zelf ben ik helemaal geen held in huizen bouwen, maar vandaag heb ik me er dan toch aan gewaagd. Het kwam doordat ik een hele girly sim heb gemaakt. Een beetje richting prinses. Ze draagt enkel jurken en veel roze. Echt een cliché prinses. Ik dacht toen, daar hoort ook een cliché kasteel bij. Hahaha. Maar ja, de kastelen die ik voorbij zag komen, waren of te groot of alles behalve mijn smaak! D:
    Toen ben ik zelf maar begonnen aan het kasteel. Het was een pain in the ass om mee te beginnen, maar na wat tutorials en onderzoek kreeg ik een resultaat waar ik toch best wel blij mee ben! Als het eenmaal klaar is, plaats ik het in de galerij zodat anderen het ook kunnen downloaden ;D
    Misschien ga ik nog wel meer kastelen maken voor kleine kavels! Dit is het kasteel (het moet op een kasteel lijken tenminste):

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 23:20 ]


    26 - 02 - '16

    Wow, cool! Ik ben echt fan van simsen, als ik er tijd voor heb. Vroeger was ik wel beter in huizen bouwen, ik heb wat minder geduld tegenwoordig! Maar het ziet er heel gaaf uit!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Wow, cool! Ik ben echt fan van simsen, als ik er tijd voor heb. Vroeger was ik wel beter in huizen bouwen, ik heb wat minder geduld tegenwoordig! Maar het ziet er heel gaaf uit!


    Yay ;D
    Heb jij ook de Sims 4?


    26 - 02 - '16

    Leuk! Ik bouw ook wel eens kastelen op de sims! Vaak maak ik met m'n buurmeisje onszelf als sims en dan maken we ook een kasteel waar we dan in gaan wonen ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    Leuk! Ik bouw ook wel eens kastelen op de sims! Vaak maak ik met m'n buurmeisje onszelf als sims en dan maken we ook een kasteel waar we dan in gaan wonen ^^


    Nice! Heb je er plaatjes van? ;3


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Nice! Heb je er plaatjes van? ;3


    Nee jammer genoeg niet... Maar vaak waren het van die cliché grijze kastelen met 4 hoge torens, een binnenplaats en een gracht er omheen :')


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    (...)

    Nee jammer genoeg niet... Maar vaak waren het van die cliché grijze kastelen met 4 hoge torens, een binnenplaats en een gracht er omheen :')


    Een gracht gaat bij mij niet meer passen, want ik heb dit kasteel op een klein kavel gebouwd D:


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Een gracht gaat bij mij niet meer passen, want ik heb dit kasteel op een klein kavel gebouwd D:


    Aah das jammer! Ik doe altijd als voorzorg de grootste kavel :'D Hoe heb je t eigenlijk ingericht?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    (...)

    Aah das jammer! Ik doe altijd als voorzorg de grootste kavel :'D Hoe heb je t eigenlijk ingericht?


    Ik ben nog niet helemaal klaar met de buitenkant (er moeten nog wat meer ramen en deuren in aan de zij- en achterkanten) dus inrichten zal nog even op zich laten wachten. Ik denk dat ik me zal laten inspireren door de film Marie-Antoinette. Hoe zeg maar Versailles was ingericht.


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Ik ben nog niet helemaal klaar met de buitenkant (er moeten nog wat meer ramen en deuren in aan de zij- en achterkanten) dus inrichten zal nog even op zich laten wachten. Ik denk dat ik me zal laten inspireren door de film Marie-Antoinette. Hoe zeg maar Versailles was ingericht.


    Fancy! Jammer dat je met zo'n kleine kavel bent gestart, anders had je ook nog zo'n Versailles-achtige tuin en fontein kunnen maken enzo.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    (...)

    Fancy! Jammer dat je met zo'n kleine kavel bent gestart, anders had je ook nog zo'n Versailles-achtige tuin en fontein kunnen maken enzo.


    Ik kan dit kasteel zo opslaan en op een groter kavel plaatsen, zodat ik vet veel ruimte heb voor de tuin ;3


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Ik kan dit kasteel zo opslaan en op een groter kavel plaatsen, zodat ik vet veel ruimte heb voor de tuin ;3


    Aaaaah, dat moet je doen! Laat wel het eindresultaat zien ^^ Nu ben ik benieuwd.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    (...)

    Aaaaah, dat moet je doen! Laat wel het eindresultaat zien ^^ Nu ben ik benieuwd.


    Komt goed :3
    Ik ga de toren van Rapunzel ook nog proberen na te maken


    26 - 02 - '16

    wow ziet er goed uit :)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ShadowNight schreef:
    wow ziet er goed uit :)


    Dankjewel ;D


    26 - 02 - '16

    De Sim die ik bij het kasteel had gemaakt is inmiddels tien keer gedownload ;D


    26 - 02 - '16