• Hoi iedereen, zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een cover. :)

    een klein stukje:

    Meg Miller is 17 jaar wanneer ze verhuist naar Londen. Daar gaat ze naar de universiteit waar ze 4 jongens ontmoet: Harry, Louis, Liam en Niall. Ze vormen samen het bandje 'One Direction'. Zij en haar vriendin Eva raken bevriend met de vier jongens en ze mogen regelmatig naar de repetities komen kijken. Meg krijgt een relatie met een jongen die dezelfde passies heeft als haar: lezen en schrijven. Het is niet iemand van de band maar een student uit haar klas literatuur. Wanneer Harry jaloers raakt komt ze er achter dat hij niet is wie hij lijkt...

    Hey, ik wil best een cover voor je maken maar daar heb ik wel meer informatie voor nodig.
    Wat voor plaatjes wil je op je cover? En wie (van je personages)? Wil je de titel en/of je username op de cover? En heb je verder nog wensen voor je cover?
    Als ik die informatie heb, zal ik een poging voor je wagen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Hey, ik wil best een cover voor je maken maar daar heb ik wel meer informatie voor nodig.
    Wat voor plaatjes wil je op je cover? En wie (van je personages)? Wil je de titel en/of je username op de cover? En heb je verder nog wensen voor je cover?
    Als ik die informatie heb, zal ik een poging voor je wagen (:


    ik wil best een kusfoto, waar je niet echt gezichten kunt herkennen, meer de onderkant van de gezichten, als je begrijpt wat ik bedoel. Daar onder dan een plaatje met bloemen. de titel zou ik liefst in het wit, iets boven het midden hebben, vrij dikke drukletters. Het verhaal heet Secret. Voor de rest hoeft er niets op :)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 19:57 ]

    Wat vind je hiervan? Ik kan alles nog aanpassen (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.