• Voor alle onzin en off-topic posts
    Niet te veel spammen a.u.b.
    Heb niet zoveel zin om elke dag een nieuw topic te maken :'D


    Voldemortx - Roww
    Croodle - Lau
    Tsundoku - Marjolein
    Copterus - Yu


    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 10:21 ]


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    Ik denk niet dat dit weer tot leven te wekken is tenzij we het rollentopic weer heropenen en een nieuw schooljaar beginnen ofzo x'D
    Om weer verder te gaan waar we gebleven zijn word een beetje lastig denk ik


    Hmm van mij hoeft het niet meer zo hoor. Als alleen Jente en ik dan zegmaar nog uit dat ene clubje van vijf dr zijn.. Voor de andere is t leuk natuurlijk, maar ik zou er niet zo veel meer te zoeken hebben.

    Dit RPG zal echter wel voor altijd mn favoroet blijven, enkel en alleen al door de activiteit en het leuke groepje


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Hmm van mij hoeft het niet meer zo hoor. Als alleen Jente en ik dan zegmaar nog uit dat ene clubje van vijf dr zijn.. Voor de andere is t leuk natuurlijk, maar ik zou er niet zo veel meer te zoeken hebben.

    Dit RPG zal echter wel voor altijd mn favoroet blijven, enkel en alleen al door de activiteit en het leuke groepje


    ja hoor sluit mij maar weer buiten


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    (...)

    ja hoor sluit mij maar weer buiten


    Sorry Flo. Maar jij zat niet in t originele clubje Silena, Max, June, Lily, Tommy en Lewis :')


    take me back to the basics and the simple life

    Remarkeyable schreef:
    (...)

    Sorry Flo. Maar jij zat niet in t originele clubje Silena, Max, June, Lily, Tommy en Lewis :')


    nou weetje, ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. wil je je 'originele clubje'? kan je het krijgen ook inclusief een blok op whatsapp. ik heb het al die tijd in me gehouden, maar nu ben ik echt done.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Okay ik kon het toch even niet laten om in dit topic te kijken en jeetje mensen. Ff though: EXIT


    I just caught the wave in your eyes

    Millard schreef:
    (...)

    nou weetje, ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. wil je je 'originele clubje'? kan je het krijgen ook inclusief een blok op whatsapp. ik heb het al die tijd in me gehouden, maar nu ben ik echt done.


    Okee... Jezus sorry hoor. Ik bedoelde t niet lullig. T is meer dat we met dat groepje gewoon echt heel actief waren wanneer dr ook anderen waren die af en toe wat postten, dus ik noem dat groepje in het bijzonder. Het is dan ook wel het groepje waar mijn personage vooral mee om ging dus dat mag toch wel?


    take me back to the basics and the simple life

    Kaiho schreef:
    (...)

    Zoiets lijkt me wel een goed plan.
    I'm in.


    -

    Millard schreef:
    (...)

    nou weetje, ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. wil je je 'originele clubje'? kan je het krijgen ook inclusief een blok op whatsapp. ik heb het al die tijd in me gehouden, maar nu ben ik echt done.


    Flo, ik denk niet dat Leo het lullig bedoelt! Misschien komt het wel een beetje zo over maar ik denk dat ze eerder bedoeld dat Silena zeg maar omging met Lau's, Ilona's, Romee's en mijn karakters - dus omdat Iloon en Roms weg zijn, Silena's omga-personen weg zijn.


    -

    Millard schreef:
    (...)

    nou weetje, ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. wil je je 'originele clubje'? kan je het krijgen ook inclusief een blok op whatsapp. ik heb het al die tijd in me gehouden, maar nu ben ik echt done.


    oke, het lijkt niet echt dat dit alleen maar om die ene reactie gaat over dat originele groepje maar iniedergeval is het wel een beetje vervelend om meteen zo te beginnen. Sorry maar iedereen heeft z'n favo's en als je daar dan niet bij hoort, tjah.

    En ja ik snap dat je dan de lol er niet meer in ziet Leo, kan ik best begrijpen. Ik zelf zie de lol er eigenlijk ook niet meer zo in aangezien het gewoon zo dood is en dan zal het de tweede heropening zijn en ik verwacht niet dat het dan niet ook weer zal dood lopen :I


    Little do you know

    Ik zou het nog steeds echt geweldig vinden als dit weer levend wordt enzo, omdat deze RPG gewoon erg awesome is en offcourse omdat ik al de mensen in deze RPG geweldig vindt. Dit zal denk ik altijd wel mijn favoriete RPG blijven.
    Maar ik snap dat het gewoon erg dood is en zo.
    Maar dan nog vindt ik het eigenlijk al heel geweldig dat wij daar gewoon over overleggen en dat we niet gewoon stoppen met reageren.


    She was always looking for more..

    Kaiho schreef:
    Ik zou het nog steeds echt geweldig vinden als dit weer levend wordt enzo, omdat deze RPG gewoon erg awesome is en offcourse omdat ik al de mensen in deze RPG geweldig vindt. Dit zal denk ik altijd wel mijn favoriete RPG blijven.
    Maar ik snap dat het gewoon erg dood is en zo.
    Maar dan nog vindt ik het eigenlijk al heel geweldig dat wij daar gewoon over overleggen en dat we niet gewoon stoppen met reageren.


    -