• Hallo, ik ben aan een verhaal begonnen A Broken World, waar ik de hoofdkarakters goed heb uitgewerkt. Nu ligt het zo dat ik nog wat personages nodig heb, bijrollen zegmaar, en ik wilde jullie vragen of jullie me konden helpen.

    Eigenlijk is alles goed.
    Alles mag als ze maar tussen de 20 en 55 zijn. Graag niet alleen maar meisjes. Gelieve realistische, doorsnee mensen. (geen super aantrekkelijke -out of limit mensen-)


    In te vullen:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk 'evt faceclaim':
    Innerlijk:
    Beroep:
    Afkomst:
    Familie:
    Droom:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 16:55 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik heb wel een paar keer personages gemaakt voor zombie-apocalyps RPG's, die mag je wel gebruiken als je wilt? Dan zoek ik ze voor je op.


    Your make-up is terrible

    Ow ja graag! Stuur ze maar via pb als dat lukt


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Normaal gesproken vul ik nooit echt rollen is, maar ik heb er nu wel zin in. Kijk maar of je hier iets mee kan

    Naam: Bram West
    Geslacht: man
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk 'evt faceclaim': Bram heeft donker haar dat altijd lijkt alsof hij nodig naar de kapper moet. Op zijn huid zijn nog resten te zien van de acne die hij had als tiener, maar daar maakt hij zich niet zoveel zorgen over. Doordat zijn vader uit Oost-Europa kwam, en zijn moeder uit Nederland is zijn huid iets getint. Hij heeft donkerbruine ogen en hij is 1.80 lang. Bram geeft niet zoveel om mode en draagt vaak een oude trainingsbroek en een T-shirt, ook in de winter. Zijn shirts hebben vaak cartoons of grapjes erop.
    Innerlijk: Bram is een vrolijke jongen die af en toe een biertje drinkt in het café met zijn vrienden. Hij is trouw aan de vaste vriendengroep die hij van zijn studie kent. Hij is erg slim, maar hij gebruikt zijn intelligentie vooral om voor tentamens te slagen zonder te leren. Hij hangt liever voor de tv dan dat hij hard aan het werk gaat. Toch is hij heel behulpzaam voor iedereen die dat kan gebruiken, tenzij hij dronken is. Dan is hij een beetje vervelend en zal hij in gevechten terecht komen, die hij nooit wint.
    Beroep: Bram is fulltime student business, maar hij werkt bij de mcdonalds als burgerbakker
    Afkomst: zijn moeder komt uit Nederland, en zijn vader uit Oost-Europa. Ze hebben elkaar ontmoet in Nederland en hebben vrij snel een gezin gesticht.
    Familie:Bram heeft een jonger broertje die net zo slim is als hem, maar daar wat meer gebruik van maakt. Hoewel hij nu in een studentenhuis woont, is hij nog vaak bij zijn ouders en zijn broertje.
    Droom: Bram begon met zijn studie in de hoop miljoenen te verdienen bij een bank, maar nu droomt hij wat kleiner. Een goede baan en een leuke vrouw is genoeg voor hem


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dankje!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Naam: Florence Jayden Sanders
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 45 jaar
    Uiterlijk 'evt faceclaim': Faceclaim Michelle Pfeiffer


    Innerlijk: Florence mag dan wel 45 zijn, het is een vrouw die nog alle dagen graag lol maakt. Ze is altijd te vinden bij haar vriendinnen of bij haar twee zonen: Spencer (15) en Ryan (17). Ze is haar man Wouter 10 jaar geleden verloren door een auto-ongeluk en mist hem nog elke dag, maar blijft doorgaan in het leven. Ze is een redelijk goede huismoeder, streng maar rechtvaardig. Ze is soms wel naïef en redelijk voorspelbaar in wat ze doet. Maar dat maakt haar niet minder tof voor iedereen die haar kent. Ze is altijd positief ingesteld, daarom is 'Always look on the bright side of life'.
    Beroep: Florence is verkoopster in de kledingzaak H&M en verdient daar goed mee.
    Afkomst: Florence is geboren en getogen in Londen, maar is verhuis op haar tweeëntwintigste naar Nederland. Daar heeft ze Wouter ontmoet.
    Familie: Florence is enig kind, en haar ouders wonen nog in Londen. Ze heeft twee zonen en had een man.
    Droom: Florence wilt nog eens heel graag een wereldreis maken, dat is haar grote droom op het moment


    Silence is the most powerful scream

    Naam: Trevor
    Geslacht: man
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk 'evt faceclaim':


    Innerlijk: Hij doet heel stoer bij zijn vrienden, en dan ook badboy achtig bij meisjes, maar als hij alleen is is ie best cute, hij heeft geen vriendin, omdat hij liever single blijft, maar als hij er een heeft, doet hij alles voor haar, ook is Trevor, echt een badass, en durft hij veel, en voor zijn familie staat hij altijd klaar, maar soms heeft jij agressie problemen, hij speelt gitaar, en geeft zijn leven ervoor!
    Beroep: Hij werkt bij een metalshop, hij verdient er niet heel veel mee, dus hij verkoopt ook drugs.
    Afkomst: Manchester
    Familie: Hij woont opzich zelf, 2 vrienden, hij heeft een zusje van 19 en een broertje van 15, zijn vader is 46 en zijn moeder 43
    Droom: De beste gitarist ooit worden


    tiptoe through the tulips...

    Naam:Jane Merkel
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 21 jaren jong
    Uiterlijk 'evt faceclaim': Camilla Cabello


    Innerlijk: Jane is een vrolijk meisje , die erg sociaal is. Gelukkig heeft ze een baan die gericht is op het socializen met mensen en haar ervaringen op te schrijven over wat hun vertellen en wat ze uitbrengen qua producten.
    Beroep: Fulltime Blogger
    Afkomst: Brits
    Familie: Ze heeft een appartementje op zichzelf , maar twee blokken verder woont haar broer en nog iets verder wonen haar ouders.
    Droom: Nog bekender worden met haar blog.


    Firm believer of all that is magic

    Thanks peepz


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Zoek je nog rollen dan heb ik er wel een voor je


    Mijn geheim is geheim

    Ik wil eventueel wel een oude rol van me opzoeken die je mag gebruiken die rpgs zijn toch allemaal al lang dood


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ja ik zoek nog rollen. Voornamelijk voor bij personen zodat zei ook realistisch lijken!

    Je mag er zoveel info ingooien als je zelf ziet zitten!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Naam: Xavier Gonzalez
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk 'evt faceclaim':


    Innerlijk: Een hele open jongen maar maakt zich altijd zorgen over wat mensen over hem denken en dat ze over hem roddelen.
    Maar hij houdt erg van grappen en humor. Is homoseksueel en is daar erg open over het valt namelijk op.
    Beroep: Receptionist in een hotel met als doel Front - Office Manager
    Afkomst: Nederlands met familie in Amerika
    Familie: Familie komt uit Overijssel en heeft echt Hollands bloed met een Amerikaans Tintje, zij wonen in Boston en wilt graag hun een keer bezoeken
    Droom : Ooit een eigen hotel te hebben.


    Mijn geheim is geheim

    Ik hoop dat dit goed is


    Mijn geheim is geheim

    Ja dankjewel, ik sla hem op!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...