• Goedemiddag Q-ers!

    Haast elke ochtend eet ik cornflakes met chocolade erin van Kellogs. Op de achterkant van de doos stond informatie over een actie waarbij je drie codes moest hebben (1 code per doos) en je een gratis lepel kon aanvragen met je naam erop. Aangezien ik dus altijd Kellogs eet in de ochtend, was het voor mij om zoveel codes te bemachtigen niet zo lastig. Mijn moeder heeft voor mij een lepel aangevraagd met mijn naam erop. En ja hoor.. vandaag heb ik de lepel binnen! *O*

    Aanschouw mijn leuke lepel:




    Hebben jullie weleens wat gratis aangevraagd via het internet?


    Pretty is just a pretty word.

    Heb je nog van die codes over? Mijn zus wou er ook eentje hebben, maar we komen een code te kort en nu staan ze blijkbaar niet meer op de doos.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Heb je nog van die codes over? Mijn zus wou er ook eentje hebben, maar we komen een code te kort en nu staan ze blijkbaar niet meer op de doos.

    I am sorry, die heb ik helaas niet. De overige codes die heeft mijn moeder gebruikt voor de rest van de familie en er is nu alweer een andere doos met iets voor moestuintjes. Sorry. (no_chears)


    Pretty is just a pretty word.

    Maak niet uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er dus ook maar drie . D: Sorry.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys