• In september begint de nieuwe Fox-serie Scream Queens.
    Kort samengevat: het gaat over een 'vervloekt' sorority house aan een universiteit. Aangezien de trailer meer spreekt dan ik kan beschrijven :Y)



    De serie zou horror/comedy worden, al zie ik de comedy er nog niet echt in. Ik twijfel een beetje of ik het zou kijken, maar als er mensen hier het zouden kijken, wil ik eventueel ook wel beginnen :Y)

    Dus, zullen jullie het een kans geven?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lol. met Emma Roberts doet dit me meteen denken aan Wildchild. Ook hoe ze zich hier en in de film gedraagt.

    Het lijkt me wel een leuke serie, maar ik heb volgens mij geen Fox.

    Awilix schreef:
    Lol. met Emma Roberts doet dit me meteen denken aan Wildchild. Ook hoe ze zich hier en in de film gedraagt.

    Het lijkt me wel een leuke serie, maar ik heb volgens mij geen Fox.


    Ja, dat had ik ook meteen toen ik haar zag! Plus een mengeling van AHS.
    Ik ook niet, maar ik zou het dan online kijken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eh ja ik zou het wel doen
    Lijkt me leuk:O


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Als ik het niet vergeet, ga ik het misschien wel eens kijken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga het denk ik wel kijken, lijkt me op zich een leuke serie :'D


    El Diablo.

    Ik heb daarnet de eerste2 afleveringen gezien. Weird, but I love it. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb de eerste 2 afleveringen al gezien en het is echt amazing! Zeker een aanrader. Beetje creepy maar er zit zeker wel humor in :')
    Ik wilde het gelijk al zien toen ik hoorde dat het van de makers van American Horror Story & Glee is (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Benzo schreef:
    Ik heb de eerste 2 afleveringen al gezien en het is echt amazing! Zeker een aanrader. Beetje creepy maar er zit zeker wel humor in :')
    Ik wilde het gelijk al zien toen ik hoorde dat het van de makers van American Horror Story & Glee is (krul)

    Ik had hetzelfde.
    Ik vind al wel bepaalde dingen best voorspelbaar en ik vind bepaalde dingen best cheap. Maar eigenlijk pastte dat wel allemaal in het plaatje. Het is niet zo 'horror' als AHS en het heeft het 'girly enthousiasme' (ik weet even geen beter woord) van Glee. Het is een mix van beide. Maar het heeft wel iets. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, I like! Ik zal zo eens gaan kijken naar die eerste afleveringen :Y)


    What would Emma do?

    Ik wil het ook nog zien


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga morgen eens kijken.


    16 - 09 - '17

    Oeh, ik herkende zoveel leuke acteurs in de trailer! Enkel daarvoor alleen al wil ik kijken haha!
    Maar ik ga eerst alles van AHS bekijken n.n


    soul made of stardust and chaos.

    Het lijkt me echt zo leuk, maar ik ben een schijterig persoon en als de dood voor horror dingen. (Daar zit een pun in. Denk ik.) Maar ik zie ook zoveel leuke actrices en het lijkt me ook grappig. Meh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sorry voor de bump, maar heeft iemand al gekeken? Ik heb net de eerste episode uit, en what the actual fuck?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    Sorry voor de bump, maar heeft iemand al gekeken? Ik heb net de eerste episode uit, en what the actual fuck?

    Ik heb alle afleveringen tot nu toe al gezien. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury