• Hallo allemaal,

    Ik zit dus met een idee in mijn hoofd, maar ik heb echt geen idee of mensen dit zouden willen lezen. dit is het:

    Na de laatste oorlog, is de wereld opgedeeld in twee delen; Het democratische Amerikaanse gedeelte, en het gedeelte van Rusland die onder een streng beleidt leven. Beide rijken zijn welvarend, rijk, en gedreven elkaar te verslaan. Er is continu spanning, en bij het kleinste dingetje wordt er gedreigt met oorlog. Er is echter een klein groepje mensen die in het geheim zich tegen Amerika en Rusland keert. Dit zijn zowel Russen als Amerikanen, die moorden plegen en andere dingen doen om een normale samenleving te krijgen. Alleen de regeringen van beide landen weten ervan, en het wordt in de doofpot gestopt voor het volk.
          Matthew O'Shea is een normale jongeman in het Amerikaanse gedeelte van de wereld. Hij heeft een baan, zijn relatie met zijn vriendin en vrienden is goed, hij heeft regelmatig nog contact met zijn moeder. Alleen is zijn vader op jonge leeftijd verdwenen, en later bleek dat hij vermoord is. Buiten dat heeft hij een rustig leventje.
    Maar langzamerhand begint Matthew nachtmerries te krijgen. Als zijn moeder op haar sterfbed vertelt dat zijn vader een moordenaar was voor de verzetsstrijders, en dat Matthew alles behalve normaal is.


    Ik vroeg me dus af; zouden jullie dit lezen? Ik hoor graag jullie mening.
    Bedankt voor het bekijken van het topic!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I would read it. But you already knew that…


    Sidera nostra contrahent solem lunamque