• Hallo!
    Ik zoek een enthousiaste co-auteur voor mijn story Babysitters aangezien veel mensen mij gevraagd hebben om door te gaan met het verhaal. Nu is het zo dat ik zelf niet al te veel inspiratie meer heb en ook steeds lastiger de tijd ervoor vind, daarom hoop k dat een co-auteur mij terug op de rails kan brengen. Omdat dit nogal een succesvol verhaal is, aangezien ik ooit meer dan 400 abo's had, zijn er wel wat eisen aan verbonden.

    - Je moet comedy kunnen schrijven
    - Je moet genoeg van de jongens afweten
    - Je moet niet te serieus zijn
    - Je moet gemotiveerd zijn
    - Je moet alle grammatica -en spellingsregels beheersen
    - Je moet down to earth blijven en openstaan voor kritiek
    - Je moet alle 70 hoofdstukken van het verhaal gelezen hebben

    We kunnen vervolgens samen bespreken wat we in het tweede deel van het verhaal zullen gaan doen. Het lijkt me in ieder geval het leukst als we ze gewoon jong laten zijn. Ik hoop dat iemand enthousiast is om mee te schrijven!

    Ik klink nogal arrogant in dit bericht, sorry. Zo is het niet bedoeld.

    Zou je het leuk vinden als ik samen met iemand verderga met het verhaal?


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Kun je dan niet beter in je eigen verhaal een oproep plaatsen?(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik weet nog dat ik dat verhaal een tijd gevolgd heb! Jammer dat ik echt totaal geen comedy kan schrijven, anders had ik je graag geholpen haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    SPECS schreef:
    Kun je dan niet beter in je eigen verhaal een oproep plaatsen?(:


    Dat heb ik eens gedaan maar ik kreeg geen reactie, bovendien heb ik net alle mededelingen tussendoor verwijderd omdat ik het niet zo mooi vond staan tussen de "normale" hoofdstukken, haha. Toch bedankt voor het advies!


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Canoodle schreef:
    Ik weet nog dat ik dat verhaal een tijd gevolgd heb! Jammer dat ik echt totaal geen comedy kan schrijven, anders had ik je graag geholpen haha.


    Aw, jammer haha. Ik kan zelf ook niet echt comedy schrijven... althans dat dacht ik tot ik die story begon, haha!
    Ik dacht echt dat het zo'n cliché humor was... maar blijkbaar niet dan, haha. (:


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Hmh, ik wil eigenlijk nog best een poging wagen op een fanfic.. Struggles.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    Hmh, ik wil eigenlijk nog best een poging wagen op een fanfic.. Struggles.


    Laat me maar weten als je geïnteresseerd bent. (:


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik weet nog wel dat ik dit verhaal een tijd terug gevolgd heb! Hmm, ik zou opzich wel een poging willen wagen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer