• Hoi ^^,

    Oké, ik heb geen idee in welk subforum dit moet. Maar als hij fout staat, oops.

    Dit is een klaagbak over mijn zusje, dus veel nuttigs zal je er niet uit halen.

    Ik ging vandaag dus naar een vriendin, laptop helemaal goed, geen virussen, niets. Kom ik thuis, staat mijn laptop vol met pop-ups, spam en andere bullshit die nergens goed voor is. Wie heeft er op mijn laptop gezeten? Mijn zusje. Natuurlijk weer. EN HET IS ZO IRRITANT EN URIEGERGJIERJGIEJG.
    Als iemand daar een wonderlijke oplossing voor heeft, graag.

    Verder vind ik haar enorm irritant, want het draait allemaal maar om haar, alles is van haar en ik moet alles maar accepteren 'want ik ben de oudste'. Het zijn geen grote dingen, dus ik zal niet heel veel erover vertellen, er zullen wel ergere dingen zijn. Maar ik erger me soms gewoon zo erg en ugh.

    Je hoeft geen nuttige reactie te plaatsen, ik moest even miepen, hehehe.


    wat was dit ookalweer

    Ow, dat is echt rot. D; Hoe oud is je zusje? Volgende keer een wachtwoord op je account instellen zodat ze er niet meer op kan. :Y) En ook geen gast-account erop zetten.
    Ik heb helaas geen oplossing voor de pop-ups en spam, dat vraag ik altijd aan mijn vader. :X


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Ow, dat is echt rot. D; Hoe oud is je zusje? Volgende keer een wachtwoord op je account instellen zodat ze er niet meer op kan. :Y) En ook geen gast-account erop zetten.
    Ik heb helaas geen oplossing voor de pop-ups en spam, dat vraag ik altijd aan mijn vader. :X


    Ze is 10, dus ik vraag me af wat ze heeft gedaan voor onzin. O_o
    Maar t enige wat ik kon zien was een of ander habbo-hotel-namaakding.

    Maar maakt niet uit, ty tho ^^


    wat was dit ookalweer

    Hey, ik begrijp je maar, jongere zusjes mogen vaak meer,

    Ik ben ook de jongste thuis en weet waar je het over hebt ;) en dingen accepteren hoort bij het opgroeien het volwassen worden het zelfstandig zijn, een goed voorbeeld zijn.

    Praat er met je moeder over, dat je het soms lastig vind, ik denk of weet wel zeker dat je moeder het fijn vind als je deelt wat je dwars zit, dan kan je moeder er ook een beetje rekening mee houden. ze snapt het heus wel ;)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Oh ja, zusjes, onthoofden die dingen.

    Ik ben zo blij dat ik op mijn laptop een wachtwoord heb zitten. En niet zoals met de vorige dat ze er onbeperkt toegang toe heeft en dan weer allemaal virussen erop kan gooien zodat ie alleen maar functioneert voor een half uur in de veilige modus, en de keer erna dat alle toetsen eraf gesloopt zijn.

    Ik zou je er niet mee kunnen helpen, maar je mag me altijd appen om te zeuren over jouw zusje :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh god, het jongere zusjesfenomeen.

    Ik geloof echt dat alle jongere zusjes een of ander pact hebben gesloten om het hun oudere zussen zo moeilijk mogelijk te maken. Zoals je kamer volsmeren met tandpasta. Of elke keer dat er afgewassen moet worden heel hard gaan janken en vervolgens niks hoeven te doen.

    Ugh. I feel you hehe.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik snap je echt helemaal! Ik heb een jongere broertje van 5 jaar en ik ben 15! Soms is het echt oneerlijk want dan mag hij meer als ik! En ik moet altijd toegeven ja het mag en nee nu mag het niet en dan gaat hij weer janken bij men moeder en dan moet hij niks doen!


    :( maat natuurlijk kan je niet zonder je broertje of zusje!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik weet niet hoe het is, haha :'D maarreh, lijkt me wel irritant. Enigkind zijn is anders ook niet altijd leuk. C: Goodluck met je zusje maar stiekem houd je ook faking veel van haar.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oudere zussen zijn ook niet altijd een pretje hoor, mijn zus is 32 maar gedraagt zich soms nog als een puber tegenover mij.
    Maar ik begrijp dat dit heel vervelend is. Ik kan je alleen maar veel succes wensen met zo'n zusje :'D

    Jongere broertjes zijn ook niet alles. :'D Maar dat komt allemaal wel goed als ze wat ouder is. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh god, ik ken het. Ben zelf de oudste in huis.
    Mijn tip voor jou is verstop al je belangrijke spullen (laptop, sieraden, make-up etc), dan kunnen ze er niet bijkomen. ^^
    Vaak kom ik thuis en dan zijn al mijn kwasten rood van de lippenstift oid, verschrikkelijk (':
    En, je pop-up probleem is makkelijk op te lossen met een pop-up blocker (:!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hahah ik heken dit heel erg :')

    Ik gebruik voor Google Chrome Ad Block. Hiermee krijg je geen reclame en bullshit meer.
    Ook niet voor youtubefilmpjes

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 11:52 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Uptown schreef:
    Ik weet niet hoe het is, haha :'D maarreh, lijkt me wel irritant. Enigkind zijn is anders ook niet altijd leuk. C: Goodluck met je zusje maar stiekem houd je ook faking veel van haar.


    ^^This :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zet een wachtwoord op je laptop en verstop hem zodat ze er niet meer bij kan ^^

    Ga naar je configuratiescherm en dan je programma's. Sorteer op datum en verwijder alles wat die dag geïnstalleerd is. Daar kom je vaak al een heel eind mee. ;3
    Ik vind het trouwens wel heel rottig! Ik moet er niet aan denken als iemand anders zomaar op mijn laptop gaat, hoor!


    Your make-up is terrible

    Wat ben ik toch blij dat ik thuis de jongste ben en geen zussen heb. Twee broers hebben vind ik simpelweg geweldig.
    Dus ik ken jouw gevoel niet. Ook ben ik niet zo'n type als jouw zusje en ik was 't ook niet toen ik 10 was.

    OT: Zoals al eerder is gezegd, kan je het beste een wachtwoord instellen op je computer en gebruik Adblock als je de pop-up schermen wil tegengaan. En controleer je configuratiescherm voor verkeerde programma's.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."