• "Lang geleden leefden de vier naties in vrede samen.
    Maar alles veranderde toen de Vuurnatie aanviel. "


    Zoals we het verhaal verder kennen, beleeft Avatar Aang fantastische avonturen met Katara, Sokka, Toph en hun vele vrienden die ze onderweg maken. Vrede is nu gebracht in alle rijken en de avatar kan alleen maar proberen de balans zo te houden.
    We zijn tien jaar verder.
    Aang en Katara verwachten hun eerste kindje, Vuurheer Zuko heeft een dochtertje van twee, Sokka geniet van zijn leven als professioneel grappenmaker - zo vind hij zelf.. maar eigenlijk heeft hij gewoon een eigen bar en Toph heeft een eigen school waar ze kinderen ijzer leert sturen. Ze hebben allemaal een vredig leventje, de Republiek wordt langzaam opgebouwd en alles lijkt voorspoedig te gaan.
    Toch knaagt er iets aan Aang. Het kan niet zijn dat zijn leven nu zo perfect is, hij is de Avatar. Tot op een nacht een geest bij hem verschijnt. De geest spreekt geen woord maar laat alleen Aang beelden zien van een oorlog. Tussen hem en nieuw kwaad. Wie is dit kwaad en waar moet hij naar toe? De geest laat hem een plaats zien, diep in een woud, bij een oude tempel. Daar zal de eerste aanwijzing komen vermoedt Aang.

    Op zijn nieuwe avontuur blijft Katara thuis, Zuko heeft het veel te druk met vuurheer zijn. Gelukkig kan Aang wel vertrouwen op Sokka en Toph, die hem al te graag willen helpen.
    Wat zal er allemaal op zijn pad terecht komen? En waar moeten ze beginnen?

    ~Begin verhaal
    Aang heeft sommige ontmoet tijdens een van zijn vorige avonturen. Sommige kunnen nieuw zijn, door dat ze elkaar toevallig tegenkomen of enkele zijn opgedragen door de geest om de avatar te zoeken en mee te gaan op zijn queeste! (Ik zal persoonlijk bericht sturen naar wie dat gaat worden - een of twee - voor een leuke twist in het verhaal!
    Verder zal het verhaal beginnen in de Republiek



    ~ Rollen


    Lucht:
    ~ Avatar Aang, 23 WenseKronik

    Water:
    ~ Kokochin van de Noordelijke Waterstam, 19 Wensekronik
    ~

    Aarde:
    ~ Huan Yomoke, 18 nakito
    ~ Toph Beifong, 23 Wensekronik
    ~ Atlas, 20 901FreeAtLast

    Vuur:
    ~ Seyoung Liu, 19 901FreeAtLast
    ~ Ayano, 19 Dandocal
    ~ Daisuke, 19 Bostick
    ~ Lee,28 AlbusDumbedore

    Normaal (denk aan Kyoshi strijders, Ty Lee of dergelijke)
    ~ Ty Lee,24 Qingsel
    ~ Sokka van de Zuiderlijke Waterstam, 25 AlbusDumbledore



    ~ Regels

    Meespeelverhalen wetboek
    En als dat te veel werk is, even in het kort:
    ~ Wordt in de derde persoon geschreven.
    ~ Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    ~ voorafgaande stukken/posts niet herhaald te worden
    ~ Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verledentijd
    ~ hetgene dat als eerste geschreven werd geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    ~ Bedenker houd de begin post up-to-date.


    ~ Karakter beschrijving
    Naam:
    Leeftijd:
    Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relatie:
    Extra:


    ~ Reserveren mag, 48 uur de tijd om een personage aan te maken!
    ~ Of maak direct een personage aan (:
    Tijdelijke stop op meisjes

    Links:
    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 12:21 ]

    Toph in haar mid 20, ze gaat iets simpelere kleding dragen dan op het plaatje.




    "When we hit our lowest point,
    We are open to the greatest change."


    Naam: Toph Beifong
    Leeftijd: 23
    Element: Aarde
    Innerlijk: Sarcast van de bovenste plank, houdt ervan om buiten het boekje te werken, doet graag haar eigen ding. Toph plaats je niet zomaar in een hoekje ze heeft een ijzersterk karakter en zal niet neergaan zonder tot het bittere einde gevochten te hebben. Je hebt het moeilijk als je haar klein probeert te maken. Toph kan erg bot zijn, maar ze bedoelt het goed. Ze is altijd wel in voor een grapje en houd zelf van een beetje plagen.
    Uiterlijk: Klein van formaat maar groot van binnen.
    Geschiedenis: Blind geboren en enigst kind van de Beifong familie, heeft het aardesturen geleerd van dasmollen. Hierdoor voelt ze alles aan. Haar ouders beschermde hun kind met alle liefde, ze was zwak en zou niets kunnen waren ze van mening. Toph heeft door de jaren heen vele technieken geleerd en begon met aardegevechten als "de Blinde Bandiet". Hier kwam ze Aang tegen tijdens een van de wedstrijden. Ze besloot mee op reis te gaan en Aang aarde te leren sturen. De jaren gingen voorbij en nu heeft zij een eigen academie waar ze leerlingen ijzer leert sturen. Tevens heeft ze een politieacademie, je kunt dus doorgroeien nadat je ijzer hebt leren sturen om de Republiek te helpen.
    Relatie: Heeft een tijdje een crush gehad op Sokka, ook Zuko vond ze een tijdje aantrekkelijk.
    Extra: Is gewoon een badass...








    Naam: Aang
    Leeftijd: 24
    Element: Lucht, Aarde, Vuur, Water en Energiesturen
    Innerlijk: Aang is een zachtaardige jongeman die altijd de vrede probeert te bewaren door niet te vechten maar te praten. Dit zorgt ook wel dat hij in de problemen komt omdat je soms wel moet vechten. Aang vind dat elk leven met respect behandeld moet worden en handelt hier ook naar. Hij is heel behendig en lenig, hierdoor hoeft hij bijna geen elementen te sturen in een gevecht. Of hij gebruikt wel een element maar alleen om zichzelf te beschermen en niet om andere pijn te doen. Aang laat soms iets te snel over zich heen lopen, vooral door Toph. Maar als hij een mening heeft dan staat hij er ook achter. Aang is niet de perfecte leider, hij is af en toe onzeker maar vind wel een manier om zijn weg te volgen.
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Opgegroeid bij de Zuidelijke tempels van de luchtnomaden. Hier is hij opgevoed door monniken. De wereld was in oorlog en daarom hebben de monniken hem eerder verteld dat hij de nieuwe avatar was. Aang vluchtte weg met Appa, zijn vliegende bizon. In een storm raakte ze vast in een stuk ijs, honderdjaar later werden ze bevrijd door Katara en Sokka. Gelukkig weten meeste van jullie het verhaal wel dus hoef ik niet de hele geschiedenis neer te zetten van Aang.
    Relatie: met Katara, ze is in verwachting van hun eerste kindje.
    Extra: Hij is de avatar.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 17:46 ]

    Mag ik een jongen met vuur? En een meisje zonder element? :3

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 7:17 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een aarde meisje reserveren?


    When you believe your dreams come true

    901FreeAtLast schreef:
    Mag ik een jongen met vuur? En een meisje zonder element? :3


    Sure (:

    nakito schreef:
    Mag ik een aarde meisje reserveren?


    Okidoki

    Naam: Sokka van de Zuiderlijke Waterstam.

    Leeftijd: 25

    Element: Geen

    Innerlijk: Sokka komt vaak over als een botte boer. Hij staat bekend om zijn grappige en sarcastische opmerkingen, zelfs als de situatie er niet helemaal om vraagt. Hij is echt een realist, een beetje sceptisch naar de elementen en de geestenwereld, en geeft meer om wetenschap. Hij is erg goed in kaartlezen en het bedenken van ingenieuze plannen en machines.
    Onder al dat botte matchogedrag zit echter een klein hartje. Hij is ontzettend trouw en heeft heel veel voor zijn vrienden over. De dood van zijn moeder en het gemis van zijn vader hebben vanbinnen gehard en hij zal zijn familie altijd beschermen. Hij heeft wat hen betreft een heel sterk verantwoordelijkheidsgevoel.

    Uiterlijk:
    Sokka heeft blauwe ogen en een klassieke wolvenstaart in zijn haar, een kenmerk van de waterstam. Hij is vrij lang en is goed en breed gebouwd. Hij heeft in de loop der jaren meer spiermassa opgebouwd, maar ook niet teveel.

    Geschiedenis:
    Sokka en zijn zusje Katara ontdekten de Avatar in een ijsberg en besloten met hem mee te reizen op zijn missie om alle elementen te leren beheersen en de Vuurheer te verslaan. Onderweg maakten ze veel vrienden, waaronder Toph die met hen mee begon te reizen en Suki die hen bijstond tijdens hun laaste gevecht tegen de Vuurheer en zijn krijgsmacht.
    Intussen leerde Sokka zwaardvechten en werd een geduchte krijger.

    Relatie: Met Suki

    Extra: Momo is vrij veel in zijn buurt.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 21:18 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moet het perse een tekening van je personage zijn? Zo ja, iemand een goede site of zo waar ik tekeningen kan vinden die dan op de tekeningen van Avatar en zo lijken?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    Moet het perse een tekening van je personage zijn? Zo ja, iemand een goede site of zo waar ik tekeningen kan vinden die dan op de tekeningen van Avatar en zo lijken?



    Deviantart is een goede plaats om plaatjes te vinden die bijvoorbeeld in de stijl van avatar zijn!
    Hier een paar voorbeelden:
    http://www.deviantart.com/art/Avatar-The-Last-Airbender-OCs-166531421
    http://www.deviantart.com/art/Avatar-OCs-134381905
    http://www.deviantart.com/art/ATOK-OC-Nao-the-Firebender-310366576
    http://pandanalove.deviantart.com/art/Earthbender-Iz-306595961

    Deze heeft heel veel tekeningen met allemaal zelfverzonnen personage's
    http://blossombritt.deviantart.com/favourites/50042293/Avatar-OC-s?offset=0
    En dit is een map met "inwoners" van de Republic
    http://republiccity.deviantart.com/gallery/36060363/Citizens

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 15:37 ]

    Ik laat mijn jongen maar vallen en neem een meid als vuurbestuurder. Dat is makkelijker voor me..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    Ik laat mijn jongen maar vallen en neem een meid als vuurbestuurder. Dat is makkelijker voor me..


    okidoki (:

    Mag ik een vrouwelijke vuurstuurder?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    "De grootste kracht ligt binnen in je,
    diep verscholen"



    Naam: Kokochin van de Noordelijke Waterstam
    Leeftijd: 19
    Element: Water
    Innerlijk: Kokochin is een spontane meid maar met een vechtlust. Ze is ondanks dat wel echt een meisjesmeisje. Uren kan ze besteden aan haar uiterlijk en dat vind ze ook erg leuk om te doen. Ze is wel iemand die rechttoe rechtaan is, direct en zelfverzekerd.
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Kokochin is opgegroeid in een prima omgeving en familie. Toen haar moeder overleed is ze met haar vader, zusje en broertje naar de Republiek verhuist. Hier woont ze nog maar net een jaar, maar verlangt al eeuwen terug naar huis.
    Relatie: Ze flirt graag maar kan naar haar idee geen relatie onderhouden.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 16:57 ]

    Dandocal schreef:
    Mag ik een vrouwelijke vuurstuurder?


    Tuurlijk!

    S E Y O U N G      L I U
    ''I'm not weak, sweetheart. If I want, you would be laying down to the ground with burning wounds everywere.''







    Naam
    Seyoung — Chinees — Verlicht de wereld
    Liu — Chinees — Familie naam

    Leeftijd
    Ze is negentien jaar oud.

    Element
    Ze beschikt over het element vuur en is ook een redelijk goede bestuurder geworden, voorheen had ze twee zwaarden.


    ''When you do something noble and beautiful and nobody noticed, do not be sad. For the sun every morning is a beautiful spectacle and yet most of the audience still sleeps.''

    Uiterlijk



    Innerlijk

    — Sarcastisch
    — Betrouwbaar
    — Snel boos
    — Eerder op zichzelf
    — Zelfstandig
    — Rustig
    — Toont geen pijn
    — Zelfverzekerd


    Geschiedenis
    Seyoung is opgegroeid bij haar vader, moeder en broer in een redelijk groothuis. Iedere zomer gingen ze naar Ember Island en ze groeide gelukkig op. Tot dat ze acht was. Haar moeder kwam te overlijden en Seyoung bleef over met haar vader en broer, wie haar beide kleineerden. Toen ze op twaalfjarige leeftijd wegliep wist ze niet waar heen te gaan en had ze problemen met haar vuurbesturen. Op haar reis kwam ze een jongeman tegen die dit haar leerde en zo kan Seyoung nu ook haar vuur controleren.
    Op haar dertiende besloot ze richting Ba Sing Se te gaan en daar heeft ze bij een gezin gewoond die haar op straat vonden en graag voor haar wilde zorgen. Sinds twee jaar woont ze op zichzelf in de Republiek en helpt ze jonge kinderen met het vuurbesturen, naast haar werk in een theehuis.


    ''If you want to be stong, learn how to fight alone.''

    Relatie
    Who?

    Extra
    Seyoung gaat al te graag uit op jagen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 18:10 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik Ty Lee reserveren? (A)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys