• Nieuwspaal laat me de tekst niet kopiëren, dus daarom is het een plaatje geworden. Klik voor het echte artikel.



    Ik ben dus na dat bliksemongeluk in Amersfoort anderhalf jaar geleden superduper bang geworden voor onweer en ik woon in het midden van het land, dus ik ga echt doodsangsten uitstaan vannacht >,<

    Nieuwspaal is wel satire he, dus reken er maar niet op dat het zo erg gaat worden.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dratini schreef:
    Nieuwspaal is wel satire he, dus reken er maar niet op dat het zo erg gaat worden.

    Ik schrok me al dood haha


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Is nieuwspaal niet zoiets als de speld? Dus niet echt geloofwaardig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gelukkig is het in het Noorden nooit zo erg. Ik moet vansvond werken tot 01:00 uur en dan nog terug naar huis rijden. Ik ben benieuwd hoe dat dan gaat.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 12:00 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Net even gegoogled, het is inderdaad net zoals De Speld ^^ Niks aan de hand dus (gelukkig)

    Villainess schreef:
    Net even gegoogled, het is inderdaad net zoals De Speld ^^ Niks aan de hand dus (gelukkig)


    KNMI heeft alsnog onweersbuien voorspeld. ^^ Maar nee, het zal niet zo erg zijn als wat hier staat. Kijk anders eens op knmi.nl


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voor een satirische website vind ik het wel verrassend overtuigend klinken, eigenlijk. Op dingen zoals de bliksem die in huisdieren inslaat na, dan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Voor een satirische website vind ik het wel verrassend overtuigend klinken, eigenlijk. Op dingen zoals de bliksem die in huisdieren inslaat na, dan. :'D


    Je weet maar nooit wat er gebeurd met die arme naaktslakken als het onweert.

    Haha.
    Ik hoop dat het bij mij gaat onweren, het is hier zo warm en benauwd. Ik viel bijna flauw toen ik terugkwam van het boodschappen doen (5 kilometer heuvel op met de volle zon)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Villainess schreef:
    (...)

    Je weet maar nooit wat er gebeurd met die arme naaktslakken als het onweert.


    ... eigenlijk ben ik nu wel erg benieuwd. Explodeert een slak als hij door de bliksem geraakt wordt? Gaat hij op in rook? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    ... eigenlijk ben ik nu wel erg benieuwd. Explodeert een slak als hij door de bliksem geraakt wordt? Gaat hij op in rook? :'D


    Als ik het goed heb, wordt hij verbrand.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Square schreef:
    (...)

    ... eigenlijk ben ik nu wel erg benieuwd. Explodeert een slak als hij door de bliksem geraakt wordt? Gaat hij op in rook? :'D


    Ik ben oprecht blij dat je niet explodeert als je door onweer geraakt word, want dat geeft een giga rotzooi als al die slakken geraakt worden (wij hebben een invasie in de achtertuin).
    Uit ervaring weet ik dat wat geraakt word zwart blakert en soms in de fik vliegt. Het hangt er vanaf hoe direct je geraakt word.

    Square schreef:
    (...)

    ... eigenlijk ben ik nu wel erg benieuwd. Explodeert een slak als hij door de bliksem geraakt wordt? Gaat hij op in rook? :'D


    In het geval van naaktslak neem ik aan dat hij opbrandt en verdampt, gezien het voor zoveel uit water bestaat, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat een krantenartikel. :W

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 22:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Onweer is al een uur aan de gang hierzo in de achterhoek. Gaat er best flink op los :Y)

    edit: this is no sarcasm

    [ bericht aangepast op 27 aug 2016 - 22:40 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya