• In mijn vorige topic kreeg ik het advies van Uptown (geloof ik) om eens goed met mijn ouders te gaan praten. En dat ik gedaan. Het werkte. We hebben lang gepraat, naar elkaar geluisterd en het is goed gekomen. Dankjewel iedereen die dit advies gequote heeft. Ik voel me een stuk beter!!


    26 - 02 - '16

    Ik heb dat topic denk ik gemist, maar fijn dat je je een stuk beter voelt!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Wat fijn dat ze uiteindelijk toch geluisterd hebben!!(: Ik ken ze natuurlijk niet, maar ik kreeg de indruk uit jou topic dat ze dat niet zouden doen, dus dit is mooi te horen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Fijn dat jullie met elkaar hebben kunnen praten en je je nu beter voelt! Het is goed dat je de stap hebt gezet om met hen erover te praten, ik weet dat dat niet altijd makkelijk is. En al tonen ze nooit echt dat ze er voor je zijn, ze hebben wel het beste met je voor.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 23:57 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Dit vind ik echt fijn om te lezen, Erieka. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Super! Als ik problemen heb of iets anders ga ik niet meteen naar mijn ouders maar ik ga eerst iemand anders zoeken mijn vriendinnen of zo en dan Miss mijn ouders;) haha


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Loras schreef:
    Dit vind ik echt fijn om te lezen, Erieka. (:


    16 - 09 - '17