• Ik en mijn ouders gaan dus morgen nieuwe kippen gaan kopen.
    En ik mag de namen verzinnen!
    Maar ik heb dus totaal geen inspiratie!
    Willen jullie mij pls inspiratie geven?
    En NEE, de naam Wijngaard word niet gebruikt!!!!


    You are my piece of paradise.

    Ik denk gelijk aan Chica XD

    Mijn vriendin heeft vier kippen en die heten Pauline, Poullette, Nelly en Marie-Antoinette.
    — Persoonlijk zou ik gaan voor de typisch ouderwetse namen: Beatrix, Amelia, Wilhelmina, Gertrude, Berta, Marta, etc.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    Mijn vriendin heeft vier kippen en die heten Pauline, Poullette, Nelly en Marie-Antoinette.
    — Persoonlijk zou ik gaan voor de typisch ouderwetse namen: Beatrix, Amelia, Wilhelmina, Gertrude, Berta, Marta, etc.


    Jap, zoals ik zei! Oude namen zijn altijd fijn. ^^ Of je doet oude namen die allemaal met de K van kip beginnen? Karel, Karol en Katty?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De namen die mijn eerste kippen ooit hadden waren koffie, melk, ice tea en la mama xd
    Sorry, daar moest ik aan denken door deze topic. (:


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Truus en Beppie :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FallingLeave schreef:
    De namen die mijn eerste kippen ooit hadden waren koffie, melk, ice tea en la mama xd
    Sorry, daar moest ik aan denken door deze topic. (:


    De mijne heetten Fanta, Xanthippe (naar de vrouw van Socrates) en Quoque, omdat mijn nicht dat een leuk Latijns woord vond :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    De namen van ons katten waren trouwens (stel je geen vragen bij de hoeveelheid, wij kunnen er niet aan doen dat we een straatkat zo zielig vonden dat we 'm in huis namen en er later achter kwamen dat het een vrouwtje was die zwanger was van vijf kittens. De negende was die van bij mijn moeder): Titus, Ieniemienie (stel je hier ook geen vragen bij, dat was omdat ik toen twee was en ik Marcus Aurelius niet kon uitspreken), Koffie, Korosie (ja, met een k, om het nog ietwat op een naam te laten lijken), Gnab, Felleke (jap ... de duistere namen periode in mijn leven), Sneeuwkool (helemaal zwart met één witte vlek) en Yoeri (van de reclame. "Yo, ik zin de Yoeri en ik wil ook aangesproken worden als de Yoerie.") Jammer genoeg hadden we een duivenmelker in de straat en hebben we nu nog één kat over.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Audrey Henburn, Sofia Laurhen, Mary Poopins, Feather Locklear, Maid Marihen, Elizachick Taylor, Henifer Aniston

    Ya get it?! x)

    En mijn favoriete kippennaam voor kuikentjes (mochten die er komen) is "Peep." :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Meraxes schreef:
    (...)

    De mijne heetten Fanta, Xanthippe (naar de vrouw van Socrates) en Quoque, omdat mijn nicht dat een leuk Latijns woord vond :')



    Vind ik best leuke namen ^^
    Hoe gekker hoe beter denk ik altijd ^^


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Onze kippen heten Charlie, Annie, Hennie, Bobbie en Pieter. Wij zijn met z'n vijven thuis, en ieder mocht een kip benoemen. Mijne heet dus Bobbie, en je mag raden welke kip mijn broer heeft benoemd. :W

    Oh, en we hebben nu kuikentjes, waarvan er eentje Junior heet en eentje Van Deun. De andere vier moeten we ook nog een naam geven, dus dit topic is wel handig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Van de eerder genoemde namen in dit topic vind ik Franky, Nelly en Truus ontzettend leuk.
    Zelf kwam ik op Plato, Gertrude, Gizmo, Pruim, Charming en Hans.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 14:29 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zelf vind Griekse of Latijnse woorden/namen wel mooi


    I solemly swear that I am up to no good

    Kaas de kip


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    Karel, Klaas, Kerel, Gerard, Harold, Korneeltje, weetikhet


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mion, , Tess,Jelli, tikki, natu, ik weet niet waar ik dit ineens vandaan haal.
    Veel plezier met je kippen


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am