• Hallo iedereen!

    Ik heb het al eerder gezegd, maar dit is mijn 'anonieme' account. Soms wil ik wel eens dingen kwijt, maar durf ik dat niet als 'mezelf' te doen omdat ik bang ben dat iemand me veroordeelt of een bekende iets leest of zo. Daarom ben ik 'op zoek' naar een anonieme vriendin! En dan bedoel ik dus dat we elkaar lekker veel kunnen vertellen, drama, leuke dingen, gezellig kunnen kletsen over koetjes en kalfjes maar dan zónder dat daarbij komt dat we elkaar op Facebook opzoeken, elkaars nummer krijgen of überhaupt ook maar écht iets van elkaar weten. Geen woonplaatsen, geen namen, gewoon lekker praten. En luisteren.

    Is er iemand die mijn anonieme vriendin wil zijn?

    Groetjes,

    Ilse.

    Ik wil wel, maar volgens mij weet iedereen zo'n beetje alles van mij. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik zou ook wel willen, maar ik zit een beetje met hetzelfde als Michonne: Mensen weten al erg veel van mij.


    26 - 02 - '16

    @Heimerdinger en @Michonne: ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel van jullie weet. :p Stuur maar een pb'tje als je het ziet zitten ;p.

    Wat mag ik daarin zetten? Gewoon mezelf voorstellen..? Hoe zie jij dat voor je? (:


    26 - 02 - '16

    Heimerdinger schreef:
    Wat mag ik daarin zetten? Gewoon mezelf voorstellen..? Hoe zie jij dat voor je? (:


    Je mag in principe erin zetten wat je wilt, haha. Ik wil alleen proberen... om niet te veel feiten erin te zetten. Niet 'ik woon hier' of zo. Ik zie het zelf een beetje voor me als een soort reagerend dagboek, van beide kanten :')

    Ik wil ook wel hoor. (: Al een tijdje dat ik een 'nieuwe' quizletters heb leren kennen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 16:57 ]


    -

    Ik wil t wel doen! Ik denk dat er wel mensen zijn die wel veel weten, maar er zijn dingen die nog niemand weet. Ooooeeeh. Duister.


    wat was dit ookalweer

    Ik zou ook wel willen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    IIse schreef:
    (...)

    Je mag in principe erin zetten wat je wilt, haha. Ik wil alleen proberen... om niet te veel feiten erin te zetten. Niet 'ik woon hier' of zo. Ik zie het zelf een beetje voor me als een soort reagerend dagboek, van beide kanten :')


    Okido (;


    26 - 02 - '16

    McKagan schreef:
    Ik wil t wel doen! Ik denk dat er wel mensen zijn die wel veel weten, maar er zijn dingen die nog niemand weet. Ooooeeeh. Duister.


    -

    Je mag een pb't ^^je sturen als je nog iemand wil (:
    Al zie ik dat er al best wat zijn

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 17:24 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik wil ook wel graag kletsen! Daar ben ik eigenlijk ook misschien best aan toe (aangezien mijn goede vriendin Nancy hier op Quizlet al een maand geleden is verdwenen =( )
    Zal ik een PB'tje sturen of is dat (aangezien anderen zich ook al hebben aangeboden) niet meer echt nodig?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 18:00 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wauw wat veel reacties :$ Ik vind het echt leuk dat jullie met me willen kletsen. Ik vind het dan ook erg leuk als jullie me gewoon een pb'tje sturen als je het wilt, ook al zijn er al veel reacties! Ik weet uit ervaring dat je met de één toch meer een 'klik' hebt dan met de ander en dat je ook hele andere gesprekken hebt met verschillende mensen, dus ik vind het leuk om met veel mensen contact te hebben (:

    Hoe ik het in mijn hoofd heb, is dat ik gewoon tegen jou kan vertellen als me iets dwars zit of als ik iets kwijt moet (en andersom dus precies hetzelfde). Zoals ik in het topic ook zei, een soort online dagboek waarbij je misschien nog wel tips krijgt of medeleven, of die je juist kan wakker schudden :p. Zoals ik al zei, zie je dit zitten, stuur me dan een pb'tje ;p.

    Nee sorry, ik houd niet zo van dat anonieme gedoe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Nee sorry, ik houd niet zo van dat anonieme gedoe.


    Dat kan ;).