• Heyaa!

    Ik ben echt zo'n geurkaarsenfreak! Ik heb serieus al honderden geurkaarsen versleten op mijn kamer en ik krijg er nog steeds niet genoeg van. Het ding is, ik koop vaak mijn kaarsen in de Action of Big Bazar omdat ze lekker goedkoop zijn. Mijn ogen worden namelijk vrij groot als ik iemand hoor zeggen dat ze een kaars van over de twintig euro hebben gekocht. Like, waarom zou je dat doen als je er niet langer dan zoveel uur plezier van kan hebben (zeker als je zo iemand bent als mij die elke dag een geurkaars aan doet)? Maar, ik geef nu toch wel toe dat ik bijna viel voor een kaars van €18,50, maar ik liet hem staan omdat ik het te duur naar mijn zin vond. Maar nu is het ding dat ik dus die geuren van de Action en Big Bazar beu begin te worden. Ik wil eens iets anders (ook al blijft apple/cinnamon en vanille zo lekker), ik wil dus alleen geen tientallen euro's neertellen voor een stomme geurkaars. Is er iemand die me tips kan geven waar ik goedkopere kaarsen kan vinden die ook echt lekker ruiken en hun geur niet zo snel verliezen?

    Om het topic verder nog wat nuttig te houden en voor degene die ook van geurkaarsen houden. Wat is jullie favoriete geur?


    16 - 09 - '17

    Wish, Aliexpress, blokker, kruitvat, hema, lidl? :3
    Ben er zelf ook dol op maar mijn vader heeft er een hekel aan helaas, dus geen geurkaasen voor mij


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik weet niet of je in België veel Xenos winkels hebt, maar daar verkopen ze ook (geur)kaarsen. Misschien kan je ook kaarsen vinden bij woonwinkels daar waar je meubels kan kopen enzo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ikea heeft er een heleboel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik koop de mijne doorgaans in de Ikea (niet dat ik er vaak kom). Dan weer een appel, dan weer rode vruchte, vanille,... In de Lidl staan soms ook kaarsen in promotie van Airwick. Ik durf er daar ook wel eens een te kopen. (Maar ik koop heel weinig kaarsen)
    Na de kerstperiode stonden alle kerstspullen in grote afprijzing in de Lidl en ook de appel-kaneel-kaarsen van Airwick. Omdat ik enorm veel van kaneel houdt, heeft mijn vriend het gekocht. Ook omdat ik van Airwick een appel-kaneel-kaars had gekocht voor de kerstperiode. Zo eentje die een kerstprint had en van kleur veranderde :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik haal ze meestal bij Ikea ^^ (okay, bij mij gaan vanaf 1 oktober de kaarsen aan en halverwege april weer uit, maar das bijzaak)
    Sinds afgelopen winter heb ik ook een liefde voor geurbranders =) Dan doe je een wax met geur of etherische olie in een schaaltje met een kaars eronder.
    Je moet wel geluk hebben met de geur.. Die van intratuin zijn duur en die van de Bazaar in Beverwijk zijn goed te betalen maar misschien te ver rijden... maar daar haal ik ze het liefst ^^
    Mijn branders hebben trouwens de vorm van uiltjes ^^ dus dat geeft wel een lief effect ^^


    Dit bedoelde ik met een geurbrander =) mocht je ze niet kennen

    [ bericht aangepast op 12 sep 2017 - 9:12 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik hou ook echt van die dingen! ^^ Ik haal ze bij Primark & Ikea


    El Diablo.

    Ik vind de bolcius ofzo iets kaarsen echt lekker. Een mooi potje en kost vaak maar 2 of 3 euro


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ugh ik vind 99% van de geurkaarsen zo goor he hahaha ik heb altijd geurstokjes in mijn kamer. Ik vond overigens een aantal van de geurkaarsen bij de primark wel heel lekker en subtiel, en die prijzen vallen mee. c:


    The truth is out there.

    tubbietoost schreef:
    Ik haal ze meestal bij Ikea ^^ (okay, bij mij gaan vanaf 1 oktober de kaarsen aan en halverwege april weer uit, maar das bijzaak)
    Sinds afgelopen winter heb ik ook een liefde voor geurbranders =) Dan doe je een wax met geur of etherische olie in een schaaltje met een kaars eronder.
    Je moet wel geluk hebben met de geur.. Die van intratuin zijn duur en die van de Bazaar in Beverwijk zijn goed te betalen maar misschien te ver rijden... maar daar haal ik ze het liefst ^^
    Mijn branders hebben trouwens de vorm van uiltjes ^^ dus dat geeft wel een lief effect ^^


    Dit bedoelde ik met een geurbrander =) mocht je ze niet kennen


    Ik ben ook dol op deze dingen. De mijne heb ik van action, maar de geur is de eerste keer gebruiken veel te sterk en na 2 of 3 keer hergebruiken is de geur er alweer compleet af. Ik zou graag de olie eens willen proberen, kijken wat dat opleverd.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Gaz schreef:
    Ik weet niet of je in België veel Xenos winkels hebt, maar daar verkopen ze ook (geur)kaarsen. Misschien kan je ook kaarsen vinden bij woonwinkels daar waar je meubels kan kopen enzo.


    Volgens mij hebben we die winkel hier niet.


    16 - 09 - '17

    Ik had vorig jaar bij de makro in de koopjeshoek een pumpkin spice geurkaars meegenomen. Mijn kamer rook echt naar herfst, loved it so much.


    Firm believer of all that is magic

    Ik koop mijn kaarsen altijd bij de Kruidvat, heel sporadisch is bij de Primark en anders krijg ik ze cadeau omdat mensen weten dat ik van geurkaarsen hou.
    Mijn favoriete geur is by far vanille. Ik heb wel veel verschillende en meestal brand ik ze door elkaar, maar alsnog. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ikea heeft ook geurkaarsen voor een paar euro en verschillende geuren. Dus misschien kan je daar een keer kijken?

    Ook hebben ze waxine lichtjes met geuren, voor als je een keer geen hele kaars wil.


    Physics is awesome

    Ik hou echt zo van geurkaarsen. Als ze ze ergens in een winkel hebben, ruik ik altijd aan verschillende en ben dan altijd weer helemaal blij.
    En mijn favoriete geur is lekker standaard 'Vanille'.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Bij kruidvat hebben ze in het winter seizoen heel veel kaarsen. Maar ook geurkaarsen ze zijn niet heel duur en ik heb gezien dat er deze winter ook nieuwe geurtjes in het assortiment komen!
    Ik hou ook van kaarsen ik vind jet sfeer vol en geurkaarsen ruiken natuurlijk lekker.


    Don't tchange for other people, just stay youre self