• Hallo allemaal.

    Jullie hebben vast gezien dat het een flinke tijd niet zo lekker gaat. Het gaat allemaal een beetje moeilijk. Ook schommelde het bij mij nogal tussen positieve en negatieve topics. No worries, dit wordt een positief topic.

    Om te beginnen ben ik sinds een paar weken met een jongen gaan praten. We speelden samen League of Legends en hij gaf aan mijn problemen te herkennen. Hij was niet echt een wildvreemde of zo, ik kende 'm al een jaar. We hadden wel vaker gepraat. Hij had namelijk ook last van depressieve klachten en we vonden steun in elkaar. Vooral de laatste paar weken. Toen ik hem leerde kennen vond ik hem al wel leuk, maar omdat hij toen een vriendin had liet ik het varen, omdat ik vind dat je het niet kan maken om proberen aan te pappen met iemand die in een relatie zit.

    Een paar dagen geleden, om precies te zijn een week ongeveer. Waren we weer aan het praten. Na aanleiding van het feit dat Nikki tarotkaarten voor me had gelegd. Sommige dingen klopten zo bizar erg dat ik het gewoon moest delen. Er was ook één kaart bij. Iets met een keizer, als ik het me goed herinner, en die omschreef dat ik iemand zou vinden die me door alles heen zou helpen. Het klinkt misschien een beetje naïef, maar ik denk dat ik diegene gevonden heb. Die avond, praatte ik met hem over die kaart, en hij zei dat hij wel wist wie die persoon zou zijn. Ik snapte het eerst al niet, maar daarna begon er een belletje te rinkelen, aangezien we al langer over persoonlijke dingen aan het praten waren die mij dwars zaten en hij gaf me goede adviezen. Waaronder het advies om een poging te doen de relatie met mijn ouders te redden en dat lukte na een paar dagen ook. Toen had ik dus ook een topic gemaakt.

    Het bleek dat hij me al erg lang leuk vond. Dat het liefde op het eerste gezicht was toen hij me had gezien, maar dat hij het had weggewuifd omdat hij dacht dat ik hem toch niet zou zien staan. Toen heb ik maar direct eruit gegooid dat ik hem ook leuk vond. We hebben toen nog lang door gepraat en besloten dat we over een week wel konden afspreken.

    Vandaag ben ik naar hem toe gegaan. De dag begon niet al te lekker. Voordat ik daar heenging had ik namelijk een ruzietje met mijn ouders. Ook had ik bijna de bus naar Zwolle, om vanaf daar naar hem toe te gaan, gemist. Maar bon. Mijn vader had me naar Zwolle gebracht en vanaf daar ben ik naar hem toe gegaan. De dag viel in de eerste instantie al in het water. Toen we naar zijn appartement heen liepen, begon het te stortregenen en mijn hele haar was verpest, maar dat drukte de pret niet. Het was wel jammer dat het de hele middag door bleef gaan met regenen, waardoor we niet konden wandelen. We hebben het ondanks dat heel gezellig gehad. We hebben onder andere naar de That's 70's Show gekeken op Comedy Central en ons kapot gelachen. Ook namen we gekke foto's samen die we met apps gingen bewerken.

    Ik heb me de hele middag zorgeloos gevoeld en me nergens druk om gemaakt. We hadden samen een opwarmmaaltijd gegeten. Normaal vind ik het eng om bij andere mensen te eten, vanwege mijn spastische darmen en overgevoelige maag, maar ik voelde me nu heel erg op mijn gemak. De tijd vloog voorbij. Voor we het wisten was het half acht. We waren op tijd weggegaan van zijn appartement, maar dat mocht niet baten want de bus was te vroeg weggegaan dus die had ik gemist. Ik was bijna in tranen, want ik had met mijn ouders een tijd afgesproken en als ik die niet na zou komen, zou ik problemen krijgen. Toen heeft mijn vriend aangeboden om samen door te reizen naar een andere stad vlakbij en vanaf daar de trein te pakken naar Zwolle. Die bus kwam echter veel te laat, dus we stonden we weer een kwartier in de stromende regen. Eenmaal in die stad aangekomen, moesten we nog eens twintig minuten op de trein naar Zwolle wachten. Gelukkig was daar wel een afdak! En in Zwolle hebben we samen, onder een afdak - terwijl het regende dat het goot - een milkshake gedronken.

    De dag was letterlijk in het water gelopen, maar echt om nooit te vergeten. Nikki, je had gelijk! Ik zou een geliefde vinden en een rots in de branding en ik weet heel zeker dat ik hem gevonden heb. Ik ben zo gelukkig <3

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 23:55 ]


    26 - 02 - '16

    Awhh! Wat fijn! (flower)

    iCalum schreef:
    Awhh! Wat fijn! (flower)


    Fijn is zwak uitgedrukt, hihi ;3
    Ben zo blij!


    26 - 02 - '16

    Wat ontzettend leuk voor je, Erieka! Wat fijn dat je zo'n fijne dag hebt gehad. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Locksley schreef:
    Wat ontzettend leuk voor je, Erieka! Wat fijn dat je zo'n fijne dag hebt gehad. ^^


    Dankjewel ;D

    Ik ben zo blij!


    26 - 02 - '16

    DIE FOTO'S ZIJN ZO SCHATTIG

    Echt heel leuk voor je! Als ik je topic zo lees en de foto's zie dan vind ik jullie echt heel goed bij elkaar passen, gefeliciteerd!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben heel erg blij voor je! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dankjulliewel (bloos)


    26 - 02 - '16

    "Ik wil even geen jongen in mijn leven," hoor ik je nog zeggen een paar dagen geleden, hahah.

    Leuk (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aahw wat lief!
    Je kan op de foto's zien dat je het naar je zin heb gehad :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Bostick schreef:
    "Ik wil even geen jongen in mijn leven," hoor ik je nog zeggen een paar dagen geleden, hahah.

    Leuk (:


    Klopt, haha. Ik had het helemaal gehad en het was net alsof er een blok ijs om m'n hart zat die hij liet smelten (:

    Elros schreef:
    Aahw wat lief!
    Je kan op de foto's zien dat je het naar je zin heb gehad :Y)


    ;3
    Het was heel gezellig


    26 - 02 - '16

    Ik ben blij voor je dat jij wel die rots in de branding hebt gevonden.


    † Love? I want to sleep.

    Omg. Hij lijkt zo erg op een jongen die ik ken die in Zwolle woont of in de omgeving daar.
    Hij heet toch niet Jasper, he? :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nebthet schreef:
    Ik ben blij voor je dat jij wel die rots in de branding hebt gevonden.


    Thank you dear <3

    Seppia schreef:
    Omg. Hij lijkt zo erg op een jongen die ik ken die in Zwolle woont of in de omgeving daar.
    Hij heet toch niet Jasper, he? :'D


    Nee, haha ;3

    Hij heet Peter ^^


    26 - 02 - '16

    Aah wat leuk Erieka! Blij dat je een geweldige dag hebt gehad en dat jij je rots in de branding hebt gevonden!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    Aah wat leuk Erieka! Blij dat je een geweldige dag hebt gehad en dat jij je rots in de branding hebt gevonden!


    Dankjewel <3


    26 - 02 - '16