• Heey heey heey allemaal,

    Hoop dat jullie allemaal een fijne zomer hebben. Ik in ieder geval wel, haha. Vorige week heb ik alle Harry Potter films gekeken en ben nu weer aan de boeken begonnen. Dit kan ik natuurlijk niet doen zonder weer met een nieuw plot te komen, dus vandaar ben ik mijn nieuwe story gestart:







    Er is een nieuw jaar aangebroken op Zweinstein en Draco Malfidus heeft een uiterst belangrijke opgave gekregen van de Dark Lord. Chloe Clearwater verhuisd met haar vreemde tovenaarsgezin naar Engeland gaat daarom voor het eerst naar Zweinstein. Het lot van Chloe en Draco zullen dit jaar voor eeuwig met elkaar verstrengeld raken. Liefde, vriendschap en vooral vele geheimen zullen de tol gaan eisen van de relatie tussen twee jonge tovenaars.


    - speelt zich af in het zesde jaar
    - verzonnen en bestaande personages
    - lange story!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 19:33 ]

    hahaha nog zo een die alle films snel heeft gekeken en de boeken nu aant lezen is in de vakantie (hoera) Ik ook! (ben bij boek 4 nu)
    natuurlijk kan geen schrijfster dat zonder zelf op een idee te komen, true that! I feel you haha
    Klinkt goed!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    @laleah
    Ja het is echt erg je, zodra je er weer een beetje in zit dan komen de ideeën meteen

    Oh hey, had jij niet die super populaire Draco Malfoy story die heel lang op 1 stond in de top?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    @aire
    Jaa klopt, helaas heb ik daar ook al heel lang een writersblock bij. :(

    calice schreef:
    @laleah
    Ja het is echt erg je, zodra je er weer een beetje in zit dan komen de ideeën meteen


    Haha idd! Echt zo'n schrijversdingetje dat je niet normaal een film kan kijken zonder er zelf een heel verhaal omheen te bedenken xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hoofdstuk 50 staat online! Yeah (flower)

    Abo!


    hogwarts is my home