• Ik zag dit filmpje zonet op youtube, en ik kreeg het er oprecht koud van. Ik dacht het even te delen met jullie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 22:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw, ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind niet dat zoiets opgelegd mag worden en toch gebeurt het nog op zo veel plekken in de wereld. Het is een heel mooi initiatief!


    What would Emma do?

    Huh? Nemen Hijab af, wat betekend dat als ik vragen mag? :x
    Kan 't filmpje niet kijken op mijn mobiel. Dat ding zeurt over plug-in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Huh? Nemen Hijab af, wat betekend dat als ik vragen mag? :x
    Kan 't filmpje niet kijken op mijn mobiel. Dat ding zeurt over plug-in.


    Een Hijab is een soort hoofddoek, die elke vrouw verplicht moet dragen in Iran. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    In de internationale minor zat ook een student uit Iran. Prachtig figuur, een behoorlijk moderne en zelfs alternatieve kledingsmaak met het nodige bloot en een stel tatoeages. Ik vroeg: mag je er in Iran ook zo bij lopen? Zij: nee, absoluut niet. Ik moet een hoofddoek op en veel bedekter. Ongelofelijk hoe iemand er dan 180 graden anders uit kan zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn topics! Ik wil dit straks kijken, het is wel interessant.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    Mijn topics! Ik wil dit straks kijken, het is wel interessant.


    <3

    Waauw, het is prachtig hoe ze het toch zelf durven en er lef voor hebben zichzelf te zijn. Erg jammer dat de meeste vrouwen dat niet mogen/kunnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw. Dit is echt een mooi filmpje. Ik vind het heel dapper dat ze dat durven.


    <3

    Respect.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mt


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh wauw. Heel erg mooi - vooral ook heel erg dapper van de vrouwen die die plaatjes posten.


    Tijd voor koffie.