• Wanneer een onbekend, dodelijk virus Lighthollow teistert, besluit de regering alle mensen die in contact zijn geweest met patiënt 0 in quarantaine te zetten en de stad af te snijden van de buitenwereld. Het quarantainegebied is een laboratoriumgebouw (roodgekleurd op de foto) waar onderzoeken worden gedaan naar ziekten en virussen, echter kunnen de wetenschappers en laboranten niet uitvinden wat voor virus dit is. De symptomen beginnen met een onschuldige verkoudheid. Stadia twee is koorts en hevig zweten. Stadia drie is ijlen en stadia vier is shock. Het uiteindelijke stadia, vijf, is de dood. Dit is het enige dat de wetenschappers en laboranten weten van het virus, omdat dit patiënt 0 is overkomen en er een paar mensen in afgesloten ruimte in het beginstadium zitten.
    De angst binnen het quarantainegebied, maar ook erbuiten, loopt hoog op. Dit onbekende virus begint onschuldige mensen het leven af te nemen en de tijd dringt voordat de hele stad besmet is. Zullen de wetenschappers en laboranten een antivirusmiddel kunnen vinden voor dat het te laat is? En kunnen zij de stad, misschien de wereld, redden van zijn ondergang?


    Regels:
    - Maximaal twee personages per persoon.
    - Minimaal 200 woorden per post. Als je dit niet kunt, kun je beter niet mee doen.
    - Geen perfecte personages.
    - Probeer algemeen Nederlands te schrijven. Hoofdletters, leestekens etc.
    - OOC (out of character) doen we in het praattopic en anders tussen haakjes.
    - Geen ruzie buiten het RPG om. Vecht het maar uit in elkaars GB.
    - Alleen Bostick opent een nieuw topic.
    - Geef naamsveranderingen door. Dit is om verwarring te voorkomen.
    - Iedereen die in het gebouw zit is in aanraking geweest met de besmette personen.


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk: minimaal drie goede en twee slechte punten
    Uiterlijk: met foto en beschrijving
    Extra:


    Personages:
    - Politie binnen
    - Sloane - Man
    -
    - Politie buiten
    - Yonggook -
    -
    - Stadsbewoners binnen | korte stop
    - Bostick - Man
    - Furiosa - Man
    - Sloane - Vrouw
    - Aatrox - Vrouw
    - Stadsbewoners buiten
    -
    -
    - Wetenschappers en laboranten
    - Endurance - Vrouw
    - Serenata - Vrouw
    - Cordon - Man

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 19:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even een opmerking over wat er in de beschrijving staat. 'Tegengif' moet 'antivirusmiddel' of 'antiviraal geneesmiddel' zijn. Tegengif kan natuurlijk alleen tegen gif :'D.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Even een opmerking over wat er in de beschrijving staat. 'Tegengif' moet 'antivirusmiddel' of 'antiviraal geneesmiddel' zijn. Tegengif kan natuurlijk alleen tegen gif :'D.


    Dank je, heb het aangepast c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grohl schreef:
    Oooh, ik twijfel. Het lijkt me zo'n fijne RPG, maar de examens komen eraan. ):


    Denk er maar rustig over na (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wetenschapper alqjeblieft! Mannelijk.(:


    Queer zijn is gewoon alles



    Rol:
          Stadsbewoner binnen
    Naam:
          Lucien Carr
    Leeftijd:
          44
    Innerlijk:
          Als Lucien zichzelf zou moeten beschrijven, zou hij zich een 'socially awkward dork' noemen. Sociaal is hij dan ook niet erg sterk, hoewel hij wel graag onder de mensen verkeerd. Hij weet vaak niet zo goed hoe hij zich rond normale mensen moet gedragen, omdat hij zichzelf niet erg normaal vind. Hij is namelijk zelf nogal kinderlijk. Hoewel hij zich best volwassen kan gedragen op tijden dat het moet, is zijn kinderlijke kant vaak sterker. Zo heeft hij de neiging om aan alles te friemelen of ermee te bewegen, waardoor hij vaak dingen uit elkaar haalt of kapot maakt. Hij maakt ook graag grapjes en lacht veel.
          Lucien is dan ook een zachtaardige man die graag mensen helpt en niemand echt kwaad zal doen. Maar vergis je niet, hij heeft ook een duistere kant. Zo kijkt hij het liefst cartoons, of horror films. Je kan merken dat zijn fantasieën allemaal een beetje gestoord zijn, wat je terug ziet in zijn foto's en kunst. Hij kan dan ook behoorlijk sadistisch zijn en lachen om eigen te gruwelijke grappen. Gelukkig is dit allemaal in zijn fantasie, want in het echt zou hij nooit zo kunnen zijn.
          Wat de man ook is, is verlegen. Bij mensen die hij goed kent, heeft hij daar totaal geen last van, maar bij nieuwe mensen en vooral bij vrouwen wel. Hij probeert wel outgoing te zijn, maar je merkt dat hij niet zoveel zegt en zacht begint te praten. Of hij gaat juist grapjes maken en zich kinderlijk gedragen. Dit resulteert er vaak in dat vrouwen het al snel laten afweten. Lucien heeft dan ook maar enkele vaste relaties gehad in zijn leven en het is nooit op iets serieuzer dan dat uitgelopen. Als hij eenmaal over zijn verlegenheid heen is, kan hij best romantisch zijn. Tijdens de seks is hij echter een heel ander persoon, omdat hij dan plotseling dominant is en precies weet wat hij wilt.
          Lucien laat zich snel afleiden. Hij heeft totaal geen concentratievermogen als het op de meeste dingen aankomt. Hij is nogal vergeetachtig en chaotisch. Namen kan hij maar slecht onthouden, waardoor hij voor iedereen bijnamen verzint. Deze zijn echt niet beledigd of denigrerend bedoeld, maar gewoon makkelijker te onthouden voor hem.
    Uiterlijk:
          Opvallend is Lucien niet echt. Hij gaat makkelijk op in de menigte, mede door zijn normale lengte van 1,80. Voor zijn leeftijd vind hij echter wel dat zijn lichaam er goed uit ziet. Nou heeft hij geen six-pack, maar veel vet heeft hij ook niet op zijn lichaam. Zijn schouders zijn redelijk breed en zijn armen toch echt wel gespierd. Hij probeert dit dan ook zo te houden met lichamelijke inspanningen of in de sportschool.
    Extra:
          Hij heeft een zwarte kat die de naam Shadow draagt. Lucien is over het algemeen ook erg dol op dieren.
          Lucien fotografeert graag vreemde dingen, hij is fotograaf van beroep, maar om wat extra bij te verdienen, doet hij ook de standaard dingen zoals schoolportretten en huwelijksfoto's. Ook houdt hij enorm van andere soorten van kunst waar hij ook aan doet, maar dat wilt niet echt verkopen. Hij bezoekt wel graag musea en andere kunstaangelegenheden.

    Ik post dit vast. Morgen ga ik naar Duitsland en ik weet niet of daar internet is. ;c

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 15:22 ]


    Your make-up is terrible

    Als het nog open is, zou ik een agent / buiten willen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iedereen staat er bij. Ik ga nu zo snel mogelijk aan mijn rol beginnen. Hopelijk begint de rest ook snel!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb vrijdagavond pas weer tijd om alles volledig te maken, maar ik wil wel vanavond een richtlijn maken voor mezelf ;3


    26 - 02 - '16

    Ik ga alvast een beginnetje maken. Ik heb nog geen idee wat, maar ik speur wel even het internet af naar inspiratie


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben een beetje veel ziek, dus mijn rol zal vrees ik nog even op zich wachten.:/


    Queer zijn is gewoon alles


    Rol: Wetenschapper of laborant
    Naam: Natasha Olivia Mallette
    Leeftijd:27
    Innerlijk: minimaal drie goede en twee slechte punten
    Uiterlijk: met foto en beschrijving
    Extra

    Alvast een beginnetje. Ik ga er later mee veder c:


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik moet mijn reservaties helaas terug trekken.




    Rol: Stadsbewoner in de stad
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht: Vrouw
    Innerlijk: Goede eigenschappen: humoristisch, charmant, nieuwsgierig.
    Slechte eigenschappen: Vaak tekort aan inlevingsvermogen, weinig tact, lomp, gemeen.
    Uiterlijk: [faceclaim: Dani Devine]
    Extra




    Wordt vervolgd.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 10:17 ]


    26 - 02 - '16

          Ik wil graag politie buiten (man).


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Even een MT, ik ga erover nadenken (:


    16 - 09 - '17