• Ik zoek nog een paar rollen.
    Vriendin Harry:
    Vriendin Niall:
    Vriendin Zayn:
    Zayn zit in dit verhaal gewoon nog in 1D.
    Ex van Liam:
    Toekomstige vriendin Liam:
    Vriendin Louis:
    Een beste vriendin van een van de meiden:

    mg]

    Ik wil wel de vriendin van Louis maken! :3
    Wat moet ik invullen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil de vriendin van Niall wel maken. Een invullijstje zou inderdaad wel handig zijn (;


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Mag ik de vriendin van Harry maken?


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Rol: Vriendin Harry
    Naam: Rachel pepper
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: ze is heel verlegen maar wil niet totaal prive zijn tegenover de directioners (in social media enz) maar wil niet dat ze alles weten.
    Uiterlijk:



    IK WEET NIET WAT JE VOOR DE REST WILDE WETEN WANT ER STOND GEEN LIJSTJE X

    True1Der schreef:
    Rol: Vriendin Harry
    Naam: Rachel pepper
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: ze is heel verlegen maar wil niet totaal prive zijn tegenover de directioners (in social media enz) maar wil niet dat ze alles weten.
    Uiterlijk:



    IK WEET NIET WAT JE VOOR DE REST WILDE WETEN WANT ER STOND GEEN LIJSTJE X


    Er was al iemand anders die Harry's vriendin vroeg, dit is best wel bitchy...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Er was al iemand anders die Harry's vriendin vroeg, dit is best wel bitchy...


    Eigenlijk vind ik dat ook, maar misschien heeft ze mijn reactie wel niet gelezen :)


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Oeh, ik wil ook een keer een rol invullen.
    Mag ik de toekomstige vriendin van Liam maken?
    Maar dan heb ik wel een lijstje nodig..

    Ik wil de vriendin van Zayn maken!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Ik vul de rol van vriendin Louis wel in!


    Rol: Vriendin Louis Tomlinson
    Naam: Dana Louise Elisabeth Peazer
    Leeftijd: 22jaar 12-5-1993


    Levensverhaal:Dana heeft haar hele leven in Doncaster gewoonte, met Haar ouders Jon and Pat Peazer & Haar oudere zussen Sarah Kimberly Peazer (31) & Danielle Claire Peazer(26). Toen ze op haar tweede naar de peuter school ging ontmoete ze Louis, ze zijn sinds toen al beste vrienden. Toen Louis en Dana in de 3de klas zaten en dus 14 en 15 waren heeft Dana Louis verkering bevraagt omdat Louis zelf overduidelijk te bang was om de first move te maken. Dana is afgestudeerd aan het Engelse mode institude en is nu mode ontwerpster met haar eigen kleding winkels over de hele wereld. Haar winkel/kledingmerk heet 'KissesPeazer'.


    Innerlijk: Dana is een drukke meid die houd van een feestje. Het liefst gaat ze met haar vrienden elk weekend uit. Ze was altijd al geïntreseerd in mode en ontwerpen, maar het begon pas echt toen ze 16 was en een opleiding moest kiezen. Het boeid Dana niet echt wat andere van haar vinden en ze is niet bang om te zeggen wat ze wil. Ook is ze (net als louis) sassy as fuck.
    Uiterlijk: Dana is best wel groot 1.80 en ze weegt 53+/-. Omdat ze zo groot is vind ze het vaak nogal leuk om Louis er me te pesten dat hij zo klein is. Dana is slank en is eigenlijk altijd al zo geweest. Ze heeft grote lippen en mensen denken soms dat ze botox zijn, wat Dana erg iriteerd omdat dat niet zo is. Ze heeft Bruin haar en grote bruine ogen. Dana is 1/4Italiaans 1/4Engels en 1/2Guyanese daarom is ze lichtelijk getant. Ook heeft ze een paar Tattoo's een woord armbandje om haar pols, een sleutel vlak bij haar pols (andere kant) en twee stippen op haar heup.
    Fans Dana is heel erg open tegen over de fans en probeerde hun vragen zoveel mogelijk te beantwoorden. Als ze met haar op de foto willen dan zal ze nooit nee zeggen, want ze weet hoeveel de fans voor Louis betekenen en probeerde ze zoveel mogelijk sneekpeeks van het leven van de jongens te geven. Ook word er eigenlijk nooit een jeugd foto van Dana gelekt want deze post ze zelf meestal wel.
    Paparazzi: Dana heeft eigenlijk een hekel aan de PAPS want ze maken vaak de lelijkste foto's van je ook als er een gala is van de boys gaat ze niet al te graag mee de rodeloper op en gaat het liefst gewoon door de achter ingang naar binnen. Als ze wel op de rode loper is dan neemt ze nooit echt alleen foto's als het een gala van de boy 's is. Als het een benefiet of modeshow is van haar eigen merk dan is het voor Dana heel anders dan is ze ook niet bang om alleen op de foto te gaan want dan gaat het ook om iets waar ze zelf heel erg hard aan heeft gewerkt.

    Ik hoop dat dit alles is wat je nodig had!
    Xx

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 21:48 ]

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Er was al iemand anders die Harry's vriendin vroeg, dit is best wel bitchy...


    Mensen het is een forum het is de bedoeling dat meerdere mensen de zelfde rol in vullen en dat de schrijver van het verhaal dan kiest welke rol hij of zij graag wil voor in zijn of haar verhaal. Je kunt dus eigenlijk niet een rol 'claimen' want de schrijver/schrijfster van het verhaal is de gene die kiest welke rol hij of zij wil. Dus hier was niks bitchie aan
    Xx

    Rol: Vriendin Zayn
    Naam: Amy Lynn Alvarés
    Leeftijd: Amy is 22 jaar oud.
    Levensverhaal: Amy is opgegroeid in een gemengd gezin. Haar moeder is geboren en getogen in Engeland, terwijl de 'roots' van haar vader in Portugal liggen. Op een vakantie hebben ze elkaar ontmoet en een jaar later was het huwelijk een feit en verhuisde haar vader samen met haar moeder naar Londen, Engeland. Zoals het traditioneel hoort is Amy verwerkt op de huwelijksreis waarna vier jaar later haar broertje Jason werd geboren. Dit maakt Jason op het moment van schrijven, 18 jaar oud. Amy heeft een goede jeugd gehad, ze heeft nooit moeite gehad met het maken van vriendjes en vriendinnetjes en had weinig zorgen. De band met haar ouders is goed, en op sommige ruzies na, die met haar broertje ook. Amy zit op dit moment in haar laatste jaar van een visagie studie en ze staat dus op het punt van afstuderen.
    Innerlijk: Amy is een spontaan meisje die absoluut niet op haar mond is gevallen. Veel mensen bestempelen haar dan ook met het woord 'brutaal'. Zelf vind ze dit nogal overdreven en ziet ze zichzelf liever als bijdehand. Een discussie gaat ze dan ook nooit uit de weg en hardop haar ongelijk toegeven is ook iets wat ze nooit zal doen. Ze is daarom ook erg koppig. Dit staat mensen vaak tegen waardoor ze regelmatig in een verhitte situatie terecht komt. In grote groepen is Amy nooit verlegen en in 'the spotlights' staan vind ze ook geen probleem.
    Uiterlijk:



    Adriana Lima
    Amy is een mooi meisje om te zien. Met haar lichte ogen en haar getinte huid valt ze snel op. Ze heeft lange donkerbruine haren die ze vaak losjes gekruld heeft. Amy is 1.75 meter lang en is slank gebouwd. Ze is trots op haar vrouwelijke vormen die ook zeker aanwezig zijn. Ook is ze enorm trots op haar volle lippen die ze vaak versierd met een 'nude' kleur lippenstift. Zoals haar opleiding al doet vermoeden draagt Amy graag make-up en is ze er graag mee in de weer. Haar kledingstijl is vrouwelijk maar toch stoer. Een gescheurde jeans met hoge killerheels eronder is wat ze het liefste draagt.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    Rol: Vriendin Zayn
    Naam: Amy Lynn Alvarés
    Leeftijd: Amy is 22 jaar oud.
    Levensverhaal: Amy is opgegroeid in een gemengd gezin. Haar moeder is geboren en getogen in Engeland, terwijl de 'roots' van haar vader in Portugal liggen. Op een vakantie hebben ze elkaar ontmoet en een jaar later was het huwelijk een feit en verhuisde haar vader samen met haar moeder naar Londen, Engeland. Zoals het traditioneel hoort is Amy verwerkt op de huwelijksreis waarna vier jaar later haar broertje Jason werd geboren. Dit maakt Jason op het moment van schrijven, 18 jaar oud. Amy heeft een goede jeugd gehad, ze heeft nooit moeite gehad met het maken van vriendjes en vriendinnetjes en had weinig zorgen. De band met haar ouders is goed, en op sommige ruzies na, die met haar broertje ook. Amy zit op dit moment in haar laatste jaar van een visagie studie en ze staat dus op het punt van afstuderen.
    Innerlijk: Amy is een spontaan meisje die absoluut niet op haar mond is gevallen. Veel mensen bestempelen haar dan ook met het woord 'brutaal'. Zelf vind ze dit nogal overdreven en ziet ze zichzelf liever als bijdehand. Een discussie gaat ze dan ook nooit uit de weg en hardop haar ongelijk toegeven is ook iets wat ze nooit zal doen. Ze is daarom ook erg koppig. Dit staat mensen vaak tegen waardoor ze regelmatig in een verhitte situatie terecht komt. In grote groepen is Amy nooit verlegen en in 'the spotlights' staan vind ze ook geen probleem.
    Uiterlijk:



    Adriana Lima
    Amy is een mooi meisje om te zien. Met haar lichte ogen en haar getinte huid valt ze snel op. Ze heeft lange donkerbruine haren die ze vaak losjes gekruld heeft. Amy is 1.75 meter lang en is slank gebouwd. Ze is trots op haar vrouwelijke vormen die ook zeker aanwezig zijn. Ook is ze enorm trots op haar volle lippen die ze vaak versierd met een 'nude' kleur lippenstift. Zoals haar opleiding al doet vermoeden draagt Amy graag make-up en is ze er graag mee in de weer. Haar kledingstijl is vrouwelijk maar toch stoer. Een gescheurde jeans met hoge killerheels eronder is wat ze het liefste draagt.





    Mooi je hebt de rol!

    Naam:
    Pippa Mae O'Reilly.
    Leeftijd:
    Pippa is geboren op 21-06-1995 en is dus net 20 jaar oud geworden.
    Leven:
    Pippa is geboren in het Ierse Mullingar. Ze woonde hier met haar vader August, moeder Siobhán en haar vijf jaar oudere zus Elizabeth. Toen Pippa zeven was gingen haar ouders scheiden. Pippa's vader verhuisde naar Dublin, en Pippa bleef achter met haar moeder en zus. Veel contact met haar vader had ze niet, aangezien haar moeder dit verbood.
    Elizabeth stond altijd in de schijnwerpers. Ze was beeldschoon, populair, goed in veel dingen en had de jongens achter zich aanlopen. Alle aandacht ging altijd naar haar. Pippa vond dit vervelend, en maakte vaak ruzie met haar zus. Hierdoor is hun band niet heel erg goed.
    Uiterlijk:
    Pippa is best een mooi meisje, maar ze had zelf liever een ander uiterlijk gehad. Ze is namelijk nogal gewoontjes, iets waar ze eigenlijk wel een beetje van baalt. Ze had graag iets bijzonders gehad: volle lippen, een volle bos krullen, mooie vrouwelijke vormen.. Helaas heeft ze geen van dit alles. Met haar halflange blonde haar en blauwe ogen komt ze een beetje over als een plain jane. Maar dit wordt gecompenseerd met de kleding die ze draagt. Pippa is een beetje shopverslaafd. Haar salaris gaat altijd op aan nieuwe kleren of schoenen. Ze vindt het geweldig om vintage winkeltjes langs te gaan.
    Verder is Pippa 1,70 lang en heeft ze een normaal figuur, met weinig vormen.


    Karakter:
    Pippa is een rustig meisje. Ze praat niet veel, komt een beetje verlegen over en heeft er een hekel aan om met een heleboel mensen samen te zijn. Kortom: ze is een echte introvert. Af en toe een feestje vindt ze geen probleem, maar ze zit 's avonds liever met haar vriendje of vriendinnen op de bank een film te kijken, dan dat ze uitgaat tot in de late uurtjes.
    Pippa is erg emotioneel: als ze een heel mooi liedje hoort, of een zielig stukje in een film bekijkt springen er altijd tranen in haar ogen. Ook kan ze absoluut niet tegen geruzie. Haar stem verheffen doet ze nooit, en ze is niet vaak boos op iemand. Ze voelt zich dan eerder gekwetst, en dat laat ze ook merken.
    Wel is ze erg lief, en houdt ze ervan om complimentjes te geven. Ze heeft altijd wel iets positiefs over iemand te zeggen.
    Hobby:
    Pippa stond als vierjarig meisje haar moeder al te helpen met koken. Ze vindt het zelfs zo leuk, dat ze van haar hobby haar beroep heeft gemaakt. Ze doet een koksopleiding. Later wil ze heel graag chef-kok worden in een bekend restaurant, of misschien ooit zelfs wel haar eigen restaurant openen. Ze zet de mooiste en lekkerste gerechten op tafel.
    Ook houdt Pippa van films kijken. Ze vindt alle genres, op horror na, leuk.
    Relatie met Niall:
    Pippa groeide op in Mullingar, net zoals Niall. De twee kenden elkaar alleen van gezicht, maar hadden nog nooit gesproken. Een jaar nadat Niall beroemd geworden was kwam hij terug naar zijn geboorteplaats, waar hij Pippa ontmoette in de supermarkt. De twee werden eerst goede vrienden, en kregen na een tijdje toch een relatie. Niall is Pippa's eerste vaste vriendje. Ze is dan ook gek op hem, en hij op haar. Het liefst zou ze altijd bij hem zijn, maar door Niall's werk kon dit niet altijd. Daarom besloot Pippa een paar maanden terug om te gaan studeren in Londen, zodat ze hem vaker kunnen zien. De twee hebben het zelfs al over samenwonen gehad.
    Pippa krijgt net zoals de andere vriendinnen van de jongens van One Direction vrij veel haat toegestuurd op social media. Ze vindt het erg lastig om hiermee om te gaan. Gelukkig is Niall erg beschermend, en hij heeft zijn fans al een paar keer via een tweet laten weten dat ze moeten ophouden met gemene dingen sturen naar zijn vriendin.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 16:01 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Pippa, de vriendin van Niall, is af! Als je nog meer informatie over haar wil moet je het maar zeggen ^^


    Han såg ut så som drömmar känns som.