•       Hét Atletiek Topic.
    Omdat ik zelf op atletiek zit, dacht ik dat het leuk was om een topic te openen over de atletiek, met daarin de Q'ers die aan Atletiek doen, wedstrijden, uitslagen, clubs en nog veel meer. Ook leek het me leuk om een overzicht te maken van alle grote evenementen, denk aan het EK etc, en uitslagen om ook gewoon over de atletiek te kunnen praten. Vertel wat jij juist het leuke vindt aan atletiek, of waar je een hekel aan hebt. Ik ben vast niet de enige Q-er die op Atletiek zit, en hoor dus graag ook van jullie bij welke club jullie zitten en wat je favoriete onderdelen zijn.

          Q-ers die aan atletiek doen.
    Aveyard • Leonie • 15 • MC2 • SAV • Hoogspringen en sprint tot 400m • Nederland
    Persoonlijke Records
    80m (+2.6m/sec) 11.34 Grootebroek 30-05-2015
    100m 14.11 Amsterdam (OS) 14-05-2015
    150m 20.74 Purmerend 26-06-2015
    200m 29.01 Grootebroek 21-08-2015
    300m 44.73 Amsterdam (Ookmeer) 30-08-2015 Clubrecord
    400m 01.02.21 Santpoort 14-06-2015
    600m 01.45.37 Grootebroek 27-09-2015
    800m 02.29.98 Heiloo 14-08-2015
    1000m 03.19.59 Heiloo 31-07-2015
    80m horden 15.62 Grootebroek 06-04-2015
    Verspringen 4.26 Warmenhuizen 22-05-2015
    Hoogspringen 1.45 Grootebroek 06-04-2015
    Speerwerpen 16.08 Grootebroek 27-09-2015
    Kogelstoten 6.61 Grootebroek 27-09-2015
    Kogelstoten 6.93 Wieringerwerf 14-02-2015 [indoor]
    50m 8.00 Heerenveen 30-03-2015 [indoor]
    60m 9.31 Heerenveen 30-03-2015 [indoor]

    Qingsel • Qing • 15 • Meisjes-Cadet • RAM • Hordelopen • België
    Persoonlijke Records

    Cordon • Jarne • 16 • JB • RK HAV • MiLa en Lange afstanden • Nederland
    Persoonlijke Records

    Fictionalworld • Vera • MC1 • 14 • Hercules • Sprint, verspringen en MiLa • Nederland
    Persoonlijke Records
    11.58 (seconden) 80 meter
    3.44.00 1000 meter
    2.01.00 600 meter
    30.99 200 meter
    15 meter discus

    Aire • Fanny • MC2 • 15 • Groningen atletiek • MiLa en hoogspringen • Nederland
    Persoonlijke Records
    80: 12.03
    600: 1.48
    1000: 3.24
    800: 2.35
    Kogel: 7.03
    Hoog: 1.40

    Animagi • Lisa • MA1 • AVW • Hordelopen en hink-stap-springen • Nederland
    Persoonlijke Records


          Wedstrijden waar Q-ers heen gaan
    • 5-06-2015, Heer en Meester baancircuit • av Hollandia • Hoorn • Leonie • 400 (en 100?)
    • 14-06-2015, B competitie • av Suomi • Santpoort • Leonie • 400 en 4x100
    • 20-06-2015, CD competitie • Leonie - Hoog, 80 en 4x80 • Fanny • Vera

          Grote evenementen
    • 28/29-05-2015, Hypomeeting Götzis


    • Ik hoop dat atleten zich melden in dit topic ^^ Ook als je niet aan atletiek doet mag je gerust hier komen kijken en supporten en meepraten over de 'grote evenementen.'
    • Username wijzigingen graag doorgeven in het rood.
    • Wanneer je meedoet aan een wedstrijd, graag doorgeven in het blauw.
    • PR wijzigingen graag doorgeven in het groen.
    • Have fun & be nice towards eachother ^^
    • Als je op de lijst wilt, gelieve dan je naam, leeftijd, leeftijdscategorie, club en favoriete onderdelen door te geven. Alle PR's mogen ook doorgegeven worden, graag met al in een lijst met onderdeel-prestatie-stad-datum of in een link naar een overzicht met al jou prestaties.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 13:30 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Oh shit. Ik dacht dat alles ingevoerd was. Damnit. Nja, dat zakt dan nog. Meh :c


    Oh, balen. Ach ja, wij staan waarschijnlijk wel onder jullie. x') Hoewel team 1 eerst derde stond.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    (...)

    Oh, balen. Ach ja, wij staan waarschijnlijk wel onder jullie. x') Hoewel team 1 eerst derde stond.


    :Y) haha, naja volgend jaar op naar de finale! Dat we ergens werpers vandaan moeten halen komt nog wel.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben 62e ge-eindigt. 1000 meter ging heel slecht behalve de laatste pr.

    3.41.78 AV Attila 20 juni (blauwe baan!)

    Als je op de baan van Attila hebt gelopen begrijp je het vast wel.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    En raden wie er eerste stond? PAC. IK erger me er echt zo aan. Ze halen alle goede atleten en laten alleen de goede wedstrijden doen :@


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    En raden wie er eerste stond? PAC. IK erger me er echt zo aan. Ze halen alle goede atleten en laten alleen de goede wedstrijden doen :@


    Maar weetje hoe ze dat doen? Als jij bijv als meisje D1 bijv een 1000 meter in 3.05.00 (heb als voorbeeld Laura van Langen van SAV) loopt, en je woont daar in de buurt. Dan wordt je gevraagd om daar n keer te traine, want daar hebben ze allemaal van die goede trainerrs, n en dan blijf je daar trainen en op n gegeven moment is het van 'ja, ik stop met trainen omdat je niet van mijn club bent. Dus als je bij me qilt blijven trainen, dan moet je wel lid worden'


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    :Y) haha, naja volgend jaar op naar de finale! Dat we ergens werpers vandaan moeten halen komt nog wel.


    See you there. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    (...)

    See you there. :Y)


    Good idea :Y)

    Nee maar ff serieus, volgend jaar hebben wij op lopen en springen echt een sterk team. L en ? op de 800, ik en ? Op 400, ik en M/? op 100, N en L op hoog, N en F/S op ver, F en ?/M op horde, M, N, L en ik op estafette. En M/? Op kogel.


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Good idea :Y)

    Nee maar ff serieus, volgend jaar hebben wij op lopen en springen echt een sterk team. L en ? op de 800, ik en ? Op 400, ik en M/? op 100, N en L op hoog, N en F/S op ver, F en ?/M op horde, M, N, L en ik op estafette. En M/? Op kogel.


    Wij waarschijnlijk ook, als we in één team passen dan. Sowieso twee goede werpers, waarvan één ook nog goed kan hoogspringen, een paar goede lopers en volgens mij ook wat goede sprinters.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    (...)

    Wij waarschijnlijk ook, als we in één team passen dan. Sowieso twee goede werpers, waarvan één ook nog goed kan hoogspringen, een paar goede lopers en volgens mij ook wat goede sprinters.


    Meh ik wil ook goede werpers :')


    take me back to the basics and the simple life

    Bij ons hebben we niet echt goede hoogspringers en werpers, discus is dan zo van: 'Ooh jij hebt nog een plekje vrij dan kan je nog discus erbij doen.' Niet echt profesioneel dus.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Bij ons hebben we niet echt goede hoogspringers en werpers, discus is dan zo van: 'Ooh jij hebt nog een plekje vrij dan kan je nog discus erbij doen.' Niet echt profesioneel dus.


    Awhh.

    SAV is gewoon een fab club :Y)
    We have Nadine Visser, de zusjes van Langen, die uk thijmen van leeuwen, Lieke Klaver, etc etc etc etc etc


    take me back to the basics and the simple life

    Hercules is een club die goed kan meekomen, maar waarschijnlijk als Parthenon en Hercules bij elkaar komen, word het een grote, goede club.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Hercules is een club die goed kan meekomen, maar waarschijnlijk als Parthenon en Hercules bij elkaar komen, word het een grote, goede club.


    Mooii


    take me back to the basics and the simple life

    Ik meld me ook
    Speerwerpen en Discuswerpen
    Daar hebben we er nog geen van zie ;)
    Ik ben een meisje C2 van AAC (waar de C-Spelen worden gehouden) ik doe aan speerwerpen en discuswerpen
    Speer: 34,53 maakt mij op de ranglijst 11de van Nederland
    Discus: 23.04 zorgt ervoor dat ik helaas niet op de ranglijst sta

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 22:36 ]

    Ik heb op de 200 meter 30.99 gelopen. Ik zie dat er lang niet gereageerd is op dit topic, jammer.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.