• Welkom bij Aqua Blu Boutique Hotel & Spa,
    beter bekend als 'Hotel California'



    In Griekenland ligt een groot resorthotel waar families naar toe komen om te genieten van zon, zee en strand. Sommige komen alleen, anderen komen met meer, maar allemaal komen ze met een doel. De jongeren die alleen komen of met meerdere, maar weinig geld hebben, slapen op de onderste verdieping in dorms. Mensen die weer meer geld te besteden hebben slapen alleen of samen op een van de tweepersoonskamers in het hotel.


    Het hotel bestaat uit verschillende verdiepingen; de bovenste verdiepingen bevatten de duurdere suites en tweepersoonskamers, de verdiepingen hieronder de luxere eenpersoonskamers en de normale kamers, de 1e verdieping bestaat uit de dorms, waar men met 4 op een kamer slaapt. Op de begane grond bevinden zich het restaurant, de lobby, het buitenrestaurant en de ontbijtzaal. In een apart gebouw slaapt het personeel in andere dorms, ook met 4 personen op een kamer. Buiten vind je het zwembad met de ligbedden en het prive-strand.

    Meer informatie:
    Het Aqua Blu Boutique Adults Only Hotel ligt op slechts 1,5 km van Kos-stad en beschikt over een wellnesscentrum en een binnen- en een buitenzwembad. De eigentijds ingerichte accommodaties bieden uitzicht op de Egeïsche Zee of het zwembad.

    De luxere kamers en suites van het Aqua Blu Boutique Hotel & Spa beschikken over een woonruimte, een balkon, airconditioning en moderne voorzieningen als een lcd-tv met satellietkanalen en een kluisje voor een laptop. Ze zijn voorzien van badjassen, slippers en toiletartikelen. Sommige accommodaties hebben een spabad en een privézwembad.

    De minder luxe kamers zijn voorzien van de basisbenodigdheden: ze hebben één of twee bedden, een balkon, airconditioning, een tv, een kluisje, toiletartikelen, badjassen, slippers. De accommodaties beschikken daarnaast over een eigen badkamer, en zijn voorzien van een bureau met hierop een waterkoker, en beschikken over een minibar.

    Het restaurant van het hotel serveert internationale gerechten, die worden bereid door bekroonde Griekse chef-koks. Verder zijn er een loungebar en een zwembadbar die drankjes en exotische cocktails schenken.

    De eigen spa beschikt over saunafaciliteiten, een hamam met aromatherapie en een stoombad. Er wordt ook een verscheidenheid aan gezichts- en lichaamsbehandelingen gegeven en er is een ultramodern fitnesscentrum.

    Het hotel heeft gratis privéparkeergelegenheid en gratis WiFi. De luchthaven van Kos is in 30 minuten rijden te bereiken.


    Het werkt als volgt: er zijn vaste rollen, hotelpersoneel bijvoorbeeld, en losse rollen, zoals de gasten. Als losse rol kun je je halverwege het verhaal inchecken en dan krijg je een kamer toegewezen in een bepaald gebouw, áls je voor een tweepersoonskamer kiest. Als je voor de dorm gaat, krijg je een dorm toegewezen. Wanneer je geen tijd of zin meer hebt, check je gewoon weer uit. De tijd loopt gelijk met de real life tijd. Dus is het nu avond, dan is het in de RPG ook avond. Dit om het simpel te houden met tijdsprongen of iets.

    Regels;
    -Algemene RPG-regels zijn van toepassing. (Niet schelden OOC, tussen haakjes OOC schrijven, 16+ mag maar.., blabla)
    -Alleen ik open de topics.

    -Als je incheckt, drop je je personage is het rollentopic en pas als je je personage's naam bij de hotelkamers ziet, mag je beginnen in het speeltopic.
    -Als je wilt stoppen, check je eerst uit! Anders gaan er mensen tegen je personage praten en dan lopen ze vast of geraken de hotelkamers onnodig vol. Het kost geen moeite, doe het gewoon.
    -Je doet niet voor een dag mee, dat loont zich niet, maar als je bijvoorbeeld een week vrij hebt, of je hebt toetsweek en je zoekt hoognodig een reden om niet te leren en je wilt maar een week, twee weken, een maand of misschien langer mee doen, dan check je in. Niet als je nu zin hebt om te RPG'en en over een uur niet meer!
    -Als je een vaste rol neemt, kun je je niet meer uitschrijven! Tenzij je echt een goede reden hebt, maar in principe blijf je bij de stam horen. Als je een half jaar lang wilt -RPG'en en je ziet dat je het daarna druk gaat krijgen, schrijf je je in voor een tijdelijk vast personage, zoals een vakantiekracht of iets.
    -Als je twee weken niet gereageerd hebt zonder extra te reserveren, wordt je automatisch uitgecheckt.
    -Dezelfde personen kunnen inchecken, een paar weken later weer uitchecken en dan na een paar weken weer inchecken. De rol moet dan wel opnieuw geplaatst worden.

    -Niets anders dan rollen in de rollentopics. In het praattopic kunnen opmerkingen, vragen, complimentjes en toevoegingen gedaan worden.
    -Bij de naam van je personage zet je ook je kamernummer!

    Rollen:
    Vast:
    - [R] ~ Animatie ~ MeganKM
    Gasten:


    Faceclaims:
    ~ Taylor Momsen // Josephine Nicole // Cara Delevingne (Nog niet zeker)


    Invullen vast:
    Functie;
    Naam;
    Geslacht;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    Famile;
    Extra;


    Invullen gast:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Nationaliteit en woonplaats:
    Dorm of kamer:
    Voorkeur voor verdieping, indien kamer:

    Natuurlijk mag je ook hier nog uiterlijk en innerlijk etc aan toevoegen, maar het is niet verplicht. Het is natuurlijk wel zo leuk!


    Topics


    Ik heb deze ooit geopend en vervolgens verwaarloosd door problemen met de computer, dus nu even opnieuw. Alle rollen mogen in dit topic, zet er even bij of je vast of een gast bent!


    met heel veel dank aan Patholoog!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 17:05 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Er staat 'jongvolwassenen' in je beginpost. Betekent dit dat er een leeftijd aan de personages verbonden is? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Niet per se haha, ik denk wel dat een minimum van 16 een idee is, tenzij er meer interesse is in een soort 'familievakantie', dan pas ik m aan c:

    Heel eerlijk gezegd heb ik 'jongvolwassenen' geschreven omdat dat mooier klinkt hehe

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 19:38 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik een gast en iemand die er werkt? (Ik kan niet reageren op het andere topic)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 20:08 ]

    Je hoeft gasten niet te reserveren, weet je al welke functie je wilt?


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh ok! Ik heb nog niet echt een idee, sorry

    Is het goed als ik een meisje neem voor de Animatie? Als dat mag?

    Prima!


    Spinning around, I'm weightless.

    Dankjewel! ik maak haar Vandaag of morgen

    Oeh, ik zou graag een vrouw willen reserveren. Wat haar functie zal zijn, denk ik nog even over na.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    @phoeni, dat is prima! Ik zit nu in de trein naar Limburg en dan het hele weekend Pinkpop dus ik zet je er maandag bij!

    IEDEREEN: ALS JE MEE WILT DOEN, NIET VRAGEN. MAAK GEWOON JE ROL, DAT VIND IK PRIMA. IK ZET IEDEREEN ER MAANDAG BIJ


    Spinning around, I'm weightless.

    Graag meedoen als vaste rol! Ik vul morgen een rol in, zou ik hood van de keuken mogen zijn?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    @Prim, prima!

    Ik ben nu terug dus ga ik zo mijn rollen maken en als er dan nog wat mensen rollen afmaken open ik m snel c:


    Spinning around, I'm weightless.




    Functie; Jessa is de dochter van de eigenaar en helpt af en toe in de bediening.
    Naam; Jessa Caitlyn Wilkinson
    Geslacht;Nah, ze leeft nog Jessa is een vrouw
    Leeftijd; Negentien, ze is jarig op 21 september wat haar het sterrenbeeld maagd geeft.
    Innerlijk •
          Vrolijk • Jessa is een vrolijke stuiterbal die altijd zal proberen iedereen blij te maken. Het lijkt wel alsof ze een onuitputtelijke bron van energie heeft. 's Avonds gaat ze nog lang door, waarop ze de volgende ochtend meer dan eens een gewoon humeur heeft. Toch kan ze ook serieus zijn, als ze je goed kent en weet dat je haar nodig hebt, zal ze alles loslaten waar ze mee bezig is en er voor je zijn.
          Zelfverzekerd • Jessa is niet bang om dingen te doen waardoor ze in het middelpunt van de aandacht staat, of zichzelf voor gek te zetten. Hierdoor zal je nog wel eens in gekke situaties terecht komen, zo heeft ze een keer spontaan meegelopen met een modeshow en is ze gaan skydiven met een broer van een vriendin.
          Flapuit • Als het om flauwe grapjes gaat, dingen over haar persoonlijk en over seks etc., is Jess niet bang om mensen veel te vertellen. Ze weet best wanneer ze moet ophouden, maar ze zal zich niet schamen voor wat ze te vertellen heeft. Als het gaat over andere mensen zal ze echter nooit roddelen of iets, dit is vroeger veel bij haar gebeurd en dat wil ze niet voor anderen, hoe vervelend ze je ook vindt.
          Slordig • Als je ergens spullen ziet slingeren, is het waarschijnlijk van Jessa. Is er iemand te laat of heeft er iemand een dubbele afspraak gepland staan, dan is het waarschijnlijk Jessa. Doordat ze altijd overal mee bezig is en iedereen blij wil maken, heeft Jess een ontzettende moeite met "nee" zeggen, en zal ze het vaak ontzettend druk hebben.
          Uitgesproken • Jessa heeft een duidelijke mening, en die zal ze niet proberen te verbergen. Ze is vaak liever eerlijk dan lief, maar weet wanneer ze haar mond moet houden om een ander te sparen.
          Eigenwijs/Koppig • Jess is ontzettend eigenwijs, en als er iets in haar hoofd zit moet ze het doen ook. Je zou haar een soort van naïef kunnen noemen, het soort naïef dat elke kans met beide handen aanpakt, ook als dit misschien niet het aller verstandigste is. Natuurlijk denkt ze overal wel over na, maar als er geen rationele argumenten zijn om iets niet te doen, zal ze het gewoon proberen.
          Nieuwsgierig • Nieuwe dingen ontdekken, is wat Jessa het allerleukste vindt. Nieuwe plekken, nieuw eten, nieuwe mensen, nieuwe geheimen. Jess houdt er ontzettend veel van om dingen uitproberen en heeft een lange lijst met 'firsts' die ze nog wil hebben.
          Flirterig • Niet omdat ze iemand leuk vindt, maar omdat ze zo is: Jessa is een ontzettende flirt, en ze doet het niet express. Dit brengt haar meer dan eens in de problemen, maar het kan haar ook meezitten. Wel zal ze misschien verkeerd overkomen op sommige mensen, maar als je haar langer kent zal je weten dat ze het vaak niet meent: Als ze je echt leuk vindt, kan ze namelijk geen woord uitbrengen.
          Levensgenieter • Jessa houdt wel van een drankje, een feestje, en een leuk dagje weg. Als ze de kans krijgt, haalt ze het meeste uit haar dag. Jess is opgegroeid met het idee dat je beter spijt kan hebben van dingen die je wél hebt gedaan, dan je afvragen hoe het geweest zou zijn.


    Uiterlijk •
          Als mensen naar Jessa kijken, zien ze vaak niet meteen haar blauwgroene ogen, of haar halflange blonde haar. Als mensen naar Jessa kijken, is het eerste wat hen opvalt haar wenkbrauwen. Dit is ook hetgene wat ze het mooiste vindt aan zichzelf. Met 1.73 is ze iets langer dan gemiddeld. Jess heeft een ongelooflijk snelle stofwisseling en doet niet veel meer dan hiphop om haar figuur op peil te houden. Met maat 34 en ontzettend lange benen zeggen veel mensen dat ze een 'droomlichaam' heeft, maar zelf zou Jessa graag wat meer rondingen willen hebben: ze vindt zichzelf te skinny, en is hierin best jaloers op haar beste vriendin Maria. Met make-up probeert ze overdag rustig aan te doen, 's avonds is ze niet bang om wat meer te doen. Je ziet haar vaak in shorts, croptops, maar ook in wat meer tomboy-achtige dingen. Jurkjes draagt ze alleen voor speciale gelegenheden. Omdat ze wat anders wilde proberen, heeft ze haar haar roze geverfd.
    Familie •
          Als dochter van de eigenaar van het hotel, heeft Jessa een welgestelde familie. Toen haar ouders uit elkaar gingen, ging dit op een vreedzame manier. Jessa's ouders zijn altijd open geweest en zijn het soort 'relaxte' ouders die iedereen altijd zo graag zou willen. Omdat haar vader veel werk heeft aan het hotel, ziet Jess hem echter weinig, wat ze weer jammer vindt.
    Extra's •
          Jessa is bisexueel, wat betekent dat ze op beide geslachten valt.
          Ze speelt gitaar, drumt en ze zingt graag.
          Vroeger wilde Jessa superheld of arts worden, nu wil ze gewoon zien wat er op haar pad komt
          Jessa is stiekem gek op disneyfilms en leest daarnaast ook veel



    Spinning around, I'm weightless.

    Het wil niet echt lukken he :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wil wel een gast ^^
    Zal d'r vanavond maken, hopelijk loop 't niet dood.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'