• Vandaag ben ik naar Oostende geweest en daar zag ik zo een gast lopen met een pelsen jas. Was egt zo een jas van zo'n mannetje die iets te maken heeft met prostitues. Ik dacht meteen; berenmoordenaar.

    Heb je het hem niet gezegt? O.o

    KILL THE GUY , SAVE A BEAR :$


    We can only learn to love by loving.

    Heb je het hem niet gezegt? O.o

    Like; ik ken die gast niets, zou jij dat doen dan?

    KILL THE GUY , SAVE A BEAR :$

    YOU'RE RIGHT LIKE THE FROGS AND DUCKS!

    (...)
    Like; ik ken die gast niets, zou jij dat doen dan?

    Ja hallo,
    Hij is een moordenaar,
    zou ik wel doen net als bij Bill de eendenmoordenaar en op school red de kikker en eenden,
    tuurlijk doe ik dat als ik iemand op straat zo zie zegt ik heel luid zielig "HIJ WAS VEEL TE JONG OM TE STERVEN!"
    Ik ben vege ^^

    (...)
    Ja hallo,
    Hij is een moordenaar,
    zou ik wel doen net als bij Bill de eendenmoordenaar en op school red de kikker en eenden,
    tuurlijk doe ik dat als ik iemand op straat zo zie zegt ik heel luid zielig "HIJ WAS VEEL TE JONG OM TE STERVEN!"
    Ik ben vege ^^

    dat is iets wat ik never zou doen

    RED DE BOOM EET EEN BEVER:D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    dat is iets wat ik never zou doen

    Naja k heb dan ook ADHD en pddnos XD

    sorry, kon ik ff niet laten:D
    ben teveel met dagmar omgegaan. Nja, als mensen zo'n jas willen dragen, vind ik het oké... als ze er dan iets voor in de plaats doen in ieder geval. Mijn leraar natuurkunde bijvoorbeeld. Hij eet vlees, maar vind het onnodig dat er zoveel dieren voor worden geslacht, dus heeft hij zelf een koe genomen waar hij goed voor zorgt om dan zegmaar toch een soort evenwicht te houden. Dat vind ik op zich wel coool:P al mag ik de man zelf niet:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Kill him!!!!! Save the bear!!!
    Wie heeft een geweer? xD


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Kill him!!!!! Save the bear!!!
    Wie heeft een geweer? xD

    Ik zo een van de Kermis is da ook goe?^^

    (...)
    Ik zo een van de Kermis is da ook goe?^^

    phaha

    Ik heb een paar jaar geleden in Duitsland tegen zo'n rijk oud vrouwtje aangebots, want ze had ook echt zo'n pels jas aan. :x


    blame the bully.

    OEHH.. ga we hem samen overmeesteren ?! x3


    A. ikmisje.