• Serieus er zijn zoveel dingen waaraan ik me erger.

    Mijn broer had muziek opstaan, wat hij wel eens vaker doet, maar zijn er niet meerdere mensen die dit wel eens doen? Nu kwam de buurman (stomme vent) klagen of de muziek zachter of uit kon omdat het niet de eerste keer was dat de muziek stoort. Serieus toen ik dat hoorde zei ik tegen mijn broer dat ie zijn muziek weer moest aanzetten. Wat een gezeik serieus, zij mogen wel nog om 23 uur hun muziek open hebben staan, ik weet niet hoe hard en dan hoef je niet te komen klagen hoor en dit is nachten zo dat je niet kan slapen of zelfs niet kan leren door de dag omdat madam ikbenzoperfect weer eens haar operamuziek heeft opstaan dat het tot in de stad te horen is. Zij komen klagen als er eens muziek opstaat en wij zouden niet mogen klagen? Ik krijg het serieus van zo mensen ... sorry moest dit even kwijt xp


    16 - 09 - '17

    Dat lijkt me echt vreselijk, zulke conflicten. Ik ben toch zo blij dat wij geen buren hebben. :3 Dus mijn muziek kan heerlijk op z'n hardst zonder dat er iemand komt zeuren. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Dat lijkt me echt vreselijk, zulke conflicten. Ik ben toch zo blij dat wij geen buren hebben. :3 Dus mijn muziek kan heerlijk op z'n hardst zonder dat er iemand komt zeuren. ^^

    Haha, exactly this c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Mijn buren zijn ook hartstikke luidruchtig, maar mijn ouders doen er niks meer tegen omdat het simpelweg toch niet helpt.


    26 - 02 - '16

    Pfff wat irritant.
    Onze buren zijn heel relaxt en klagen nooit, terwijl onze katten bij hun in de tuin hun behoeften doen en mijn broers muziek (hardstyle) staat soms zo hard dat je het gebonk nog bij de andere buurvrouw kunt horen. En toch klagen ze nooit.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou de muziek dan juist 2x zo hard zetten, en als zij eens de muziek zo hard hebben staan, even hard terug aan de deur staan en klagen :'D
    Veel te hatelijk zulke mensen -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat is echt ontzettend vervelend. Gelukkig hebben mijn buren geloof ik gehoorproblemen, haha.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wat vreselijk irritant zeg!! In mijn oude buurt hadden we ook zulke buren. Die hadden karaoke elke vrijdag die doorging tot de vroege uren van zaterdag. Op den duur had ik zelf geen vrienden laten komen, omdat we elkaar toch niet kunnen verstaan.


    -

    Dit hebben wij ook, onze buren geven ieder weekend wel minstens één feestje. Er gebeurt dan van alles, ze drinken, dansen en schreeuwen de boel bij elkaar. En dit duurt dan tot soms wel 3 uur 's nachts.. Dit vinden ze prima van zichzelf.. Een half jaar geleden gaf ik een klein feestje met een paar vriendinnen, ze bleven slapen en ik had de buren gewaarschuwd voor het geval er overlast kwam. "Is prima." Was het antwoord. Ik gaf dat feestje, we hadden de muziek niet eens zo hard, kwamen ze om elf uur zeggen dat ik wat stiller moest zijn. Ik vroeg ze waarom, is het antwoord: "Ja, mijn kinderen kunnen niet slapen." Toen heb ik de deur in hun gezicht geknald en heb ik de muziek nog harder gezet en nu komen ze nooit meer klagen:Y)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik ken get met mijn sweet sixteen kwam om half tien de politie door een klacht maar mey mijn broer syond het drie x zo hard en het stond niet eens hard dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is echt vervelend als je lastige buren hebt. :/
    De onze hebben wel kleine kinderen die af en toe schreeuwen of huilen, maar daar kunnen zij verder natuurlijk weinig aan doen. Bovendien hebben wij een dartbord tegen de muur hangen die onze huizen verbindt, dus eigenlijk staan we wel weer quitte. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had vroeger een buurman, die woonde een paar deuren verder, en die had altijd wat te klagen.
    Wij hadden het altijd gedaan, en dat zoontje van hem deed nooit wat. Blij dat hij verhuisd is.

    Mijn buurman zegt er gelukkig niets van, terwijl mijn slaapkamer naast zijn woonkamer is en ik nogal vaak harde muziek op heb staan of heel fanatiek gitaar speel. Daar ben ik wel blij mee.

    nessje schreef:
    Dit hebben wij ook, onze buren geven ieder weekend wel minstens één feestje. Er gebeurt dan van alles, ze drinken, dansen en schreeuwen de boel bij elkaar. En dit duurt dan tot soms wel 3 uur 's nachts.. Dit vinden ze prima van zichzelf.. Een half jaar geleden gaf ik een klein feestje met een paar vriendinnen, ze bleven slapen en ik had de buren gewaarschuwd voor het geval er overlast kwam. "Is prima." Was het antwoord. Ik gaf dat feestje, we hadden de muziek niet eens zo hard, kwamen ze om elf uur zeggen dat ik wat stiller moest zijn. Ik vroeg ze waarom, is het antwoord: "Ja, mijn kinderen kunnen niet slapen." Toen heb ik de deur in hun gezicht geknald en heb ik de muziek nog harder gezet en nu komen ze nooit meer klagen:Y)

    Hahaha, briljant (:

    nessje schreef:
    Dit hebben wij ook, onze buren geven ieder weekend wel minstens één feestje. Er gebeurt dan van alles, ze drinken, dansen en schreeuwen de boel bij elkaar. En dit duurt dan tot soms wel 3 uur 's nachts.. Dit vinden ze prima van zichzelf.. Een half jaar geleden gaf ik een klein feestje met een paar vriendinnen, ze bleven slapen en ik had de buren gewaarschuwd voor het geval er overlast kwam. "Is prima." Was het antwoord. Ik gaf dat feestje, we hadden de muziek niet eens zo hard, kwamen ze om elf uur zeggen dat ik wat stiller moest zijn. Ik vroeg ze waarom, is het antwoord: "Ja, mijn kinderen kunnen niet slapen." Toen heb ik de deur in hun gezicht geknald en heb ik de muziek nog harder gezet en nu komen ze nooit meer klagen:Y)


    Goeie actie van je!


    Physics is awesome

    Parachutes schreef:
    Dat lijkt me echt vreselijk, zulke conflicten. Ik ben toch zo blij dat wij geen buren hebben. :3 Dus mijn muziek kan heerlijk op z'n hardst zonder dat er iemand komt zeuren. ^^


    ^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.