• Hoi hoi!

    Binnenkort om het einde van de examens te vieren, organiseert mijn studentenvereniging een Duo cantus en TD. Wat erop neer komt dat er eerst een cantus is en daarna een feestje.
    Maar op bepaalde cantussen moet je dus verkleed komen. Deze cantus is dus verkleed met het thema duo.

    Nu wil ik graag beroep doen op jullie creativiteit. Wat zouden jullie aandoen als jullie ergens heen moeten gaan in het thema duo. Liefst wel suggesties die je op jezelf kan doen en niet met twee.
    Ik was zelf al aan een scheidingslijn in mijn gezicht tekenen, met als ene kant de helft van zo'n blij masker en met als andere kant de helft van zo'n verdrietig maskertje (komedie/drama). Anderzijds was ik gewoon aan het denken om in normale kleding te gaan, met een naamplaatje waarop staat 'dissociatieve identiteitsstoornis', dus iemand met 2 of meer 'persoonlijkheden'.

    Maar nu vroeg ik me dus af of jullie betere ideetjes hebben. Waaraan denken jullie? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou niet gaan voor de tweede optie, dat zou wel eens als beledigend gezien kunnen worden. Verder heb ik (nog) geen idee, maar mocht ik iets weten dan hoor je het.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik vind dat eerste idee wel leuk. :)

    Of zo'n half pak/ half jurk ding. Of neem een pop mee. Dat is dan je maatje. :Y) ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Of zoals in de clip van stromae, half man en half vrouw


    We are only a moment.

    Als je een vriendin meeneemt, kunnen jullie je handen en voeten aan elkaar vastmaken. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    Als je een vriendin meeneemt, kunnen jullie je handen en voeten aan elkaar vastmaken. :Y)

    Op een cantus lijkt mij dit echter niet gemakkelijk, hangt ook af welke 'activiteiten' er nog op de cantus zelf komen.

    Misschien een zwart-wit contrast? Ook half man, half vrouw is leuk, maar lijkt me wel moeilijk.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Of misschien een shirt met Mickey en Minnie Mouse? Lekker makkelijk en die vind je meest wel in veel winkels ^^ Of je doet een blauw jurkje aan met rode schoenen als Dorothy uit de Wizard of Oz en kijkt of je iets van een nephondje kunt vinden om vast te houden/op je schouder te zetten. Oké, ik ben hier niet zo heel goed in, haha, maar dat idee met die maskers is wel leuk!


    “Love is a contradiction.”

    Of je combineert de twee^^

    is ook lachen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou denk goed met slecht combineren dus je ene kant heel schattig poppig opmaken met lichte rozige tinten en de andere kant lekker creepy sminken en dan de kleding niet te moeilijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Robot/mens
    Man/vrouw
    agent/dief
    Black/white

    Of als je Q wilt vertegenwoordigen de ene kant rood verven als in mod en de andere kant groen als in user.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Harvey Dent 100%.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een personage zijn van een duo, zoals Luigi

    Gunnulfsen schreef:
    Ik zou niet gaan voor de tweede optie, dat zou wel eens als beledigend gezien kunnen worden. Verder heb ik (nog) geen idee, maar mocht ik iets weten dan hoor je het.


    26 - 02 - '16