• Ik ben gisteren in Scheveningen geweest en daar hadden ze zulke leuke winkeltjes op de boulevard!
    In een winkel verkochten ze ontzettend leuke jurkjes (ik heb sinds m'n 8e geen jurken meer aangehad, alleen toen het echt moest voor een figuratie, en ik hou ook gewoon niet van jurken) en ik heb er gewoon een gekocht haha. Het is een zwarte stippeltjesjurk (er was ook een blauwe, maar die was uitverkocht in mijn maat (cat) ) en ik heb er ook een zwarte bolero bij gekocht :')

    Dus, ik wilde ze eigenlijk gewoon even showen. Sorry voor de vreselijke kwaliteit foto's maar m'n kamer is niet echt heel opgeruimd en in de spiegel was het licht niet goed dus ik heb m'n laptop maar met timer op de bureaustoel gezet om foto's te maken :')



    Met bolero


    Zonder bolero


    (nogmaals sorry voor de slechte fotokwaliteit hahahaha)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuk jurkje!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Leuke jurk!(: Zonder bolero heeft wel mijn voorkeur want dan zie je je mooie taille beter.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Aw kjoterd


    wat was dit ookalweer

    SPECS schreef:
    Leuke jurk!(: Zonder bolero heeft wel mijn voorkeur want dan zie je je mooie taille beter.(:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."