• Ja ik weet dat de titel een beetje cru is maar dat is wel wat ik bedoel.

    Voor methodisch werken moeten we om de periode te halen een voorblad van een krant maken met 3 artikelen. Aangezien we de opleiding Maatschappelijk Werk doen, leek het mij toepasselijk om een interview te doen met iemand die een beperking of handicap heeft.

    Je zou me hiermee enorm mee kunnen helpen!

    ( Het interview gaat wel via Q of FB omdat we dinsdag al moeten inleveren en diegene die ik zou interviewen, heeft me in de steek gelaten.)

    Groetjes Sharon

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 15:12 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb autisme en dysthymie. Ik wil eventueel wel helpen

    Edit: het is Dysthymie sorry ;x

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 15:24 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb ADHD en PDDNOS (vorm van autisme), dus mij mag je ook altijd vragen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rebirthing schreef:
    Ik heb autisme en dysthemie. Ik wil eventueel wel helpen


    wat is dysthemie?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    wat is dysthemie?


    Een psychische stoornis, een andere benaming voor dysthyme stoornis.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 15:24 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb ODD en PDD-NOS. Dus stel maar wat vragen als je wilt, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 12:42 ]


    -

    Ik ben slechthorend op 101 manieren, als je iets anders zoekt. 8D


    Your make-up is terrible

    Bedankt mensen voor zoveel reactie.

    Diegene waarmee ik graag een interview doe krijgen een berichtje.
    Mijn excuses als je geen berichtje krijg maar dat betekent niet dat het interessant genoeg is maar ik moet een afweging maken helaas


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je kunt mij ook altijd contacten als je iets anders zoekt, ik ben in duizenden manieren beperkt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Je kunt mij ook altijd contacten als je iets anders zoekt, ik ben in duizenden manieren beperkt.


    wat heb je dan als ik mag vragen :3


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben er ondertussen wel vanaf, maar ik heb 12 jaar last gehad van tiplopen, dit wil zeggen dat mijn spieren te kort waren en ik heb daar een heel jaar behandeling voor moeten doen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SamWinchester schreef:
    (...)

    wat heb je dan als ik mag vragen :3


    Fibromyalgie, amblyopie, paniekstoornis, faalangst en een hele riedel aan dat soort dingen. Maar ik weet natuurlijk niet waar je naar op zoek bent, Shar. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Fibromyalgie, amblyopie, paniekstoornis, faalangst en een hele riedel aan dat soort dingen. Maar ik weet natuurlijk niet waar je naar op zoek bent, Shar. (:


    Boah das een hele lijst.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik loop al ongeveer 2 jaar op krukken, verhaal erachter is nogal lang. Weet ook niet echt of dat het soort handicap is wat je zoekt?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Skyeward schreef:
    Ik loop al ongeveer 2 jaar op krukken, verhaal erachter is nogal lang. Weet ook niet echt of dat het soort handicap is wat je zoekt?


    Ik ben nogal aant twijfelen omdat ik er al twee heb geinterviewd en is al best lang. Je mag me rustig een pb sturen met je verhaal ( vergeet niet om je dan even voor te stellen(Je mag een schuilnaam opgeven, heb ik geen problemen mee) )

    Al weet ik niet of ik ervan gebruik maak ( of ik maak er een aparte artikel van :Y) )


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."