• Hoihoi

    Het Eurovision Song Contest is al enkele weekjes voorbij, hier heeft de geweldige Zweedse zanger Måns Zelmerlöw gewonnen, maar sinds een paar dagen heb ik een andere winnaar herontdekt: Alexander Rybak, en man, wat heb ik er spijt van dat ik die gast na zijn overwinning niet ben blijven volgen! Ik vind zijn muziek echt top! Dus wat denken jullie, een vergeten pareltje?

    Winnende act:






    Queer zijn is gewoon alles

    Fairytale! <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gawd, ik heb altijd een vreselijke crush op hem gehad ^^

    Hij had nog een mooi nummer, Roll with the wind.



    Hij heeft ook Rise Like a Phoenix gecoverd bij een of andere show.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 21:06 ]

    Ooo dat weet ik nog! Mijn vader en ik waren helemaal fan van hem haha


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Oh, ik vond dat zo'n leuk liedje!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Oh, ik vond dat zo'n leuk liedje!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ja, hem kende ik al een tijdje. Een hele tijd geleden, meer dan een jaar(misschien zelfs twee) zocht ik zijn nummer op waarmee hij heeft gewonnen en sindsdien hou ik hem in de gaten.

    Zijn beste nummer vind ik de soundtrack van httyd, maar dat komt omdat ik Alexander Rybak en httyd allebei gaaf vind. Vandaar dus ook mijn oude username Rybak.


    Physics is awesome

    Ik heb het niet echt gevolgd, maar vond 'Rhythm Inside' echt best wel goed. Ik luister er nog naar.

    Edoch, het echte vergeten pareltje is natuurlijk deze:


    Tijd voor koffie.

    MT, ga de muziek zo even luisteren;p


    Inspiration can hit you any time

    Alexander Rybak is zo'n schatje<3 . Ik houd van hem en zijn muziek. Wist je dat hij de meeste punten ooit heefr gehaald bij het songfestival?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat blijft een van de beste liedjes ooit op het eurosong, zeker in de laatste tien jaar;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het is een goed nummer, maar geef mij maar Il Volo :Y)


    El Diablo.

    Ik heb net ontdekt dat Rybak naar de Antwerp Pride komt in Antwerpen, ondanks het een festival gericht op de holebi's is, zou ik er wel naartoe willen. Zou hier nog animo voor zijn? Want dan maak ik een meetingtopic aan.^^

    09/08/2015

    2:00 pm Belgium

    Grote Markt Antwerpen

    Grote Markt, Antwerpen
    Belgium, Antwerp: Alexander Rybak performs at Antwerp Pride

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 13:12 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wow, die was ik helemaal vergeten. Hij was goed. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Omg danku. Ik was al een tijdje naar dat eerste liedje aan het zoeken maar ik kon niet op de naam komen. :'D
    Hij's zooo awesomee en ik hou van viool haha.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 14:01 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Cordon schreef:
    Ik heb net ontdekt dat Rybak naar de Antwerp Pride komt in Antwerpen, ondanks het een festival gericht op de holebi's is, zou ik er wel naartoe willen. Zou hier nog animo voor zijn? Want dan maak ik een meetingtopic aan.^^

    09/08/2015

    2:00 pm Belgium

    Grote Markt Antwerpen

    Grote Markt, Antwerpen
    Belgium, Antwerp: Alexander Rybak performs at Antwerp Pride


    Lijkt me heel leuk, maar vanaf 8 augustus is mijn vakantie voorbij dus dan ligt het er even aan of ik moet werkeb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one